• Anonym (Ledse­n)
    Äldre 20 Jun 18:14
    3283 visningar
    26 svar
    26
    3283

    Kan inte släppa honom

    Jag kan inte släppa mitt ex... Jag älskar honom så mycket och vill ha honom tillbaka. Jag ligger bara instängd på rummet hela dagarna och deppar, så fort jag går utanför sovrummet ser jag någonting som påminner om honom och då bryter jag ihop igen. Vad ska jag göra?? Gråter

  • Svar på tråden Kan inte släppa honom
  • Äldre 20 Jun 18:17
    #1
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-06-20 18:14:13 följande:
    Jag kan inte släppa mitt ex... Jag älskar honom så mycket och vill ha honom tillbaka. Jag ligger bara instängd på rummet hela dagarna och deppar, så fort jag går utanför sovrummet ser jag någonting som påminner om honom och då bryter jag ihop igen. Vad ska jag göra?? Gråter
    Svårt. Och i det läget finns det inte mycket som hjälper.
    Det kommer att gå över, även om det kan ta lång tid.

    Men försök tänka att du faktiskt slösar bort tid av ditt liv på att vara ledsen, inte får gjort något roligt eller vettigt och får inte träffa andra som du tycker om. Så försök fokusera på saker som du tyckte var roligt att göra INNAN du träffade honom. Försök ta kontakt med människor du tycker om. Och det lönar sig alltid att prata med andra. Unna dig att älta ett tag, så tröttnar du snart på det.
  • Anonym (Ledse­n) Trådstartaren
    Äldre 20 Jun 18:31
    #2
    zingo skrev 2014-06-20 18:17:24 följande:
    Svårt. Och i det läget finns det inte mycket som hjälper.
    Det kommer att gå över, även om det kan ta lång tid.

    Men försök tänka att du faktiskt slösar bort tid av ditt liv på att vara ledsen, inte får gjort något roligt eller vettigt och får inte träffa andra som du tycker om. Så försök fokusera på saker som du tyckte var roligt att göra INNAN du träffade honom. Försök ta kontakt med människor du tycker om. Och det lönar sig alltid att prata med andra. Unna dig att älta ett tag, så tröttnar du snart på det.
    Saken är den att jag inte vill träffa någon, för alla påminner mig om honom. Jag vill inte ha någon annan än honom, han fick mig att må bra igen och han gjorde mig lycklig.... Det jag gjorde innan honom var att festa och ligga med många men det är ingenting jag vill göra längre, för jag vill vara med honom! 

    Men tack för hjälpen Hjärta
  • Anonym (?)
    Äldre 20 Jun 19:38
    #3
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-06-20 18:31:21 följande:
    Saken är den att jag inte vill träffa någon, för alla påminner mig om honom. Jag vill inte ha någon annan än honom, han fick mig att må bra igen och han gjorde mig lycklig.... Det jag gjorde innan honom var att festa och ligga med många men det är ingenting jag vill göra längre, för jag vill vara med honom! 

    Men tack för hjälpen Hjärta
    om du är så kär i honom så varför pratar inte du med honom om hur du känner?
  • Anonym (Ledse­n) Trådstartaren
    Äldre 20 Jun 20:03
    #4
    Anonym (?) skrev 2014-06-20 19:38:50 följande:
    om du är så kär i honom så varför pratar inte du med honom om hur du känner?
    Jag har gjort det men han vill inte vara med mig längre.... 
  • Äldre 20 Jun 20:27
    #5
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-06-20 20:03:00 följande:
    Jag har gjort det men han vill inte vara med mig längre.... 
    Men då kan man 
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-06-20 18:31:21 följande:
    Saken är den att jag inte vill träffa någon, för alla påminner mig om honom. Jag vill inte ha någon annan än honom, han fick mig att må bra igen och han gjorde mig lycklig.... Det jag gjorde innan honom var att festa och ligga med många men det är ingenting jag vill göra längre, för jag vill vara med honom! 

    Men tack för hjälpen Hjärta
    Men då kan man verkligen säga att du har mycket positivt att se fram emot. Du har lärt dig att älska på riktigt. Du har lärt dig mycket om dig själv. Känslan av att inte vilja ha någon annan kommer sitta i ett tag, men den går över. Och då har du också lärt dig vilken typ av man du vill leva ditt liv med, om han nu inte kommer tillbaka.
  • Anonym (Stark­)
    Äldre 20 Jun 21:45
    #6
    zingo skrev 2014-06-20 20:27:06 följande:

    Men då kan man Men då kan man verkligen säga att du har mycket positivt att se fram emot. Du har lärt dig att älska på riktigt. Du har lärt dig mycket om dig själv. Känslan av att inte vilja ha någon annan kommer sitta i ett tag, men den går över. Och då har du också lärt dig vilken typ av man du vill leva ditt liv med, om han nu inte kommer tillbaka.


    Sjukt ju lära sig älska det vet den väl bäst själv ????PASS är det magiska ordet ju....(-:
  • Anonym (Seldi­)
    Äldre 20 Jun 21:49
    #7

    Jag är i precis samma situation som du, vill också ha tillbaka mitt ex :( Kanske kan vi stötta varandra? Hur länge sedan gjorde han slut och varför? Vill han vara vänner eller inte ha någon kontakt med dig? Har han börjat dejta andra?

  • Anonym (Ledse­n) Trådstartaren
    Äldre 20 Jun 22:21
    #8
    Anonym (Seldi) skrev 2014-06-20 21:49:01 följande:

    Jag är i precis samma situation som du, vill också ha tillbaka mitt ex :( Kanske kan vi stötta varandra? Hur länge sedan gjorde han slut och varför? Vill han vara vänner eller inte ha någon kontakt med dig? Har han börjat dejta andra?


    Absolut, skriv till mig i ett privat meddelande, heter friday!
  • Anonym (Stark­)
    Äldre 20 Jun 22:42
    #9
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-06-20 22:21:27 följande:

    Absolut, skriv till mig i ett privat meddelande, heter friday!


    Tror ts fortfarande vill hitta ligg man behöver inte stöd när en person gör slut .???
  • Äldre 20 Jun 22:53
    #10
    Anonym (Stark) skrev 2014-06-20 22:42:36 följande:
    Tror ts fortfarande vill hitta ligg man behöver inte stöd när en person gör slut .???
    Vaddå man behöver inte stöd när en person gör slut? 
    Jag har då stått bredvid när mina vuxna barns partner gjort slut och fått skrapa upp resterna av mitt barn. Även när beslutet om att bryta var gemensamt tog det låång tid innan mitt barn var sej själv igen. 

    Jag har själv varit i en sån situation där en kille jag verkligen gillade och öppnade mej för, sa att det inte kunde bli något, han hade inte de känslorna. De två veckor som följde efter det, var några av de värsta sen jag var gift! Och då var jag drygt 40 år
Svar på tråden Kan inte släppa honom