• Anonym (hårig­)
    Äldre 29 Jun 05:20
    4382 visningar
    7 svar
    7
    4382

    Jag har tre hårstrån i varje hårrot

    Som rubriken lyder. Jag har extrem hårväxt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-29 08:30
    Hur ovanligt är detta?

  • Svar på tråden Jag har tre hårstrån i varje hårrot
  • Anonym (Jaha?­)
    Äldre 29 Jun 08:29
    #1

    Jaha? Vad är det du vill diskutera?

  • Anonym (hårig­) Trådstartaren
    Äldre 29 Jun 08:42
    #2
    Anonym (Jaha?) skrev 2014-06-29 08:29:26 följande:

    Jaha? Vad är det du vill diskutera?


    Läs uppdateringen.
  • Anonym (hårig­) Trådstartaren
    Äldre 29 Jun 11:39
    #3

    Ingen?

  • Anonym (hårig­) Trådstartaren
    Äldre 2 Jul 09:50
    #4

    bumpar

  • Anonym (Hm)
    Äldre 3 Jul 19:13
    #5

    Jag har så med, på tuttarna. Små och tunna hårstrån som inte syns, men som jag ibland drar bort med pincett (eftersom jag är knäpp). Har även jag som du noterat att det är fler än ett hårstrå för varje hårsäck, ca tre, varav ett brukar sitta löst och gå lätt att dra bort. Roligt att det är någon annan som har uh, noterat den här grejjen.

    Vet inte hur det är med hårstråna på huvvet för det är förståeligt nog svårt för mig att se mina egna hårrötter där.

    Vilka av dina hårsäckar gäller detta? Hela kroppen eller bara ett litet område?

  • Anonym (!!)
    Äldre 3 Jul 19:15
    #6
    Anonym (Hm) skrev 2014-07-03 19:13:37 följande:
    Jag har så med, på tuttarna. Små och tunna hårstrån som inte syns, men som jag ibland drar bort med pincett (eftersom jag är knäpp). Har även jag som du noterat att det är fler än ett hårstrå för varje hårsäck, ca tre, varav ett brukar sitta löst och gå lätt att dra bort. Roligt att det är någon annan som har uh, noterat den här grejjen.

    Vet inte hur det är med hårstråna på huvvet för det är förståeligt nog svårt för mig att se mina egna hårrötter där.

    Vilka av dina hårsäckar gäller detta? Hela kroppen eller bara ett litet område?



    Haha samma här!! Och sitter och plockar jag med :p
  • Anonym (@)
    Äldre 3 Jul 19:55
    #7

    Jag har två hårstrån i varje hårsäck på vissa delar av kroppen. Varav de ena strået sitter lösare än det andra

Svar på tråden Jag har tre hårstrån i varje hårrot