• habiti

    röda läppar på killar????

    tycker det är bullt att killar som har röda läppar anses vara gay.

    kvinnor vill inte ha något att göra med en kille som har röda läppar och undviker killar som har röda läppar för att röda läppar på killar går emot samhällets normer.

    kvinnor ska ha röda läppar, män ska ha normalfärgade läppar, biologi.

  • Svar på tråden röda läppar på killar????
  • habiti
    Mamori skrev 2014-11-18 19:04:33 följande:

    Habiti, grejen är den att du blir retad av folk. Du skulle bli retad av folk oavsett hur du ser ut. De retar dig för dina röda läppar men bryr sig inte ett dugg om någon annan kille har det. Hade du inte haft röda läppar hade de retat dig för att ditt hår varit för ljust eller dina fingrar för smala eller vilket som. Det är så mobbing går till. Vad mobbarna säger är aldrig relevant, för de retar en person, inte för någon egenskap personen har.

    Sedan varför det blev just du kan ha många orsaker men mest troligt så framstår du som osäker och med dålig självkänsla vilket de känner av. Du har blivit retad tidigare och har därför lätt att ta åt dig, det underlättar också mobbarnas jobb.

    Jag blev också retad när jag var yngre, för att jag har lockigt hår (vilket egentligen anses snyggt ju) och för att jag tyckte om djur. Det är inte dåliga egenskaper och det är inte din färg på läpparna heller.

    Om du fäster dig vid det som viktigt så låter du ju dem vinna eftersom de vill att du ska må dåligt och tro att du kan ändra på dig men sedan är det ändå kört för då hittar de något annat fel. Men om du vill testa, skaffa ett hudfärgat läppstift och se hur det ser ut med det. Jag tror ändå att folk du träffar kommer att hacka på dig, men för någon annan orsak, för det är inte det som är grejen.


    LOL va? du kan omöjligt vara seriös hahahaha
  • Anonym (327489)

    Tatuera läpparna vita då.... eller sminka dom hudfärgade, eller bara lev med det! Vad annat kan du göra

  • Anonym (lucia)

    ]manfrsthlm skrev 2014-11-18 16:19:30 följande:[]några har du nog snaskat på,annars har man inte röda kuksugarläppar...just saying[/quote]

    Är du helt dum i huvudet jämt eller bara just nu?

  • habiti
    Anonym (lucia) skrev 2014-11-18 21:01:41 följande:

    ]manfrsthlm skrev 2014-11-18 16:19:30 följande:[]några har du nog snaskat på,annars har man inte röda kuksugarläppar...just saying[/quote]

    Är du helt dum i huvudet jämt eller bara just nu?


    vadå, varför regerar du så starkt?


  • Mamori
    habiti skrev 2014-11-18 20:34:16 följande:
    LOL va? du kan omöjligt vara seriös hahahaha
    Nej jag förstår varför du inte kan se det som är det är, det vore för smärtsamt för dig.
  • habiti
    Mamori skrev 2014-11-18 23:27:52 följande:
    Nej jag förstår varför du inte kan se det som är det är, det vore för smärtsamt för dig.
    alltså va, du vet ej va du snackar om
  • manfrsthlm

    släng upp ett foto på dina red lips så får vi se hur det ser ut

  • habiti
    manfrsthlm skrev 2014-11-19 00:45:37 följande:

    släng upp ett foto på dina red lips så får vi se hur det ser ut


    så att du ska ha något att runka till? glöm det mannen.
  • Akua
    habiti skrev 2014-11-19 02:02:37 följande:

    så att du ska ha något att runka till? glöm det mannen.


    Nej för att du säger emot allt vi säger till dig och det börjar bli sjukt tröttsamt. Så visa då hur dina läppar ser ut.
  • habiti
    Akua skrev 2014-11-19 02:18:42 följande:
    Nej för att du säger emot allt vi säger till dig och det börjar bli sjukt tröttsamt. Så visa då hur dina läppar ser ut.
    jag skiter fullständigt i vad ni tycker om mig, era åsikter är inte ett skit värda.

    jag ska inte visa mina läppar, det räcker att jag ser dom själv varje dag och även folk som ser mig.
  • manfrsthlm
    habiti skrev 2014-11-19 02:02:37 följande:
    så att du ska ha något att runka till? glöm det mannen.
    haha verkligen inte att ha ngt och runka till,men det är ju ett jävla gnäll på dig om dina läppar
  • manfrsthlm
    manfrsthlm skrev 2014-11-19 02:53:39 följande:
    haha verkligen inte att ha ngt och runka till,men det är ju ett jävla gnäll på dig om dina läppar
    psst...tänder inte på stjärtgossar
  • habiti
    manfrsthlm skrev 2014-11-19 02:54:20 följande:
    psst...tänder inte på stjärtgossar
    min stjärt är liten och benig och hårig.
  • Akua
    habiti skrev 2014-11-19 02:31:38 följande:

    jag skiter fullständigt i vad ni tycker om mig, era åsikter är inte ett skit värda.

    jag ska inte visa mina läppar, det räcker att jag ser dom själv varje dag och även folk som ser mig.


    Nere, varför skapar du en tråd då om dina röda läppar om su inte vill ha åsikter??
  • Anonym (327489)
    habiti skrev 2014-11-19 02:31:38 följande:
    jag skiter fullständigt i vad ni tycker om mig, era åsikter är inte ett skit värda.

    jag ska inte visa mina läppar, det räcker att jag ser dom själv varje dag och även folk som ser mig.
    Varför skapa tråden då?
  • Anonym (lucia)

    habiti skrev 2014-11-18 22:32:36 följande:[/quote-nick]vadå, varför regerar du så starkt?

    [/quote]

    För att det var en korkad idé om att man skulle ha röda läppar som "kuksugare" , det var ett pubertalt inlägg från någon som kallar sej man, och extra dumt att skriva det till en ung kille som redan har konstiga föreställningar och fått skit.

    Du vill inte bli retad, inte försvarad, inte ha röda läppar och inte dämpa färgen med kosmetika. Du startar en tråd men skiter i vad vi tycker. Du har redan visat bild på en normal mun, jag tycker inte du ska outa dej igen för det hjälper ändå inte vad någon säger. Elaka kommentarer sätter sej hårt i huvudet. Men de behöver inte vara sanna.

Svar på tråden röda läppar på killar????