• Äldre 19 Sep 10:33
    16328 visningar
    40 svar
    40
    16328

    Tävling:Hösten i bilder. Vinn fina priser från Gobaby



    Nu är hösten här!
    Mysigt tycker en del av oss och mörkt och ruggigt tycker andra.
    En sak som är härligt med hösten är alla vackra färger i naturen!
    I den här tävlingen ska vi ta tillvara på detta!
    Ladda upp dina höstbilder och låt tråden spraka av färger!

    Så här tävlar du:
    Ladda upp dina höstbilder!
    Du får gärna tävla med flera bilder men ladda upp varje bild i ett eget inlägg.
    Du måste självklart äga rätten till bilden.
    Berätta också vad hösten betyder för dig.

    Vinnare utses av en jury från Familjeliv.se
    Juryn kommer att motivera sitt val när vinnare presenteras i tråden.

    Det här kan du vinna:
    1:a pris en läcker sängmobil från Gobaby
    2:a pris Fiffiga byggklossar i form av ett tåg från Gobaby

    Tävlingen pågår t.om midnatt 28/9 och vinnare meddelas i tråden.

    Lycka till! Solig
  • Svar på tråden Tävling:Hösten i bilder. Vinn fina priser från Gobaby
  • Äldre 19 Sep 16:53
    #1

    Jag vill inte vara med och tävla men som den linslus jag är och gillar att lägga upp bilder i dessa trådar så kan jag inte låta bli att dela den här

    Det här är vad jag älskar med hösten, picknick i skogen Här träffades vi och åt frukost men det är lika gott och mysigt att ha picknick efter en svamp eller bär tur, skogen på hösten är fantastisk Solig

  • Apelsi­n
    Äldre 19 Sep 17:03
    #2


    Hösten för mig betyder promenader i frisk härlig luft, sparka lite bland de färgglada löven, komma hem efter promenaden och ta en kopp med varm choklad och sen slå sig ner framför en bra film med tända ljus. 
  • Apelsi­n
    Äldre 19 Sep 17:05
    #3

    Hösten betyder också bus med lillen i höstlöven och en massa pyssel därhemma.
    Måla på löv och sätta på papper, samla kastanjer och plocka rönnbär som fallit ner från träden. Det tycker vi är mysigt att göra en vanlig höstdag.

  • Äldre 19 Sep 19:54
    #4

    Hösten är en underbar årstid, som hundägare. Luften är frisk och skön och det är lagom varmt för både mig och hundarna. Perfekt tid att vara ute på härliga promenader och träna ihop ute.  

  • Äldre 20 Sep 20:41
    #5


    Löven ändrar färg & nu blir det höst, bilden tog jag förra året men jag tycker den är vacker då min hund vanligtvis inte brukar vilja vara still på kort samt miljön & alla färger. Det blir en hel del promenader med både hund & barnvagn. Det känns skönt att röra på sig oav årstid.

    Mörkret faller & man kan få en riktig mysfaktor hemma med tända ljus & kura ihop sig under filten, då även kylan har sakta börjat tränga sig på.

    Jag fyller år 31:e okt dvs på halloween, så kreativiteten kommer till vilken typ av tema / fest man ska ha.
  • Lonlel­y Wolf
    Äldre 20 Sep 21:05
    #6


    Jag gillar höstens färger, men hösten innebär att jag får mer värk i kroppen då jag har fibromyalgi. Hösten är även den tid då jag tar fram värmeljusen som får brinna i alla rum.
  • Lonlel­y Wolf
    Äldre 20 Sep 21:08
    #7


    Även om jag blommat över är jag vacker.......

     

  • Lonlel­y Wolf
    Äldre 20 Sep 21:09
    #8


    Man riktigt hör susen i den svaga vinden.
  • Lonlel­y Wolf
    Äldre 20 Sep 21:11
    #9


    Svamparna har samlats för höstmöte.
  • Äldre 21 Sep 13:13
    #10

    Hösten betyder en stunds eftertanke, tacksamhet för det jag har och haft. Spänning, nyfikenhet och intresse för framtiden och längtan till vad som väntar runt nästa lövhög, stigkrön, vart tar ån slut, vart mynnar vattnet ut..?

Svar på tråden Tävling:Hösten i bilder. Vinn fina priser från Gobaby