• Äldre 2 Dec 21:10
    9815 visningar
    60 svar
    60
    9815

    varför är killar som är ensamma hatade?

    varför ser kvinnor sådana män som losers o nollor?

  • Svar på tråden varför är killar som är ensamma hatade?
  • Äldre 2 Dec 22:29
    #11
    eslah skrev 2014-12-02 22:25:28 följande:
    Varför skulle kvinnor vara rädda för det? Kan tänka mig att det är flera som vill forma och rida in en sådan.
    vem då? aldrig hört talas om.

    rädda för att det är jävligt ovanligt att man är 24 år och oskuld.
  • Äldre 2 Dec 22:30
    #12

    Det är jävlig elakt av dig att tillskriva ensamma, sexuellt oerfarna mäns liv något som de (vi) inte anser eller upplever. Jag är ensam (har ingen sexuell relation) och jag är oskuld. Jag har aldrig upplevt att någon kvinna hatar mig eller är rädd för mig. Tvärt om har jag ganska många platoniska förhållanden med kvinnor. Jag vill inte förknippas med en världsbild jag inte delar, men du vill tvinga in mig i din världsbild och du vill att kvinnor ska hata mig. Varför?

    MVH Aniiees lillebror.

  • Äldre 2 Dec 22:31
    #13
    Grande Rock skrev 2014-12-02 22:28:59 följande:

    varför går du runt och berättar för alla kvinnor att du är oskuld?


    det gör jag inte :D

    dom antar det pga hur jag ser ut o nervös.

    men ibland har det kommit ut att jag är, när man vart tvuvngen att erkänna att man inte har något ex etc, vill inte ljuga.
    Tilja skrev 2014-12-02 22:29:11 följande:
    Nej, jag kanske är ett undantag, det vet jag inte, men jag bryr mig verkligen inte om en kille är oskuld eller inte. Eller faktiskt, om man tänker partnermaterial så tycker jag snarare det är positivt ju färre andra tjejer killen har legat med.

    typ 4 per land som resonerar så här, tror dock att du faktiskt irl inte hade gjort som så du skriver här nu, du hade backat. du försöker vara snäll nu,det vet jag..
  • Äldre 2 Dec 22:38
    #15
    +1
    habiti skrev 2014-12-02 22:31:09 följande:
    det gör jag inte :D

    dom antar det pga hur jag ser ut o nervös.

    men ibland har det kommit ut att jag är, när man vart tvuvngen att erkänna att man inte har något ex etc, vill inte ljuga.
    Tilja skrev 2014-12-02 22:29:11 följande:
    Nej, jag kanske är ett undantag, det vet jag inte, men jag bryr mig verkligen inte om en kille är oskuld eller inte. Eller faktiskt, om man tänker partnermaterial så tycker jag snarare det är positivt ju färre andra tjejer killen har legat med.

    typ 4 per land som resonerar så här, tror dock att du faktiskt irl inte hade gjort som så du skriver här nu, du hade backat. du försöker vara snäll nu,det vet jag..
    Varför skulle jag backa för att killen är oskuld? I så fall skulle det vara nåt annat, typ personligheten. När jag skulle ha sex första gången önskade jag att min pojkvän också var oskuld, det hade känts mindre jobbigt då. Plus att om killen har ex så är det lätt att hamna i tankar där man jämför sig själv med hans ex och undrar om han tycker att hon var bättre på nåt etc. Så jag ser bara fördelar med en partner som inte varit ihop med någon annan innan.
  • eslah
    Äldre 2 Dec 22:39
    #16
    habiti skrev 2014-12-02 22:29:25 följande:

    vem då? aldrig hört talas om.

    rädda för att det är jävligt ovanligt att man är 24 år och oskuld.


    Inte så att folk går runt och pratar om vilka dom ligger eller inte ligger med. Tror ibland att folk vill tro att dom är konstigare än vad dom faktiskt är, 24 år och oskuld är inge skumt?! Gaska upp dig, snart är det vår!
  • Äldre 2 Dec 22:52
    #17
    habiti skrev 2014-12-02 22:32:38 följande:
    trolldags?

    alla ensama män jag haft kontakt med säger samma sak: kvinnor ser ned på oss för att vi är ensamma och då är de sedda som losers utan liv som är totalt mobbade och borde dö.
    Det har nog mer med ditt umgänge att göra än män (och kvinnor) överlag. Jag har också ensamma män i min närhet som ser sig själva som kvinnors offer och som inte kommer någon vart på vare sig datingfronten eller någon annan front, men jag har många fler ensamma män i min närhet som ser sin situation som något tillfällig som man löser med gott humör, lite humor och en stor dos ödmjukhet, och de flesta av de har tjejkompisar och även tillfälliga flörtar som inte leder någon vart, men som är roliga ändå. 

    MVH Aniiees lillebror
  • Äldre 2 Dec 23:00
    #18
    +1

    Kvinnor hatar inte oskulder, de ogillar bara dig.

  • Äldre 2 Dec 23:01
    #19
    +1

    Det här är anledningen till att jag gillar FL. Jag lär mig något nytt varje dag. Tex visste jag inte att jag hatar ensamma killar, men nu vet jag bättre.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Äldre 2 Dec 23:30
    #20
    habiti skrev 2014-12-02 22:28:18 följande:
    prat med kvinnor på internet, de ogillar mig, varenda en av dom.
    Men hur kan detta vara möjligt?!
    Vänta, låt mig gissa, du kör med samma stil som här på FL?
  • Äldre 2 Dec 23:41
    #21
    Lesopeso skrev 2014-12-02 23:00:17 följande:

    Kvinnor hatar inte oskulder, de ogillar bara dig.


    ja, de ogillar omega killar, dvs killar som aldrig kan få till det, vi är och förblir ensamma.

    kanske omoget att hata oss när vi mår så dåligt.

    jag hade aldrig hånat någon annan människa som var ensam, aldrig.
    Bunny on speed skrev 2014-12-02 23:01:47 följande:

    Det här är anledningen till att jag gillar FL. Jag lär mig något nytt varje dag. Tex visste jag inte att jag hatar ensamma killar, men nu vet jag bättre.


    du ser ned på dom.
    LaLola skrev 2014-12-02 23:30:32 följande:
    Men hur kan detta vara möjligt?!
    Vänta, låt mig gissa, du kör med samma stil som här på FL?

    nä. de tycker jag är tråkig, udda och inte attraktiv. på nått forum har det hänt att jag nämnt i nån tråd att jag är oskuld (nån tråd som handlat om det) och då har en del slutat skriva....slump? yeah right.

Svar på tråden varför är killar som är ensamma hatade?