• Äldre 12 Aug 10:42
    17205 visningar
    49 svar
    49
    17205

    Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad



    Sommaren har varit helt fantastisk och tyvärr har allt ett slut så även denna sommar.
    Men inte riktigt ännu eller hur?

    I denna tävling vill ta vara på sommaren och ge oss något att titta tillbaka på när snön yr runt knutarna och termometern visar -25
    Det gör vi genom att fylla tråden med sommarminnen och bilder.

    Så här tävlar du:
    Berätta om ditt bästa minne från sommar 2014.
    Ladda gärna upp en bild om du vill.
    Du kan tävla med hur många minnen och bilder du vill men VIKTIGT att du då lägger varje bidrag i ett eget inlägg.

    Detta vinner du:
    Ett fantastiskt handgjort smycke från Hannas Hantverkstad. Kika gärna in på hennes sida där det finns massor med fina smycken.

    Tävlingen pågår t.om midnatt 19/8 och vinnare utses av en jury från FL och i samarbete med Hannas Hantverksad.

    Lycka till!Solig
  • Svar på tråden Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad
  • Äldre 12 Aug 11:20
    #1

    En av de få saker kan tvingade mig själv att göra var att spela barngolf med ungarna och mannen. Jag är gravid och det är inte alltid lätt att gå runt i 27 grader och höggravid. Har foglossning och fick vila mellan bannorna men det gick! Åt glass i skuggan och hade en handfläkt som sprayar vatten också som assistent Tungan ute Kommer inte att glömma att ungarna hejade på mig trots att jag inte gjorde så bra ifrån mig. 

  • Äldre 12 Aug 14:38
    #2

    Sonen o jag satt ute på balkongen o åt kvällsmat i mitten av juli,när detta ansikte plötsligt uppenbarade sig.
    Inget jag glömmer i första taget o kamera är nu alltid med ut på balkongen.


  • Äldre 12 Aug 14:42
    #3

    Några utav sonens vackra skapelser, som vart välanvända utav områdets barn.
    O även några vuxna tog sig några hopp. Skrattande


  • Äldre 12 Aug 15:28
    #4

    Mötte hajen. Skrattande
    Sonen visade hur han hade lärt sig att simma under vatten.


  • Äldre 12 Aug 15:38
    #5

    Provade på att vara pyssling en stund på ALV.


  • Äldre 12 Aug 17:23
    #6

    *Caspers bror är på himmelen* skrek sonen då han kom inspringandes. 
    Så detta kortet tog han idag o visst är molnet likt spöket Caspers ena elaka bror.


  • Äldre 12 Aug 17:25
    #7

    Hur km ni fram till att anlita det företaget?

  • Äldre 12 Aug 18:42
    #8

    Vår sommar var fullproppad med trots till max!!! Min äldsta ska börja första klass nu och han är bog väldigt nervös för det och de andra var bara allmänt sura i sommar. Så ni kan ju tänka er att humöret inte var på topp direkt. Vi spenderade en del av vår semester på Öland och de valde ju självklart att bråka hela tiden vi var där.

    På hemvägen skulle vi åka förbi min mormor och stanna där över natten för hon hade brutit benet så jag lovade att komma dit och hjälpa henne med lite saker. Jag var så nära att ställa in det eftersom barnen var så bråkiga.

    När vi väl var där så var det 3 små änglar hon träffade ???? de var så hjälpsamma och duktiga så både min man och jag tappade hakan av förvåning. Jag var så stolt över dom så ni anar inte och mormor pratade glatt om att de var så lugna så ????

    Det är iallafall det bästa sommarminnet jag har fått i år och det kommer man nog lev på länge. Det kanske inte är mycket men i det läget efter allt bråk så trodde man ju aldrig att de skulle tycka det var så kul hemma hos mormor ????

  • Äldre 12 Aug 18:59
    #9

    För min dotter på 14 har sommaren mestadels varit skräp, för drygt en månad sen blev hon på skämt knuffad och "bröt" armbågen, blev en spricka, en liten lös benbit och en större lös benbit(ca 1*1,5cm) som flyttat sig nästan en centimeter. Så hon har varit gipsad från mitten av handen och nästan upp till armhålan.
    Men det bästa med allt är att tonåringen verkligen haft tid att umgås med oss föräldrar. Vi har mest varit hemma och bara varit, så visst har vi missat härliga dagar med bad, men haft härliga dagar med prat, och allt som ofta har ju inte tonåringar tid med det. Så i allt elände finns en ljusglimt. Sen nästa vecka så ska gipset av, hoppas så allt  är bra, för då blir det en dag med bad(oavsett väder)

    Halsbandet vill jag vinna till henne, ett minne till sommaren som varit, inte en sommar man velat ha, men en sommar som blev riktigt bra.

  • Äldre 12 Aug 19:14
    #10

    Gifte mig i lördags. Underbar dag!

Svar på tråden Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad