• Äldre 2 Dec 21:10
    9734 visningar
    60 svar
    60
    9734

    varför är killar som är ensamma hatade?

    varför ser kvinnor sådana män som losers o nollor?

  • Svar på tråden varför är killar som är ensamma hatade?
  • Äldre 9 Dec 15:44
    #42
    Bunny on speed skrev 2014-12-09 08:09:25 följande:

    Och det är väl klart att dina åsikter skiner igenomäven ui verkliga livet. Vem är det som är hycklare egentligen?


    ni säger till mig att kvinnor inte har superkrafter och inte kan se att jag är oskuld etc.

    men när det kommer till att jag tycker att kvinnor avskyr mig så kan dom se det via att läsa mina tankar?

    låter ju helt skevt.

    tjejer har inga krafter, annars hade inte så många psykfall haft flickvänner.
  • Äldre 9 Dec 16:16
    #45
    The past is now skrev 2014-12-09 16:11:39 följande:
    Exakt gör oss alla en tjänst och sluta för gott med dina patetiska trådar ts.
    om jag håller allt i en tråd då? en sk gnälltråd..
  • Äldre 9 Dec 21:52
    #43
    habiti skrev 2014-12-09 03:56:32 följande:
    men att skriva så om killar är okeeeeeeeeeeeeej.

    vakna upp, titta, läs och förstå. vi lever i en sjuk värld där hycklerier dominerar.

    kvinnor får beete sig hursomhelt och vi vita män ska hålla käft och accetpera att bli överkörda i precis allt. säger man emot så är man en tönt och vit man.
    Ehh, varför tycker du att det är okej att skriva så om killar? Det spelar väl ingen roll om det är en kille eller tjej som säger nåt - det som gör det okej eller inte är VAD som sägs.
  • Äldre 9 Dec 21:58
    #44
    +1
    habiti skrev 2014-12-09 16:16:39 följande:
    om jag håller allt i en tråd då? en sk gnälltråd..
    Det har du ju redan testat. Det klarade du visst inte av, för du hade du inte startat den här tråden.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Paino
    Äldre 10 Dec 07:56
    #45

    Det är inte konstigt att man tappat sugen. Är över 40 och har alltid försökt med tjejer men fått nobben.
    Nu orkar jag inte längre, har för dåligt självförtroende.
    Jag gick okysst mellan jag var 14-34 år. Blev av med oskulden när jag var 35.
    Det har nog skadat mig djupt känslomässigt.

