• Äldre 2 Dec 21:10
    9807 visningar
    60 svar
    60
    9807

    varför är killar som är ensamma hatade?

    varför ser kvinnor sådana män som losers o nollor?

  • Svar på tråden varför är killar som är ensamma hatade?
  • Äldre 2 Dec 23:47
    #22

    ni resonerar inte så här när det verkligen är dags.

  • Äldre 3 Dec 00:06
    #23

    Igår var du beta.

    Sedan introducerade någon uttrycket omega och nu är du omega.

    Du ändrar dig snabbt.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Äldre 3 Dec 03:05
    #24
    Bunny on speed skrev 2014-12-03 00:06:56 följande:

    Igår var du beta.

    Sedan introducerade någon uttrycket omega och nu är du omega.

    Du ändrar dig snabbt.


    kunskap är aldrig fel.


  • Äldre 3 Dec 11:06
    #24
    +1
    habiti skrev 2014-12-02 23:41:53 följande:

    ja, de ogillar omega killar, dvs killar som aldrig kan få till det, vi är och förblir ensamma.

    kanske omoget att hata oss när vi mår så dåligt.

    jag hade aldrig hånat någon annan människa som var ensam, aldrig.du ser ned på dom.nä. de tycker jag är tråkig, udda och inte attraktiv. på nått forum har det hänt att jag nämnt i nån tråd att jag är oskuld (nån tråd som handlat om det) och då har en del slutat skriva....slump? yeah right.


    Nänänä, vi ogillar specifikt dig. Du gör dig väldigt ogillad genom att försöka bestämma vad vi tycker, och lägga ord i mun på oss. Det spelar ingen roll om en person är oskuld eller inte, så länge den är rolig umgås med osv. Det är en annan grej om det handlar om ett one night stand, men jag antar att detta handlar om långvariga relationer. Min nuvarande pojkvän var oskuld innan vi blev tillsammans, och enligt mig var det bara skönt, för då behöver jag inte jämföra mig med någon annan.

    Så nej, jag ser inte ner på de som är oskulder, jag ser ner på dig då du beter dig så otroligt patetiskt. Om du har problem med att kvinnor slutar skriva när du berättar att du är oskuld så har du helt enkelt haft kontakt med fel slags kvinnor. Tvinga inte på oss andra en roll och åsikt som ingen av oss här verkar ha, du skämmer bara ut dig själv.
  • Paulin­a P P
    Äldre 3 Dec 13:00
    #25
    habiti skrev 2014-12-02 21:10:37 följande:

    varför ser kvinnor sådana män som losers o nollor?


    Kvinnor ser inte ensamma män som loosers. De ser män som DIG som loosers. Du visar i tråd efter tråd att du inte respekterar kvinnor, att de rent av hatar kvinnor. Om du inte respekterar kvinnor varför ska i respektera dig?
  • 3barns­pappan
    Äldre 3 Dec 13:04
    #26

    TS habiti, det är nättroll som dig som ALLA avskyr!
    Föraktfulla, bittra stackare som tror sig vara "sanningssägare" men som bara är patetiska.

  • Paulin­a P P
    Äldre 3 Dec 13:10
    #27
    3barnspappan skrev 2014-12-03 13:04:12 följande:

    TS habiti, det är nättroll som dig som ALLA avskyr!
    Föraktfulla, bittra stackare som tror sig vara "sanningssägare" men som bara är patetiska.


    ...och som inte tar in vad andra säger över huvud taget!
  • Äldre 3 Dec 13:17
    #28

    Du generaliserar väldigt grovt, det är det som är problemet.

    Vi var alla oskulder någon gång, de flesta var förmodligen osäkra och försiktiga. Jag var det. De flesta av oss kom ur den, en del kommer inte ut ur den men en liten del väljer aktivt att stanna kvar i den osäkerheten och försiktigheten. Det gör det mycket lättare att skylla på andra, att det är andras krav man inte uppnår eller att det är andra som beter sig illa.

    Man slipper då ta det egna ansvaret för sin egen lycka (eller vad man nu vill uppnå) och det gör ju det hela så väldigt mycket lättare när man misslyckas. För det är ju alla andras fel.

    Nu vet jag inte om du tillhör den gruppen men du verkar resonera på liknande sätt i varje fall.


    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Äldre 3 Dec 13:19
    #29

    Varför tror män som är ensamma att de är hatade?

    Varför tror de att kvinnor ser dem som losers och nollor?

  • Paulin­a P P
    Äldre 3 Dec 13:48
    #31

    Japp. Jag ska inte gå in i tråden mer. Och inte svara i några trådar som startas av denne TS.

Svar på tråden varför är killar som är ensamma hatade?