• bakabebis

    Regnbågsbebisar 2015

    Vi har precis plussat efter 2a inseminationen på RMC Malmö. Här kan vi regnbågsfamiljer följas åt, bara att lägga till er i listan!

    26/2 - bakabebis, 27 år, insemination RMC Malmö, första barnet

  • Svar på tråden Regnbågsbebisar 2015
  • nylsa

    Kul med fler 2015-bebisar, vi väntar på vår trea <3 

    21/1 - Nylsa + gravid fru, 40 år, IVF Huddinge, tredje barnet
    26/2
     - bakabebis, 27 år, insemination RMC Malmö, första barnet

  • bakabebis
    nylsa skrev 2014-06-17 19:30:08 följande:
    Kul med fler 2015-bebisar, vi väntar på vår trea <3  21/1 - Nylsa + gravid fru, 40 år, IVF Huddinge, tredje barnet 26/2 - bakabebis, 27 år, insemination RMC Malmö, första barnet

    Grattis vad kul. Hur gamla är eraa andra barn?
  • regnbågsfärgad

    Hej, jag hänger gärna på här! Är gravid med vårt tredje barn, alla våra barn är storkbarn.

    21/1 - Nylsa + gravid fru, 40 år, IVF Huddinge, tredje barnet

    8/2 - regnbågsfärgad, 29 år, insemination Stork, tredje barnet

    26/2 - bakabebis, 27 år, insemination RMC Malmö, första barnet

  • bakabebis
    regnbågsfärgad skrev 2014-06-23 06:53:30 följande:

    Hej, jag hänger gärna på här! Är gravid med vårt tredje barn, alla våra barn är storkbarn.

    21/1 - Nylsa + gravid fru, 40 år, IVF Huddinge, tredje barnet

    8/2 - regnbågsfärgad, 29 år, insemination Stork, tredje barnet

    26/2 - bakabebis, 27 år, insemination RMC Malmö, första barnet


    Grattis! Och vad roligt att vi blir fler i denna tråden :)
    Har någon av er hunnit med något ultraljud än? Vi ska och kolla den 14e juli, undrar lite vad man får se då.
  • regnbågsfärgad
    bakabebis skrev 2014-06-23 08:45:37 följande:
    Grattis! Och vad roligt att vi blir fler i denna tråden :)
    Har någon av er hunnit med något ultraljud än? Vi ska och kolla den 14e juli, undrar lite vad man får se då.
    Tack! ????

    Vi har ett vul på torsdag som jag är jättenervös inför. Men förhoppningsvis så får vi se ett hjärta som slår! Så dåligt som jag mår så fattar jag ju att jag är gravid men är så rädd att den inte lever därinne.
  • bakabebis
    regnbågsfärgad skrev 2014-06-23 09:21:55 följande:
    Tack! ????

    Vi har ett vul på torsdag som jag är jättenervös inför. Men förhoppningsvis så får vi se ett hjärta som slår! Så dåligt som jag mår så fattar jag ju att jag är gravid men är så rädd att den inte lever därinne.
    Vad roligt, du får berätta hur det gått sen Glad
  • regnbågsfärgad

    Hej, nu har vi varit på vul och sett ett litet hjärta som slog. Så lättad och lycklig nu! Fick även lergigan komp utskrivet mot illamående så kanske jag kan slippa bli åksjuk av att vända mig i sängen.

    Hur mår ni andra?

  • nylsa

    Regnbågsfärgad, grattis, vad skönt att ni fick se ett hjärta! Det fick vi också göra för några veckor sen, underbar känsla. 


    Vi ska faktiskt tjuvkika imorgon igen, ett ultraljud inför semestern för att kolla att allt är bra och att det förhoppningsvis finns någon liten som har växt till sig sen sist. 

Svar på tråden Regnbågsbebisar 2015