• Äldre 20 Sep 18:44
    3308 visningar
    6 svar
    +1
    6
    3308

    Pappatestet

    Satte ihop ett litet test som visar hur pass redo man är att bli pappa. Gör det gärna, det vore uppskattat!

    www.pappabloggen.nu/pappatestet/


  • Svar på tråden Pappatestet
  • Äldre 23 Sep 09:35
    #1

    Sjukt kul, det är redan över 50 st som gjort testet. Mer än nöjd :)


  • Äldre 29 Sep 06:37
    #2

    Hej, kul test! Kan man tänka sig att de blivande fäder som hänger här på FL, och som gör ett pappatest kanske i snitt har högre poäng än de blivande fäder som inte hänger här? Jag fick 57 poäng iaf...

  • Äldre 11 Oct 14:11
    #3
    Herr Da skrev 2014-09-29 06:37:16 följande:

    Hej, kul test! Kan man tänka sig att de blivande fäder som hänger här på FL, och som gör ett pappatest kanske i snitt har högre poäng än de blivande fäder som inte hänger här? Jag fick 57 poäng iaf...


    Hehe, där kan du nog ha en poäng. Familjeliv är bra av många anledningar.
    Tack för ditt inlägg och deltagande :)
  • Äldre 12 Oct 14:40
    #4

    84 test är nu gjorda :) Snart 100 :)


  • Äldre 22 Oct 15:15
    #5

    Fick 61 poäng men på vissa frågor fanns inte rätt alternativ för mig så kan hända att de blev lite för högt poäng.. :) 
    Frågan om hur länge har du velat ha barn kunde även haft ett alternativ att man varit upp och ner i frågan beroende på hur förhållandet sett ut för stunden, i vissa stunder känner man inte alls för barn just då vi tex. jobbiga veckor med mycket bråk-

    Mvh 

  • Äldre 26 Oct 10:53
    #6
    Gustav89 skrev 2014-10-22 15:15:27 följande:

    Fick 61 poäng men på vissa frågor fanns inte rätt alternativ för mig så kan hända att de blev lite för högt poäng.. :) 
    Frågan om hur länge har du velat ha barn kunde även haft ett alternativ att man varit upp och ner i frågan beroende på hur förhållandet sett ut för stunden, i vissa stunder känner man inte alls för barn just då vi tex. jobbiga veckor med mycket bråk-

    Mvh 


    Tack för feedback. Ska se om jag kan se över alternativen lite. Det var kul att du tog dig tid att göra testet och skriva en kommentar här.

    Ha det gott!
Svar på tråden Pappatestet