• Äldre 16 Nov 17:09
    5528 visningar
    56 svar
    56
    5528

    röda läppar på killar????

    tycker det är bullt att killar som har röda läppar anses vara gay.

    kvinnor vill inte ha något att göra med en kille som har röda läppar och undviker killar som har röda läppar för att röda läppar på killar går emot samhällets normer.

    kvinnor ska ha röda läppar, män ska ha normalfärgade läppar, biologi.

  • Svar på tråden röda läppar på killar????
  • Alexan­dre Nayle
    Äldre 16 Nov 17:14
    #1

    Okej....så, vad vill du att jag ska göra?

  • Anonym (..)
    Äldre 16 Nov 17:24
    #2

    Säg det till Robert Smith eller Paul Stanley som garanterat har varit med fler brudar än alla tillsammans 10 gånger om på den här sidan.

  • Äldre 16 Nov 18:48
    #3

    Har tidigare aldrig tänkt på färgen på en killes läppar. Inte förrän du skrev de på din andra tråd.

    Detta är något du har fått för dig! Ingen annan bryr sig om du har röda, beiga, rosa, bruna eller svarta läppar.

  • Anonym (bullt var ordet)
    Äldre 16 Nov 18:50
    #4

    Ja, det är bullt!!!

  • Äldre 16 Nov 19:43
    #5
    Akua skrev 2014-11-16 18:48:47 följande:

    Har tidigare aldrig tänkt på färgen på en killes läppar. Inte förrän du skrev de på din andra tråd.

    Detta är något du har fått för dig! Ingen annan bryr sig om du har röda, beiga, rosa, bruna eller svarta läppar.


    så varför har då tjejer frågat mig om jag har röda läppar?
    varför har jag då hört/läst tjejer som tycker att röda läppar på män är för feminint och går fett bort?
  • manfrs­thlm
    Äldre 16 Nov 19:45
    #6

    riktigt gay om killar har röda läppar

  • Äldre 16 Nov 19:59
    #7
    habiti skrev 2014-11-16 19:43:43 följande:

    så varför har då tjejer frågat mig om jag har röda läppar?

    varför har jag då hört/läst tjejer som tycker att röda läppar på män är för feminint och går fett bort?


    Hur kommer det sig att jag aldrig har hört någon som har påpekat det? Hur kommer dt sig stt jag aldrig brytt mig?
  • Alexan­dre Nayle
    Äldre 16 Nov 20:16
    #8
    Akua skrev 2014-11-16 19:59:04 följande:

    Hur kommer det sig att jag aldrig har hört någon som har påpekat det? Hur kommer dt sig stt jag aldrig brytt mig?


    Det är sant, jag fattar inte heller vad det hela kommer ifrån. Konstig grej egentligen.

    Du har en besynnerlig och....intressant hjärna, TS.
  • Alexan­dre Nayle
    Äldre 16 Nov 20:25
    #9

    Och hade det varit nånting som "går emot samhällets normer", så hade du fått andra reaktioner från oss som svarar än total förvirring inför ämnet du tar upp.

    Hade du pratat om smink, alltså om män som använder läppstift, då hade vi kunnat dra in "samhällets normer" i ekvationen. Men inte i det här fallet när dessa normer uppenbart är imaginära.

  • Äldre 16 Nov 20:36
    #10
    Akua skrev 2014-11-16 19:59:04 följande:
    Hur kommer det sig att jag aldrig har hört någon som har påpekat det? Hur kommer dt sig stt jag aldrig brytt mig?
    kanske för att ni aldrig ser någon med röda läppar? det är ovanligt på män.

    kanske för att du är en ovanlig tjej? de flesta bryr sig. jag ser ut som en transa pga läpparna.
Svar på tråden röda läppar på killar????