• Anonym (Singe­l)
    Äldre 1 Aug 22:34
    102335 visningar
    110 svar
    110
    102335

    Killar, hur får man er intresserade?

    Tjenare killar! Min fråga till er, hur fångar man erat intresse? Vad faller ni för?
    Förutom att man måste vara smal och se ut som en modell, då är de kört direkt;)

  • Svar på tråden Killar, hur får man er intresserade?
  • Anonym (df)
    Äldre 1 Aug 22:41
    #1

    Då blir det svårt. Men hög lön kanske? 

  • Äldre 1 Aug 22:42
    #2

    Att se ut som en modell kan ju säkert funka på några män.

    Själv tycker jag att det viktigaste är att en kvinna visar intresse. Hjälper till att hålla igång en diskussion. En lätt beröring kan betyda rätt mycket ibland. Ett naturligt utseende faller jag för. Alltså väldigt neutralt smink om något alls.

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 1 Aug 22:50
    #3

    Jag är 31, fick mkt uppmärksam förr och hade ett jävla bra flyt med damerna. Idag är det i princip omöjligt att ens få kontakt, vilket gör mig bitter och irriterad!! Jag vet att jag har grym personlighet och ser bra ut osv... Därav har jag fastnat för en viss typ, ungefär smal/modell typen. Är man van att alltid haft/fått det, så byter man inte ner sig.

    Jag tänder enbart på små tighta rumpor (på ett ej peddosätt haha) dels för jag gillar synen bakifrån och för det underlättar mitt sex. Att knulla med nån jag inte kan lyfta resulterar bara i tråkigt Svensson sex...

    Du fångar en killes intresse mest fysiskt, råkar du ha en personlighet så gör den en hel del oxå... Andra saker jag faller för är ögonen, tatueringar, sunt förnuft, öl hellre än vin, karaktär, om du har nån speciell talang, djurvän...

  • Anonym (Singe­l) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 23:03
    #4

    Kuliga svar!:) själv har jag gått upp en 10 kilo och märker stor skillnad i nu när jag träffar killar, dom Visar inget som helst intresse. Man får rätt jäkla dåligt självförtroende. Så det är la dags att banta ner sig igen;)

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 1 Aug 23:07
    #5

    Hur lång å vad väger du nu?

  • Anonym (Singe­l) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 23:09
    #6

    168 väger 75. Hemskt att säga men tyvärr sant just nu

  • Äldre 1 Aug 23:12
    #7

    Personlighet och framåtanda, det inte bara funkar utan är en förutsättning. Har du även vettiga åsikter, är verbal och kommunikativ, sarkastisk/ironisk humor och ser hyggligt bra ut, well hello.. eller ja, det hade funkat förr.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 1 Aug 23:17
    #8
    Anonym (Singel) skrev 2014-08-01 23:09:36 följande:

    168 väger 75. Hemskt att säga men tyvärr sant just nu


    Egentligen är det en ganska normal vikt för din längd, dock iaf 15kg för mkt för min smak... Men jag är sjukligt extrem, kan i te hjälpa det! Har du barn så blir det inte lättare heller
  • Anonym (Singe­l) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 23:19
    #9
    Anonym (Kille) skrev 2014-08-01 23:17:07 följande:

    Egentligen är det en ganska normal vikt för din längd, dock iaf 15kg för mkt för min smak... Men jag är sjukligt extrem, kan i te hjälpa det! Har du barn så blir det inte lättare heller


    Jo -15 skulle sitta riktigt fint faktist! Nej inga barn, är bara 18 en Sålänge ;P
  • Äldre 1 Aug 23:34
    #10
    Smecker skrev 2014-08-01 23:12:27 följande:

    Personlighet och framåtanda, det inte bara funkar utan är en förutsättning. Har du även vettiga åsikter, är verbal och kommunikativ, sarkastisk/ironisk humor och ser hyggligt bra ut, well hello.. eller ja, det hade funkat förr.


    Funkar även nu.
Svar på tråden Killar, hur får man er intresserade?