• Äldre 29 Jun 01:57
    1903 visningar
    2 svar
    2
    1903

    Hej!

    Hej! kvinna, fru, mamma 43 år med en två barn på 00 och 02.. Söker nu vänner i Kronobergs län. Vi bor på landet. Har allmäna intresse. .
     Det vore trevligt att komma i kontakt med någon eller några som också söker nya kontakter/vänner.
     Älskar naturen, promenader, resa och även uteliv m.m.
  • Svar på tråden Hej!
  • Äldre 4 Jul 23:41
    #1

    Jag är en kvinna, mamma, fru till två barn som är födda 00 och 02. Pojken är 14 år och flickan är 12 år.  Jag är 43 år. Vi bor på landet i ett stort hus med våra djur. Vi bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Vi söker seriösa, ärliga vänner, utåtrikta människor i vår ålder att kunna umgås med att hittar på olika saker med. Hoppas på svar! Man kan säga att våra barn är utfluga nu. Både gott och ont. Kan man säga att det är. Dom bor i en stödfamilj som man tycker mycker om. Jag har Autism, Asberger, utvecklingstörning m.m. Bra att man kan utnyttja Socialen på pengar m.m. Nu är jag och min man fira från allihopp och vi kan göra precis vad vi vill nu med våra egna liv. Bra va! Det är ju bra att Socialen kan tar hand om våra barn när man inte har någa vänner alls. Som inte vill har med oss att göra. Det är ju bra med skattepengar. Ni får ju ändå betala med skattepengar till Socialen. När man är kontaktlös. Vi ska utnyttja socialen till max.

  • Äldre 8 Jul 22:31
    #2

    Jag har skapat denna nya blogg som en del av mitt nya liv. Jag är en kvinna/tjej som vet vad jag vill och strävar efter att få det. Jag kämpar varje dag varje timme för mina barn och för andras rättigheter. Jag försöker vara fördomsfri, men ingen människa är helt fördomsfri. 


    Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Allt du gör kommer trefaldt igen!

    Jag är en mamma som inte är som alla andra mammor. Jag följer min egna väg och kan man inte respektera det så håll dig undan. Jag älskar djur men katter och hundar ligger mig varmast om hjärtat. Sen så betyder min familj ALLT för mig så ni vet *S*

    Visa presentation

    http://miamiamia.bloggplatsen.se

Svar på tråden Hej!