• Juliaa1998

    Gubbjävel dödade min kanin…

    Jag är helt förtvivlad nu?jag bor hos mormor och morfar, och dem bor i stan vilket inte mina föräldrar gör. Iaf så har jag en liten kaninunge, en hona, som jag var ute och gick med på gräsmattan hos mormor och morfar. Det gick jätte bra, för min kaninunge fick i sig lite gräs. Då kom en gubbe förbi med en liten kniv, då blev jag jätte rädd, och han sa att han skulle klappa kaninen. Han gick fram till kaninen och hög henne i halsen, och jag hörde liksom hur hon skrek. Sen dog hon. Jag började stor gråta och gick in till mormor och morfar och berättade allt. Mormor tycker att vi ska polisanmäla händelsen med tanke på att ja har sett allt och han lämnade min kaninhona död och kniven lämnade han också. Jag är både ledsen och rädd. Vad hade ni gjort?


  • Svar på tråden Gubbjävel dödade min kanin…
  • puss
    Juliaa1998 skrev 2014-06-16 10:28:30 följande:
    Vi har polisanmält händelsen nu.

    men det var ju bra.
    cuz i´m a wild wild bitch.
  • Juliaa1998
    Louise91 skrev 2014-06-16 12:22:24 följande:
    Kaninjäveln platsade inte gräsmattan. Håll kräket inne så slipper du sånt här och så slipper jag se odjur på gräsmattan. En polisanmälan hjälper nog inte dig. Låt kaninen sitta i buren och se dum ut man måste inte gå ut med odjuret det är ingen hund liksom.



    Jag gillar inte ditt inlägg. Det känns som att du tycker det är helt ok att döda och skada djur. Och jo, man kan visst gå med kaniner i koppel på gräsmattan för kaniner äter gräs, jag vet väl för sjutton själv att kanin inte är nån hund!!! Hoppas du inte har djur hemma alls?
  • mona83
    Louise91 skrev 2014-06-16 12:22:24 följande:
    Kaninjäveln platsade inte gräsmattan. Håll kräket inne så slipper du sånt här och så slipper jag se odjur på gräsmattan. En polisanmälan hjälper nog inte dig. Låt kaninen sitta i buren och se dum ut man måste inte gå ut med odjuret det är ingen hund liksom.
    Hoppas du är ironisk med ditt inlägg annars är du jävligt okunnig faktiskt. 
    L.O.V.E
  • Knorr01
    Louise91 skrev 2014-06-16 12:22:24 följande:
    Kaninjäveln platsade inte gräsmattan. Håll kräket inne så slipper du sånt här och så slipper jag se odjur på gräsmattan. En polisanmälan hjälper nog inte dig. Låt kaninen sitta i buren och se dum ut man måste inte gå ut med odjuret det är ingen hund liksom.
    Det är du som är dum i huvet som inte borde få vara ute bland folk. Guess what? Kaniner har all rätt att vara på TS mormor och morfars gräsmatta. Gå och lägg dig. Det är helg snart. Hoppas jag inte träffar en dårjävel som du.
  • Knorr01
    puss skrev 2014-06-16 10:31:34 följande:

    men det var ju bra.
    Tror inte polisen gör så mycket tyvärr.
    La Lola skrev 2014-06-16 10:10:54 följande:
    Ja knappt man tror det....
    Eller hur? Vad är det med folk egentligen?
  • Knorr01
    mona83 skrev 2014-06-16 23:12:05 följande:
    Hoppas du är ironisk med ditt inlägg annars är du jävligt okunnig faktiskt. 

    Ja, kaniner och andra djur skiter totalt i att dem kanske gör något de inte får. Spelar ingen roll om du kallar de kräk, de skiter totalt i dig för dem gör som dem själva vill. That's it.
    Jag äter hamburgare till lunch
  • mona83
    Knorr01 skrev 2014-06-18 11:05:00 följande:

    Ja, kaniner och andra djur skiter totalt i att dem kanske gör något de inte får. Spelar ingen roll om du kallar de kräk, de skiter totalt i dig för dem gör som dem själva vill. That's it.
    Ehhh... tror att du kanske borde läsa mitt inlägg och vad jag svarade på. 
    L.O.V.E
  • Kattälskaren4

    Jag lider med dig ts. Min ena lilla kanin blev precis avlivad med pga att hans ena bakben bara hängde och det fanns inget att göra! Vet hur det känns! :'( Men polisanmäl gubbjäveln! Han borde få skaka galler för det!

Svar på tråden Gubbjävel dödade min kanin…