• Äldre 22 Aug 21:10
    3077 visningar
    5 svar
    5
    3077

    Förhållande

    Ska väll börja med att säga att jag älskar min tjej och vi har varit tillsammans i 15 år, och vi har två barn tillsammans på 13 och 9 år. Nu till mitt problem, den senaste tiden har jag känt att jag inte dras till henne längre och vi gör aldrig något roligt ihop. Visst vi har rest utomlands och varit ute på restaurang men alltid med barnen, och har dom inte varit med så har hon velat åka hem innan kl 21 för att det är något på tv´n som hon vill se?
    För det mesta så får jag pikar och hon fnyser ofta åt mig när jag gör eller säger något, försöker man skoja med henne så tar hon illa upp utan anledning. Och ger man henne någon komplimang så tar hon inte in det.


    Finns det någon räddning, eller ska jag göra slut, för just nu så känns det som att man hänger ihop för barnens skull.


    Jag orkar inte mer!! 

  • Svar på tråden Förhållande
  • Äldre 29 Sep 13:28
    #1

    Fan vad skönt att läsa att jag inte är ensam om detta!

    Jag känner det precis som du förklarar.

    Tillsammans sedan 16 år 2 barn på 12 & 8år.

    Sista året har även sexlivet ändrats. (Mer och mer sällan)

    Tycker även att det känns som att frugan försöker vända äldsta barnet (pojk) mot mig.

    Typ att det är alltid jag som blir det "bad Guy" kan du känna igen det?

  • Äldre 21 Nov 16:53
    #2

    Barn gör ju tyvärr att allt som heter knulla dör ut sakta med säkert....... Men era barn kommer att märka att något är jävligt fel om ni är disträa mot varandra.... Så ni ska inte hålla ihop för era barns skull. Det blir bara fel!!!!

  • Äldre 23 Nov 06:14
    #3

    Känner igen mig. Jag och min fru har varit ihop sedan 1992 och gifte oss 1999 och har barn12-14 år. Hon är inne i en egokris och bryr sig bara om sig själv. Beteendet liknar det du skriver men det är hon som inte vet vad hon vill. Ska konfrontera henne nu på förmiddagen så får det gå som det går sedan. Har själv varit deprimerad sedan honberättade detta men har kommit till en insikt att barnen bara mår dåligt av det beteende hon har.

  • Äldre 1 Jan 12:07
    #4

    Svenska kvinnor brukar som regel tappa intresset, respekten och sexlusten för sina män efter en längre tids förhållande. Ingen nytt under solen där. Förstår inte hur ni kan bli förvånade?

  • Äldre 11 Jan 01:36
    #5

    Ställ frågan till henne.
    "Varför gör vi aldrig något roligt o galet bara du och jag?"
    Tänk tillbaka på något galet minne som ni hade för som du kan dra upp när hon kommer med motfrågor / argument

    Säg vad du vill o känner. För det finns bara tre vägar nu.
    1 Bita ihop o leva i ett döende förhållande
    2 Bryta upp
    3 Göra något åt det.

    Ta med henne på en finlandskryssning där ingen av er få har klocka på sig och kravet är fylla o knulla (Och klargör att man får inte sova efter sex)

    Starta ha Freaky sex monday. Köp sexiga underkläder o knulla i skogen. Eller vad fan ni nu har för dragningar.

    Och tar hon inte åt sig av dina komplimanger, Påpeka det direkt. Alltså förtydliga att det var en komplimang.

    allt handlar om Gör något o det nu!

Svar på tråden Förhållande