• Äldre 12 Aug 10:42
    17207 visningar
    49 svar
    49
    17207

    Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad



    Sommaren har varit helt fantastisk och tyvärr har allt ett slut så även denna sommar.
    Men inte riktigt ännu eller hur?

    I denna tävling vill ta vara på sommaren och ge oss något att titta tillbaka på när snön yr runt knutarna och termometern visar -25
    Det gör vi genom att fylla tråden med sommarminnen och bilder.

    Så här tävlar du:
    Berätta om ditt bästa minne från sommar 2014.
    Ladda gärna upp en bild om du vill.
    Du kan tävla med hur många minnen och bilder du vill men VIKTIGT att du då lägger varje bidrag i ett eget inlägg.

    Detta vinner du:
    Ett fantastiskt handgjort smycke från Hannas Hantverkstad. Kika gärna in på hennes sida där det finns massor med fina smycken.

    Tävlingen pågår t.om midnatt 19/8 och vinnare utses av en jury från FL och i samarbete med Hannas Hantverksad.

    Lycka till!Solig
  • Svar på tråden Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad
  • Äldre 12 Aug 19:32
    #11


    Åkte på campingsemester över en helg, och se hur lycklig vår dotter var denna helgen då hon fick leka och bada från morgon till kväll var underbart. Så skönt och komma iväg och bara vara vi i familjen utan några måsten Glad Här med pappas keps på huvudet och solen i ögonen Solig
  • Abbe83
    Äldre 12 Aug 20:25
    #12

    I sommar skaffade vi en pool till vår vovve och den har han plaskat i ofta när det varit varmt. 

  • Abbe83
    Äldre 12 Aug 20:29
    #13

    Bild på vovven i pollen.

  • Äldre 12 Aug 22:49
    #14

    Denna sommaren ska jag minnas som den då jag äntligen lärde mig att känna lugnet. Att vara i nuet och njuta av det som är istället för att oroa mig för det som komma skall.

    Förhoppningsvis kommer jag även att minnas den som den sista sommaren innan vi blev tre.

  • Äldre 13 Aug 08:47
    #15

    Haha jag kommer in med ett elakt sommarminne som får mig att skratta högt varje gång jag ser bilden, ni vet hur stöddiga killar i 12 års åldern kan vara och att de minsann klarar allt osv, min 12 åring frågade om han fick bada i poolen men vi sa att det är bara 15 grader i den och att han kommer att frysa ihjäl, han tjatade på och sa att han skulle minsann tycka att det var sååå skönt.
    Till slut sa jag okej du får bada om du hoppar i och gör bomben så du kommer under vattnet direkt och det köpte han....visste ser det ut som att han verkligen njuuuuuter av det hela va

  • Äldre 13 Aug 08:55
    #16

    Jag har för några år sedan gjort en GBP och jobbat hårt sen dess och lyckats gå ner i vikt i från 128 kg till 57 kg, något jag alltid har velat göra som tjock var att åka karuseller men det har inte gått och efter min viktnedgång så har jag dragit ut på det för nånstans inne i huvudet har jag ändå varit lite orolig över att de ska säga att jag inte får plats i karusellen och får gå av, snacka om hjärnspöken >.<
    I sommar tog jag mod till mig och satte mig i en och åkte, det var det läskigtaste men samtidigt det mest fantastiska jag har varit med om, jag skrek och skrattade om vart annat

  • Äldre 13 Aug 15:04
    #17

    Medeltidsveckan i Visby! Dit försöker vi åka, så ofta vi kan. Både vi och barnen älskar att gå klädda i temat och leva oss in bland riddare, gycklare och trollkarlar i en fantastisk historisk miljö, som Visby har. 

  • Äldre 13 Aug 16:38
    #18

    Mitt bästa sommarminne var när familjen för första gången flög tillsammans.
    Resan gick till underbara Rhodos. Vi stannade där en vecka. Bilden är taget från hotellrummet. Vi hade stranden precis nedanför Cool


    Varje ny dag är en ny möjlighet att förändra ditt liv.
  • Äldre 13 Aug 22:17
    #19

    Något jag kommer att minnas länge är idag som är min födelsedag o då fick jag denna överraskning av sonen till frukost. En söt början på många sätt. Solig


  • Äldre 14 Aug 00:33
    #20

    Smycket är fantastisk och jag blev väldigt nyfiken på att se fler i från henne men kan inte se att ni har skrivit ut hennes hemsida om hon har någon, så snälla gör det så blir jag och säkert många med mig glad

Svar på tråden Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad