• Äldre 7 Nov 17:34
    38191 visningar
    65 svar
    +2
    65
    38191

    Kvinnliga blottare

    Nån som råkat ut för en kvinnlig blottare eller nån kvinna som brukar blotta sej?

    Jag själv tänder enormt på att blotta mej. Antingen helt näck eller onanerandes så folk ser eller lite i "smyg" dvs böja sej fram så lite mer visas än normalt. Tröjan åker ner och blottar lite bröstvårta, sätter sej ner så trosan syns rejält där bak.

    Testade en ny sak i våras där jag satt längs ett välbesökt joggingspår i staden brevid där jag bor på säkert avstånd hemifrån :) Satt där i joggingkläder och en magkort tajt tröja. Drog sedan upp banden på stringtrosorna så dom syntes rejält. Fick många blickar av killar och tjejer. Såg några killar som sprang förbi onormalt många gånger. Några av dom killarna utmanade jag lite mer för ansåg att dom var nyfikna och nog inte skulle ta illa upp. Så när jag såg att nån av dom närmade sej för 3e gången så drog jag upp tröjan och blottade ena bröstet helt. Sicken syn det blev dom höll på att springa rätt ut i skogen :)

    Annars gillar jag att onanera på bussar, i parker etc. Vore kul med nån likasinnad.

  • Svar på tråden Kvinnliga blottare
  • Anonym (våga vara)
    Äldre 11 Nov 23:30
    #31
    villbusa skrev 2014-11-11 22:29:18 följande:

    Och du har aldrig sett en kvinna på ett gym, på stranden, i simhallen eller lättklädd under sommaren, som uppenbart gillar att visa upp sig?   du kanske bara är ouppmärksam??
    som jag skrev i ett tidigare inlägg
    det är en stor skillnad på att blotta sig mpt att söka uppmärksamhet

    har aldrig sett en kvinna visa fittan
    gar aldrig sett en kvinna onnanera på ett gym

    Har du?
  • Äldre 11 Nov 23:35
    #32
    Anonym (våga vara) skrev 2014-11-11 23:30:37 följande:
    som jag skrev i ett tidigare inlägg
    det är en stor skillnad på att blotta sig mpt att söka uppmärksamhet

    har aldrig sett en kvinna visa fittan
    gar aldrig sett en kvinna onnanera på ett gym

    Har du?

    Inte onanerat på gym nej, men väl visat upp sig där för att visa mer på andra platser i lokalen. Bröst och fitta har jag sett på några ställen både inom och utomhus.... som Jayloo beskriver det gäller det att vara observant på stämingen, själv vara tydlig med att man uppskattar det och  gärna tittar.....om man vill se något mer....
  • Anonym (våga vara)
    Äldre 11 Nov 23:59
    #33

    vi pratar om 2 olika saker
    blotta sig   mot att få uppskattning
    2 helt skilda saker

  • Äldre 12 Nov 00:04
    #34
    Anonym (våga vara) skrev 2014-11-11 23:59:21 följande:

    vi pratar om 2 olika saker
    blotta sig   mot att få uppskattning
    2 helt skilda saker


    Hur tänker du nu? Tror du att de som gillar att blotta sig längtar efter att bli jagade av polisen och inburade?    Eller att de njuter av att skrämma folk så att de skriker högt och gällt?

    VAd är din definition på en blottare eller blotterska??
  • BellaB­ellaBe­lla
    Äldre 12 Nov 04:12
    #35
    Jocce skrev 2014-11-10 22:32:26 följande:

    TS, kanske inte så vanligt att kvinnor är så utstuderat blottande.. Men rent generellt tror jag att ni kvinnor är mer lagda åt det exhibitionistiska hållet än män!

    Så oräkneligt många gånger man sett det där, inte minst på stranden, hur kvinnor ligger i särskilda positioner med tydlig avsikt att visa upp diverse kroppsdelar, för att inte tala om det vardagliga faktumet att många kvinnor älskar att h så lite och så tighta kläder som möjligt. Vad är det för om inte för att visa upp kroppen?

    Du är inte ensam...


    Helt sant ;)
  • Äldre 12 Nov 07:24
    #36
    BellaBellaBella skrev 2014-11-12 04:12:20 följande:

    Helt sant ;)


    Kanske BellaBellaBella kan hoppa in i en annan tråd som finns här bredvid och visa upp sin byst i lämplig tighta kläder?

    Bara så att vi ska förstå hur du menar!
  • Äldre 12 Nov 09:38
    #37

    Det är alldeles för lite kvinnliga blottare och öppna onanister.

    Tänk på din säkerhet bara.
    Vissa män förstår inte spelet utan tror att de bara kan ta för sig oavsett vad du vill.

    Bättre att göra upp med någon i förväg. Kolla på BC eller nåt.

  • Äldre 12 Nov 15:35
    #38
    jfsebastianigen skrev 2014-11-12 09:38:03 följande:

    Det är alldeles för lite kvinnliga blottare och öppna onanister.

    Tänk på din säkerhet bara.
    Vissa män förstår inte spelet utan tror att de bara kan ta för sig oavsett vad du vill.

    Bättre att göra upp med någon i förväg. Kolla på BC eller nåt.


    Då tycker jag kvinnan för skylla sig själv om hon blottar sig för en kille och förför honom på det sättet om en man skulle "missuppfatta" situationen.
  • Anonym (Sergä­rna)
    Äldre 12 Nov 16:26
    #39

    Finns nI i gbg ?

  • Äldre 12 Nov 16:32
    #40
    +1
    Domino skrev 2014-11-12 15:35:38 följande:
    Då tycker jag kvinnan för skylla sig själv om hon blottar sig för en kille och förför honom på det sättet om en man skulle "missuppfatta" situationen.

    VAdå skulla sig själv? En man eller kvinna ska väl alltid kunna säga nej i vilken situation som helst?   Det kanske inte utvecklar sig precis som man tänkt, och då måste alla inblandade alltid kunna acceptera ett nej.
    "Skylla sig själv" tycker jag låter som en helt tokig inställning till andra människor över huvud taget.....
Svar på tråden Kvinnliga blottare