• Äldre 16 Nov 17:09
    5536 visningar
    56 svar
    56
    5536

    röda läppar på killar????

    tycker det är bullt att killar som har röda läppar anses vara gay.

    kvinnor vill inte ha något att göra med en kille som har röda läppar och undviker killar som har röda läppar för att röda läppar på killar går emot samhällets normer.

    kvinnor ska ha röda läppar, män ska ha normalfärgade läppar, biologi.

  • Svar på tråden röda läppar på killar????
  • Alexan­dre Nayle
    Äldre 16 Nov 22:19
    #21
    habiti skrev 2014-11-16 21:56:58 följande:
    lite skillnad på kändisar och en random ful nisse som jag.

    nej jag ska inte använda anti-smink, det är smink..
    Så det finns en enkel, billig och diskret lösning för ditt problem, men den vill du inte använda? Du förstår väl att den enda logiska slutsatsen en kan dra i det här fallet är att du faktiskt VILL ha röda läppar?
  • Äldre 16 Nov 22:53
    #22
    habiti skrev 2014-11-16 21:54:17 följande:

    men herregud tror du på fullaste allvar att kvinnor tänder på en kille som har läppstifts färgade läppar hahahahahahaa.

    gå in i en valri tråd som handlar om hur en drömkille ska se ut.

    allt som hänt mig pga mina röda läppar igonerar du alltså....


    Varför säger du att jag ljuger?
  • Äldre 16 Nov 23:02
    #23

    Hittar inte någon information alls på nätet om att tjejer tycker något om röda läppar på killar.

  • Anonym (mn)
    Äldre 17 Nov 00:16
    #24

    Du har missat två saker.

    1. Kvinnor brukar gilla gay-killar mer än heterosexuella män. De anser bögar vara snyggare, intressantare och de kärar lättare ner sig i dem. Blir sedan överraskade och besvikna när de inte lyckas få dem i säng.
    2. Väldigt många kvinnor är bisexuella, förmodligen runt häften, även fast de flesta av dessa officiellt säger sig vara heterosexuella och lever ett heteronormativt liv.

    Därför kan röda läppar inte vara något problem.

  • Anonym (bild)
    Äldre 17 Nov 20:45
    #25

    lägg in en bild så vi får se, du kan maskera resten av ansiktet

  • Påven Johann­a
    Äldre 17 Nov 21:00
    #26

    Ja, det är bara Brad Pitt som får tjejer. 

  • Anonym (mn)
    Äldre 18 Nov 02:22
    #27
    Påven Johanna skrev 2014-11-17 21:00:01 följande:

    Ja, det är bara Brad Pitt som får tjejer. 


    Taylor Daniel Lautner får tjejer också.
  • Äldre 18 Nov 03:43
    #30
    adina01 skrev 2014-11-16 23:02:34 följande:

    Hittar inte någon information alls på nätet om att tjejer tycker något om röda läppar på killar.


    sök och du skall finna.
    Anonym (mn) skrev 2014-11-17 00:16:19 följande:

    Du har missat två saker.

    1. Kvinnor brukar gilla gay-killar mer än heterosexuella män. De anser bögar vara snyggare, intressantare och de kärar lättare ner sig i dem. Blir sedan överraskade och besvikna när de inte lyckas få dem i säng.
    2. Väldigt många kvinnor är bisexuella, förmodligen runt häften, även fast de flesta av dessa officiellt säger sig vara heterosexuella och lever ett heteronormativt liv.

    Därför kan röda läppar inte vara något problem.


    kvinnor gillar gay killar på vänskaps nivå, inte ur ett sexuellt synvinkel.

    röda läppar är ett problem för att de anser det vara feminint på killar, att det inte passar. förminska inte mina upplevelser.

  • Äldre 18 Nov 12:13
    #31
    +1

    TS har iaf skapat trådar om denna saken i ett år där TS uttalar ett kraftigt kvinnohat eftersom TS har nån slags paranoia över sina läppar.

    För enl TS är den den enda orsaken att TS inte har ett gäng kvinnor eftersom TS tror att TS har rätt till ett förhållande och det är de dumma kvinnornas fel alltihopa.


    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Äldre 18 Nov 12:17
    #32

    Haha Johannes är det du? Skål

Svar på tråden röda läppar på killar????