• Rubjan
    Äldre 8 Sep 23:48
    2692 visningar
    3 svar
    3
    2692

    Kärringa kopplade ur nätet och skrek att det var mitt fel att det inte fungerar

    Jag har lagt ner ett jättejobb med att pussla ihop vårt nya fibernät till alla datorer med dom prylar vi har hemma, så det blev ex. en hubb och två kablar när en inte nådde till routern. Förklarade allt och visade hur man ska göra med datorn flera ggr. 
    Så behöver hon plötsligt en ny port till något nyköpt utan att säga till mig, kopplade ur hubben, tog bort den för den såg onödig ut och började plötsligt bråka högt för att datorn det var kopplat till inte hade internet.
     
    Våra småbarn blev så rädda att dom stängde in sig och hennes pappa på besök sa inget. 

    När jag då fick tänka snabbt hur det var kopplat och skrika tillbaks, så gav hon aldrig upp, jag kopplade tillbaks, allt fungerade igen och jag frågade vad hon hade att säga nu. Tack sa hon bara. Har du inget mer att säga) Nej. Säkert?
    Bad henne förklara för barnen men hon vägrade så det fick jag.

    Så gick jag och kokade då man vill slänga ut henne direkt med sina prylar, så det gäller att besinna sig. 

    Och hade inte mens, får kolla om det var PMS eller utbrändhet med farsan här, för galenskaper har jag inte tid med nu. 
    Senare på kvällen började lillkillen gråta för småsaker.
    Rätt gjort?

  • Svar på tråden Kärringa kopplade ur nätet och skrek att det var mitt fel att det inte fungerar
  • Nenne6­66
    Äldre 13 Sep 02:05
    #1

    Prata med henne och kolla vad det egentligen handlar om? Starta en tråd på fb framför ovan fråga är absurd. En sån kille känns ju sådär...

  • Nenne6­66
    Äldre 13 Sep 02:06
    #2
    Nenne666 skrev 2014-09-13 02:05:57 följande:

    Prata med henne och kolla vad det egentligen handlar om? Starta en tråd på fb framför ovan fråga är absurd. En sån kille känns ju sådär...


    Menar fl...
  • Rubjan
    Äldre 13 Sep 23:56
    #3

    Detta ligger i en Pappagrupp

Svar på tråden Kärringa kopplade ur nätet och skrek att det var mitt fel att det inte fungerar