• Äldre 16 Sep 23:16
    10677 visningar
    7 svar
    7
    10677

    Gummibröllop??

    Hej. Är det någon som har tips på presenter inför gummibröllop? Har tänkt på allt vanligt som gummistövlar eller en gummibåt, men tyvärr skulle det nog tas emot med förvånan. Inte direkt hans grej så att säga. Det behöver inte vara dyrt eller häftigt, bara en spontanpresent för att visa uppskattning. Det är lätt att gör det hela lite kinky, men ett paket kondomer låter inte heller så häftigt. Och underkläder av gummi/latex är inte vår grej riktigt. Jag tar gärna emot tips på allt!

  • Svar på tråden Gummibröllop??
  • Äldre 16 Sep 23:25
    #1

    Lite annorlunda och konstiga saker som jag kommer på är bla: gummiband, tuggummi, punkteringsset till cykel, gummiboll, gummi bears m.m.

    Lägg det sen i en rolig ask och låt paret själv få lista ut sambandet :)

  • Äldre 16 Sep 23:30
    #2
    Anna Hbg skrev 2014-09-16 23:25:50 följande:

    Lite annorlunda och konstiga saker som jag kommer på är bla: gummiband, tuggummi, punkteringsset till cykel, gummiboll, gummi bears m.m.

    Lägg det sen i en rolig ask och låt paret själv få lista ut sambandet :)


    Det där med gummibjörn-godis sakerna har jag också tänkt på faktiskt, att lägga dem på ett fiffigt sätt. Jag har  även funderat på platser man skulle kunna besöka, men en gummifabrik låter inte så häftigt eller romantiskt tyvärr. Så ideer med platser associerat med gummi tar jag också emot.
  • Äldre 16 Sep 23:31
    #3

    Diskhandskar, suddgummi, Musmatta, gummianka......

  • Äldre 16 Sep 23:34
    #4

    Ta dem till en mysig badtunna där de får koppla av med gummibears och gummiworms samt en massa gummiankor i vattnet :P

  • Äldre 16 Sep 23:37
    #5
  • Äldre 16 Sep 23:45
    #6
    Anna Hbg skrev 2014-09-16 23:37:49 följande:

    En sådan här kanske?

    www.coolstuff.se/Gigantiska-Gummibjornar


    Björnen var faktiskt ganska så gullig!! Det där med badtunna lät ju också kul, gäller bara att hitta rätt ställe. 
  • Äldre 16 Sep 23:49
    #7

    Brukar oftast ha sånt på spa om du har det i närheten. Badtunna för 2 :)

Svar på tråden Gummibröllop??