• Forumvärd

    Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad



    Sommaren har varit helt fantastisk och tyvärr har allt ett slut så även denna sommar.
    Men inte riktigt ännu eller hur?

    I denna tävling vill ta vara på sommaren och ge oss något att titta tillbaka på när snön yr runt knutarna och termometern visar -25
    Det gör vi genom att fylla tråden med sommarminnen och bilder.

    Så här tävlar du:
    Berätta om ditt bästa minne från sommar 2014.
    Ladda gärna upp en bild om du vill.
    Du kan tävla med hur många minnen och bilder du vill men VIKTIGT att du då lägger varje bidrag i ett eget inlägg.

    Detta vinner du:
    Ett fantastiskt handgjort smycke från Hannas Hantverkstad. Kika gärna in på hennes sida där det finns massor med fina smycken.

    Tävlingen pågår t.om midnatt 19/8 och vinnare utses av en jury från FL och i samarbete med Hannas Hantverksad.

    Lycka till!Solig
  • Svar på tråden Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad
  • vampyria2
    vampyria2 skrev 2014-08-14 00:33:50 följande:

    Smycket är fantastisk och jag blev väldigt nyfiken på att se fler i från henne men kan inte se att ni har skrivit ut hennes hemsida om hon har någon, så snälla gör det så blir jag och säkert många med mig glad


    Hm pinsamt såg nu att man bara behöver kicka på hennes namn i TS för att komma till hennes sida Cool
  • puss

    det är INTE ot att i en tävling fråga efter vilka kriterier vinnaren utses efter. det är liksom grunden för en tävling - man bestämmer vilka kriterier som ska bedömas.


    cuz i´m a wild wild bitch.
  • vampyria2

    Åh kom på en till härlig händelse, min äldsta dotter har två vänner som hon har umgåtts med sedan hon var väldigt liten och varje år så tar de samma bild.

    Varför den gör mig så lycklig är för att de är så tajta med varandra och vad som än händer så har de alltid varandra, blir de osams så hörs de redan efter några timmar och reder ut det för de klarar verkligen inte av att vara arga på varandra.
    De har gått igenom så mycket tillsammans, kärleksorger, plugga till prov, dricka alkohol första gången, tjuvröka, resor, utflykter.
    Att få vara med och se hur dessa underbara människor har vuxit upp i från små busiga tjejer till tre fantastiska kvinnor som alltid ställer upp för varandra är en av de stor sakerna med att vara mamma tycker jag

  • Valkyria75


    Minisemester med goda vänner. Underbart att se barnens glädje över att få vara uppe lite längre och få njuta av de härliga sommarkvällar vi haft :)
  • vampyria2

    Något jag kommer att längta ihjäl mig efter i vinter är stranden och känslan när man har badat, kommit upp och sitter på filten invirad i ett varmt och skönt badlakan, den känslan är oslagbar Solig

  • Lady Namárië

    Bäst den här sommaren var helt klart den fula ovanmarkpoolen som vi fick till skänks två dagar innan värmeböljan drog igång. Ungarna har knappt stigit upp ur den sedan dess, så det här har varit min utsikt hela långa sommaren:



    So say we all
  • MrsC74

    Det var när min lilla buse fick smaka mjukglass för första gången. Oj så gott det hon tyckte det var. Blev ett gäng till denna sommar.

  • MrsC74

    Ett annat minne. Det var ju en väldigt varm sommar. En dag fick Minna nog. Jag hittade henne på verandan i bakskålen. Hon hade själv hämtat den och haft i vatten.

    Där satt hon och där sa hon länge.

Svar på tråden Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad