• Äldre 5 Aug 20:31
    7335 visningar
    3 svar
    3
    7335

    Hospice Malmö

    Hej,
    Jag undrar om ngn har erfarenhet från Malmös Hospice eller ngt annat (Ej privatägt) Hospice? Hur är det där? Vad händer när man kommer dit? Hur länge levde er anhörig?
    Min pappa väntar just nu på plats då läkaren sa att det inte finns mer att göra. Han kommer aldrig bli bra igen och väl på hospice kommer de stänga av hans dialys. Pappa kämpade i 41 år med diabetes (typ 1) som tillsut vann. Njurarna lade av och nekrosen på händer o fötter blev den dödliga orsaken. Dialysen är det som idag håller honom vid liv.
    Med djup sorg i våran hjärtan har vi beslutat att flytta honom till ett hospice där han skall få dö så värdigt som möjligt.

  • Svar på tråden Hospice Malmö
  • Anonym (C)
    Äldre 5 Aug 23:31
    #1

    Jag beklagar att du och din familj måste gå igenom detta. Har tyvärr inte någon erfarenhet av det. Jag tror att du ska lägga tråden någon annanstans eftersom det mest är människor som förlorat sina barn som läser här. Kanske känsliga rummet eller allmänna rubriker? Hoppas att fin pappa får en fin sista tid!

  • Äldre 8 Aug 18:30
    #2

    Ja visste inte under vilken rubrik jag skulle lägga den i.
    Men frågan/forumet är orelevent nu för igår somnade min lilla pappa in, han hann aldrig till hospice.

  • Anonym (C)
    Äldre 8 Aug 21:44
    #3

    Jag beklagar så väldigt mycket! Ta hand om dig och familjen nu, kram.

Svar på tråden Hospice Malmö