• Anonym (ts)
    Äldre 30 Jun 12:55
    9196 visningar
    54 svar
    54
    9196

    Hur skulle ni reagera om er partner inte ens kommenterade din ex partners död?

    Som rubriken lyder.

  • Svar på tråden Hur skulle ni reagera om er partner inte ens kommenterade din ex partners död?
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 15:39
    #21
    Anonym (ts) skrev 2014-06-30 15:38:04 följande:
    Tack så mycket! Det är människor som du som ger mig om om mänskligheten! Dina ord värmer.
    Det skulle stå "hopp om mänskligheten"
  • Äldre 30 Jun 22:15
    #22

    Jag hade nog antagit att smset inte nått honom.


  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 1 Jul 00:18
    #23
    Jennie med ie skrev 2014-06-30 22:15:11 följande:

    Jag hade nog antagit att smset inte nått honom.


    Jag har skickat SMSet flera gånger....han fortsätter att ignorera det
  • Äldre 1 Jul 00:25
    #24

    Fråga honom om han inte fått ditt sms?

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 1 Jul 00:51
    #25
    Piala skrev 2014-07-01 00:25:59 följande:

    Fråga honom om han inte fått ditt sms?


    Det har jag gjort.
  • Äldre 1 Jul 00:54
    #26

    Men ni måste ju ha pratat med varandra under den tiden? Vad säger han då?

    Jag hade väntat mig att få nån reaktion från min sambo. Han känner de inte, han skulle väl inte sörja, men kommentera det och fråga hur jag mådde räknar jag med. Skulle jag meddela det via sms och inte få svar hade jag tagit upp det nästa gång vi pratade (irl eller telefon). Jag hade velat prata av mig om saken, det är personer som har varit viktiga i mitt liv precis som ifall någon bekant/gammal vän han inte kände hade dött.

  • Äldre 1 Jul 00:59
    #27

    Svarar han på andra sms?

    Men en pojkvän som du inte pratar med på flera veckor, bara skicka sms.. ringer ni inte varandra?

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 1 Jul 01:00
    #28
    Jemp skrev 2014-07-01 00:54:53 följande:

    Men ni måste ju ha pratat med varandra under den tiden? Vad säger han då?

    Jag hade väntat mig att få nån reaktion från min sambo. Han känner de inte, han skulle väl inte sörja, men kommentera det och fråga hur jag mådde räknar jag med. Skulle jag meddela det via sms och inte få svar hade jag tagit upp det nästa gång vi pratade (irl eller telefon). Jag hade velat prata av mig om saken, det är personer som har varit viktiga i mitt liv precis som ifall någon bekant/gammal vän han inte kände hade dött.


    Bra skrivet. Är tacksam för sådana här bra svar.

    Nej, vi har inte haft kontakt sedan dess. Han ignorerar mig.  
  • Äldre 1 Jul 01:00
    #29

    När var du tillsammans med detta x, hur länge var ni tillsammans och hur gammal är du nu?

  • Äldre 1 Jul 01:07
    #30

    Jag hade blivit mer orolig över att han inte svarar på något sms _alls_ än att han inte svarar på "Johan är död".

Svar på tråden Hur skulle ni reagera om er partner inte ens kommenterade din ex partners död?