• Anonym (ts)
    Äldre 30 Jun 12:55
    9199 visningar
    54 svar
    54
    9199

    Hur skulle ni reagera om er partner inte ens kommenterade din ex partners död?

    Som rubriken lyder.

  • Svar på tråden Hur skulle ni reagera om er partner inte ens kommenterade din ex partners död?
  • Äldre 30 Jun 12:58
    #1

    på vilket sätt menar du? 

    att du berättar att ditt ex har dött för din nuvarande sambo och hen bara går därifrån utan att säga något? eller hur gick det till? 

  • Äldre 30 Jun 13:01
    #2

    Vad skall han säga, han absolut ingen anknytning till någon av mina ex. De är bara namn för honom. Så jag hade inte reagerat alls. Jag tror knappt jag hade nämnt det för honom.


  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 13:04
    #3
    Dixie skrev 2014-06-30 12:58:00 följande:

    på vilket sätt menar du? 

    att du berättar att ditt ex har dött för din nuvarande sambo och hen bara går därifrån utan att säga något? eller hur gick det till? 


    Jag skickade SMS och han bemödar sig inte ens med att lämna en kommentar. Han kunde ha sagt vad som helst. Jag hade respekterat hans åsikt, vad det än var för något. Känns konstigt att han inte sagt något alls.
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 13:05
    #4
    Virriga Vera skrev 2014-06-30 13:01:45 följande:

    Vad skall han säga, han absolut ingen anknytning till någon av mina ex. De är bara namn för honom. Så jag hade inte reagerat alls. Jag tror knappt jag hade nämnt det för honom.


    Läs mitt svar ovan.
  • Äldre 30 Jun 13:06
    #5
    Anonym (ts) skrev 2014-06-30 13:04:30 följande:
    Jag skickade SMS och han bemödar sig inte ens med att lämna en kommentar. Han kunde ha sagt vad som helst. Jag hade respekterat hans åsikt, vad det än var för något. Känns konstigt att han inte sagt något alls.
    kanske han vill vänta tills ni träffat och säga något? känns konstigt att få "dödsbud" på sms och även ge svar per sms - det brukar ju vara något man pratar om istället! 
  • jvs
    Äldre 30 Jun 13:08
    #6

    Min sambo hade blivit forvanad om jag namnt ngt sant. Ex hor till historien.

  • Anonym (??)
    Äldre 30 Jun 13:11
    #7

    Är det någon han känner? Är det någon du fortfarande har anknytning till (barn, vänskap mm)?

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 13:13
    #8
    Dixie skrev 2014-06-30 13:06:48 följande:
    kanske han vill vänta tills ni träffat och säga något? känns konstigt att få "dödsbud" på sms och även ge svar per sms - det brukar ju vara något man pratar om istället! 
    Det var flera veckor sedan. Det kommer dröja innan vi träffas. Därför skrev jag.
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 13:14
    #9
    Anonym (??) skrev 2014-06-30 13:11:04 följande:

    Är det någon han känner? Är det någon du fortfarande har anknytning till (barn, vänskap mm)?


    Nej på båda frågorna.
  • Anonym (Vem bryr sig)
    Äldre 30 Jun 13:17
    #10

    Ett x är luft om man inte har barn tillsamans dvs skulle någon av mina x dö skulle jag inte höja på ögonbrynen och skulle någon av min kvinnas x dö skulle reaktionen vara den samma....

Svar på tråden Hur skulle ni reagera om er partner inte ens kommenterade din ex partners död?