  • Paino
    Äldre 10 Dec 07:58
    #46
    Tilja skrev 2014-12-02 22:16:05 följande:
    Jag är kvinna och jag är inte rädd för män som är oskulder och jag hatar inte heller män som är oskuld.
    Jag fick nobben av en tjej när hon fick veta att jag var oskuld. Fram tills dess pratade vi på att ses. Hade jag hållit käften om det hade jag kanske fått en dejt med henne.
  • Paino
    Äldre 10 Dec 08:00
    #47
    Tilja skrev 2014-12-02 22:29:11 följande:
    Nej, jag kanske är ett undantag, det vet jag inte, men jag bryr mig verkligen inte om en kille är oskuld eller inte. Eller faktiskt, om man tänker partnermaterial så tycker jag snarare det är positivt ju färre andra tjejer killen har legat med.
    Ja, tjejer vill helst ha en ömsint och seriös man när det gäller att skaffa familj, för då blir han en bra pappa till barnen.
    Men innan dess, när tjejer är singlar och går på krogen, vill leka - gissa vilka män de vill ha då?
    Ja, inte är det den ömsinta och seriösa killen.
  • Paino
    Äldre 10 Dec 08:02
    #48
    Paino skrev 2014-12-10 08:00:44 följande:
    Ja, tjejer vill helst ha en ömsint och seriös man när det gäller att skaffa familj, för då blir han en bra pappa till barnen.
    Men innan dess, när tjejer är singlar och går på krogen, vill leka - gissa vilka män de vill ha då?
    Ja, inte är det den ömsinta och seriösa killen.
    Och gissa vad en kille helst skulle föredra: att ses som snäll, mjuk, känslig. Eller spännande, maskulin, sexig?
  • Äldre 10 Dec 09:15
    #49
    Paino skrev 2014-12-10 08:00:44 följande:
    Ja, tjejer vill helst ha en ömsint och seriös man när det gäller att skaffa familj, för då blir han en bra pappa till barnen.
    Men innan dess, när tjejer är singlar och går på krogen, vill leka - gissa vilka män de vill ha då?
    Ja, inte är det den ömsinta och seriösa killen.
    Sluta leta tjejer på krogen om du vill ha ett seriöst förhållande... Jag var också singel, okysst, oskuld etc tills jag på allvar började leta efter en kille via nätdejting - det kan jag rekommendera
  • Äldre 10 Dec 09:16
    #50
    Paino skrev 2014-12-10 08:02:11 följande:
    Och gissa vad en kille helst skulle föredra: att ses som snäll, mjuk, känslig. Eller spännande, maskulin, sexig?
    Varför kan inte en och samma kille ses som alla de egenskaperna då menar du?
  • Paino
    Äldre 10 Dec 09:33
    #51
    Tilja skrev 2014-12-10 09:15:14 följande:
    Sluta leta tjejer på krogen om du vill ha ett seriöst förhållande... Jag var också singel, okysst, oskuld etc tills jag på allvar började leta efter en kille via nätdejting - det kan jag rekommendera
    Jag är aldrig på krogen. Har varit med på dejtsajter i över 10 år.
  • Paino
    Äldre 10 Dec 09:34
    #52
    Tilja skrev 2014-12-10 09:16:10 följande:
    Varför kan inte en och samma kille ses som alla de egenskaperna då menar du?
    Du menar den perfekta mannen?
    Det finns säkert män som har alla de egenskaperna. Men är de sällsynta? Frågar man kvinnor så är de det.
  • Äldre 10 Dec 09:40
    #53

    Kvinnor hatar inte ensamma män, men det vet du ju redan ts.
    Du vill bara spy galla på kvinnor, 
    Och med den attityden är det inte underligt om kvinnor inte vill ha med dig att göra. 
    Varför skulle en kvinna vilja vara med någon som avskyr och föraktar henne, samt lägger över all skuld och ansvar på henne, för allt.
    Det är ju ren självbevarelsedrift av kvinnorna att dom springer så långt bort som  möjligt från dig, när du beter dig så.
    Ändra attityd om du vill ha förändring. 

