• Charlotta5

    Fler som väntar en SLADDIS i höst/vinter

    Jag är 41 år och väntar mitt 5e barn nu i januari 2015. Innan har vi barn födda -98, 02, 03 och 05. Hoppas det finns fler här som väntar en sladdis :)

  • Svar på tråden Fler som väntar en SLADDIS i höst/vinter
  • Dimisi

    Vi tycker nog att den jag har i magen nu, som är beräknad till början av februari, blir en sladdis. Våra andra barn är födda 06 och 07. Jag är 42 år.

    Fast jag ser det som ganska osäkert ifall vi når ända fram. Riskerna är större nu när jag är äldre, och vi hade ett MA som upptäcktes i vecka 13 för bara ett halvår sedan.

  • Charlotta5
    Dimisi skrev 2014-07-12 01:17:45 följande:

    Vi tycker nog att den jag har i magen nu, som är beräknad till början av februari, blir en sladdis. Våra andra barn är födda 06 och 07. Jag är 42 år.

    Fast jag ser det som ganska osäkert ifall vi når ända fram. Riskerna är större nu när jag är äldre, och vi hade ett MA som upptäcktes i vecka 13 för bara ett halvår sedan.


    Ja fy man är mycke mer nervös nu en tidigare gånger. Ska du göra kub? Jag gjorde det nu i veckan och fick låg risk så vi valde att inte göra några mer tester. Har även börjat känna när bebisen bökar runt, härligt :)
  • Aftonstjärna

    Jo, jag är 37 år och har barn födda 02 och 05 sen tidigare, den efterlängtade sladdisen kommer i oktober. Är i vecka 26 nu och mår rätt bra, har en aktiv liten krabat i magen. Fick också låg risk på kub och allt såg bra ut på rul. 


    bf 23 oktober
  • Leda74

    Jag är 39 år och vi väntar vårt tredje barn. En flicka med bf den 6 dec. Våra barn är födda -99 och -04.

  • Charlotta5

    Kul att tråden lever ???? hoppas det blir mer fart nu när semestern snart är slut för de flesta . Allt är bra med mig o magen iallafall. Hoppas era magar också växer på bra.

  • Aftonstjärna

    Jag har nu 10 veckor kvar och det börjar blir pirrigt, mycket ska hinnas med innan babyn anländer! Men det ska bli så härligt med en liten igen! Mår bra fortfarande, men har börjat bli "trött i magen" om kvällarna, så ligger helst ner. 


    bf 23 oktober
  • Charlotta5

    Aftonstjärna då har nedräkningen börjat för dig då. Känns så långt till Januari.

    Leda74 tycker syskonen att det ska bli kul med en liten?

    M39 ja det blir en riktig sladdis härligt. Hur många av syskonen bor hemma?

    Dimsi hoppas kub ul gick bra, har rul om 2 v längtar o hoppas vi kan se om det är en pojke eller flicka då. Någon mer som har eller ska kolla kön?

Svar på tråden Fler som väntar en SLADDIS i höst/vinter