• Anonym (Vilse­n)
    Äldre 7 Aug 20:06
    12379 visningar
    38 svar
    38
    12379

    Är det ok att mannen kollar porr istället för att ha sex med sin fru?

    Hej på er!

    Jag grubblar på en sak och kan inte få det ur skallen.
    Jag hoppas ni kan hjälpa mig.

    Det är såhär:
    Jag och min man har varit tillsammans i över 3 år och har en två- årig son som vi älskar otroligt mycket.

    Nu är jag gravid med vårt andra barn, vårt sexliv är inte helt på topp, vilket jag kan förstå.
    Dock så är det jag som alltid är sugen på sex och vill ha sex, han säger att han inte är sugen nu för tiden då han är trött pga jobbet eller någon annan orsak.
    Jag är den som alltid vill prata om saker när det inte känns rätt, han vill mer hålla det för sig själv, han säger att hans tappade sexlust inte har med mig att göra.

    Skitsamma!!
    Jag kommer istället på honom med att kolla på porr.
    Jag blir otroligt ledsen, för jag vill så gärna ha sex men han väljer hellre att tillfredställa sig själv genom att se andra nakna kvinnor ha sex.
    Jag tycker det är otroligt förnedrande och känner mig ännu mer oattraktivare än någonsin. Visst jag är inte sexig nu när jag är gravid och tjock, men jag är hans fru. JAG DÅ? :( Ska jag också börja kolla porr och tillfredställa mig själv?

    Tycker ni det är okej att han kollar porr medan jag alltid väntar på honom för jag mer än GÄRNA vill ha sex!

  • Svar på tråden Är det ok att mannen kollar porr istället för att ha sex med sin fru?
  • Anonym (dålig stil)
    Äldre 7 Aug 20:13
    #1

    Okej och okej.. jag skulle frågat honom rakt ut varför porr går bra men inte jag? Och lägga till att jag känner mig otillräckligt sexig. Beroende på hans svar skulle jag fundera på om vi va rätt fär varadra. Och jag skulle fråga honom om hans känslor va rätt och om han tror på oss. Det är väl helt normalt att sexlivet går i vågor men att det stannar upp helt men han ändå tittar på porr och efter bara tre år.. nää!

  • Anonym (Va!)
    Äldre 7 Aug 20:14
    #2

    Nej! deet är inte ok att ha kollar på porr. Du är ju villig till sex varför ligger han inte med dig då? Jag är kille och fattar inte varför han gör så. Tala om för han hur du känner och fråga honom hur han kan göra så mot dig.

  • Anonym (Vilse­n) Trådstartaren
    Äldre 7 Aug 20:21
    #3

    Jag tycker inte heller det är ok, jag har ifrågastt varför han kollar på porr. Han säger att han bara är inne och tittar för kul??? ska jag tro på det?

    Jag har även sagt att jag är kåt som ett djur och alltid redo menhan vill sällan, max 1 gång i veckan. Men är ine och kollar porr MER än en gång i veckan.

    Jag har gråtit inför han och sagt att det är så förnedrande, han blir typ sur när jag tar upp det, är det för att han inte har något att försvara sig med eller för att han känner sig dum och påkommen?

  • Äldre 7 Aug 20:27
    #4

    Nej det är inte ok. Dock har jag läst att viss män blir avtända och vill inte ha sex alls med sin tjej så länge de är gravida. Hur är det annars då när du inte är gravid? Ni måste  gå till någon och prata ut om det här för han beter sig som en barnrumpa ju.

  • Anonym (Va!)
    Äldre 7 Aug 20:27
    #5

    Han respekterar inte dig. Han tror att han kan göra som han vill mot dig du finns vid hans sida ändå. Är du för snäll? Nickedocka?

  • Anonym (Va!)
    Äldre 7 Aug 20:29
    #6

    Han borde tänka på sin familj och inte sitta och längta efter något annat. 

  • Liljek­onvalj­er
    Äldre 7 Aug 20:29
    #7
    Anonym (Vilsen) skrev 2014-08-07 20:06:33 följande:

    Hej på er!

    Jag grubblar på en sak och kan inte få det ur skallen.

    Jag hoppas ni kan hjälpa mig.

    Det är såhär:

    Jag och min man har varit tillsammans i över 3 år och har en två- årig son som vi älskar otroligt mycket.

    Nu är jag gravid med vårt andra barn, vårt sexliv är inte helt på topp, vilket jag kan förstå.

    Dock så är det jag som alltid är sugen på sex och vill ha sex, han säger att han inte är sugen nu för tiden då han är trött pga jobbet eller någon annan orsak.

    Jag är den som alltid vill prata om saker när det inte känns rätt, han vill mer hålla det för sig själv, han säger att hans tappade sexlust inte har med mig att göra.

    Skitsamma!!

    Jag kommer istället på honom med att kolla på porr.

    Jag blir otroligt ledsen, för jag vill så gärna ha sex men han väljer hellre att tillfredställa sig själv genom att se andra nakna kvinnor ha sex.

    Jag tycker det är otroligt förnedrande och känner mig ännu mer oattraktivare än någonsin. Visst jag är inte sexig nu när jag är gravid och tjock, men jag är hans fru. JAG DÅ? :( Ska jag också börja kolla porr och tillfredställa mig själv?

    Tycker ni det är okej att han kollar porr medan jag alltid väntar på honom för jag mer än GÄRNA vill ha sex!


    Han kanske inte orkar ha sex, eller så kanske han helt enkelt tycker det känns olustigt när du är gravid.
  • Äldre 7 Aug 20:34
    #8

    Båda jag om min man kan välja onani som avslappning snarare än för vi är kåta.

  • Anonym (plopp­)
    Äldre 7 Aug 20:43
    #9

    sex är väl ingen plikt?

    Om han nu inte vill ha sex, är det väl inte konstigare än när kvinnan inte har lust..

  • Anonym (Va!)
    Äldre 7 Aug 21:00
    #10

    Kom till mig så skall jag älska dig som han borde

Svar på tråden Är det ok att mannen kollar porr istället för att ha sex med sin fru?