  • Paino
    Äldre 10 Dec 09:45
    #54
    Tilja skrev 2014-12-10 09:15:14 följande:
    Sluta leta tjejer på krogen om du vill ha ett seriöst förhållande... Jag var också singel, okysst, oskuld etc tills jag på allvar började leta efter en kille via nätdejting - det kan jag rekommendera
    Du som lyckats på dejtsidor, hur gör du?
    Skriver du först, eller väntar på att killar ska ta initiativet (som de flesta tjejer gör)
    Jag har skrivit till hur många som helst genom åren, men intresset tillbaka har varit svalt.
    Jag såg att du är 26 år. Jag är ganska mycket äldre.
    Om du haft samma erfarenheter som mig kanske du inte heller känt dig speciellt optimistisk eller hoppfull.
  • Äldre 10 Dec 10:10
    #55
    Paino skrev 2014-12-10 09:45:15 följande:
    Du som lyckats på dejtsidor, hur gör du?
    Skriver du först, eller väntar på att killar ska ta initiativet (som de flesta tjejer gör)
    Jag har skrivit till hur många som helst genom åren, men intresset tillbaka har varit svalt.
    Jag såg att du är 26 år. Jag är ganska mycket äldre.
    Om du haft samma erfarenheter som mig kanske du inte heller känt dig speciellt optimistisk eller hoppfull.
    Jag var väldigt aktiv och letade upp alla killar inom det åldersspann jag tänkte mig och som bodde tillräckligt nära och så kollade jag igenom alla deras profiler och skrev till alla som jag tänkte att jag skulle kunna passa ihop med eller som jag behövde veta mer om än det som de skrivit på profilen. Sen vet jag inte om jag bara hade tur att jag till slut fick tag på min nuvarande sambo, och jag tror även som du att åldern spelar roll och att det förmodligen var lättare för mig nu i tjugoårsåldern än vad det hade varit när jag är i tex fyrtioårsåldern då det troligen finns ett mer begränsat urval av singlar.
  • Paino
    Äldre 10 Dec 10:26
    #56
    Tilja skrev 2014-12-10 10:10:06 följande:
    Jag var väldigt aktiv och letade upp alla killar inom det åldersspann jag tänkte mig och som bodde tillräckligt nära och så kollade jag igenom alla deras profiler och skrev till alla som jag tänkte att jag skulle kunna passa ihop med eller som jag behövde veta mer om än det som de skrivit på profilen. Sen vet jag inte om jag bara hade tur att jag till slut fick tag på min nuvarande sambo, och jag tror även som du att åldern spelar roll och att det förmodligen var lättare för mig nu i tjugoårsåldern än vad det hade varit när jag är i tex fyrtioårsåldern då det troligen finns ett mer begränsat urval av singlar.
    Ja, det är nog så. Jag ser på t ex Mötesplatsen vad många i min ålder som ger upp och stänger ner sina konton där. Kan kännas hopplöst många gånger. Sen säger vissa att det är bättre att träffa folk ute, IRL.
    Men när man faktiskt försökt det, och jag var aktiv och framåt, frågade tjejer om fika och liknande - och det inte funkar heller... Vad tusan ska man göra?
  • Paulin­a P P
    Äldre 10 Dec 13:17
    #57
    Paino skrev 2014-12-10 09:45:15 följande:
    Du som lyckats på dejtsidor, hur gör du?
    Skriver du först, eller väntar på att killar ska ta initiativet (som de flesta tjejer gör)
    Jag har skrivit till hur många som helst genom åren, men intresset tillbaka har varit svalt.
    Jag såg att du är 26 år. Jag är ganska mycket äldre.
    Om du haft samma erfarenheter som mig kanske du inte heller känt dig speciellt optimistisk eller hoppfull.
    Dejtingsiter funkar inte alltid så bra. När jag var under 30 fick jag massvis med svar. Tyvärr var de flesta killar minst 10 år äldre än mig (och av dessa sökte nästan alla undantagslöst tjejer som var just minst 10 år yngre än de själva). Några var gifta/sambos.

    När jag var ute igen vid närmare 40 var intresset från männens sida radikalt mindre. Om jag skulle gå in på någon dejtingsida nu när jag är över 40 lär jag inte få några svar alls.
  • Äldre 24 Dec 17:48
    #58

    Varför måste du berätta att du är oskuld?
    Du har ingen skyldighet att berätta det.
    Då framstår du bara som osäker om du måste säga det hela tiden.

  • dennis­02
    Äldre 24 Dec 18:09
    #59

    Såhär är det. Kvinnor "avskyr" inte ensamma män och kan nog känna viss empati för dem, men vi lever i ett samhälle där de flesta tänker på sina rykten och hur de framstår för andra. Och då känns det kanske inte så bra för en kvinna att umgås med en man som är ensam och lider av det. Kanske inte för att de själva dömer ut honom, men för att deras vänner kanske skulle göra det om de fick veta att kvinnan tar sig an en ensam stackare.

    Nu hade jag personligen sådan tur att jag hittade en kvinna som brydde sig om mig då jag var ensam, vi är för övrigt separerade sen länge pga andra orsaker. Det är verkligen inte alla förunnat och jag är tacksam än idag för att hon brydde sig, även om vi sedan länge lever åtskilda.

    Det är inte omöjligt, men som sagt många kvinnor tänker på sitt rykte, ett fåtal gör inte det, men att hitta sådana kvinnor (som jag gjorde) kan vara som att försöka hitta en nål i en höstack,men de finns.


    De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
  • Progre­ssiv
    Äldre 3 Jul 11:00
    #60
    eslah skrev 2014-12-02 21:12:59 följande:

    Är väl en fördel som singelbrud jaga någon som är själv/ensam, trodde du att brudar föredrog att ragga bockar i polygamhyddor?


    Haha!
Svar på tråden varför är killar som är ensamma hatade?