• Erica

    Testat dag 11 efter Ovitrelle (bild)

    Jag kunde inte hålla mig!!

    För två dagar sen testa jag men då va de väldigt negativt, så då måste alltså hormonet efter sprutan varit ute?

    Efter mycke konstigt mående med grymt onda bröst och illamående, kissnödig hela tiden, molande värk i magen mm. så tog ja precis ett gravtest efter att ha hållit mig i sex timmar. Idag är alltså 11 dagar efter ovitrtrelle sprutan och såhär såg testet ut, kan man bli lite glad eller kan detta bero på sprutan?

    Jag tänker att testet är ju ändå ganska starkt och på fass står de att man kan få falskt upp till 10 dagar efter sprutan så hade de berott på den borde de väl vara ganska mycke svagare?

    (Borde finnas ett Rehab för testnatkomaner som mig)

  • Svar på tråden Testat dag 11 efter Ovitrelle (bild)
  • Pyret 85
    Erica skrev 2014-12-07 15:04:20 följande:

    Jag kunde inte hålla mig!!

    För två dagar sen testa jag men då va de väldigt negativt, så då måste alltså hormonet efter sprutan varit ute?

    Efter mycke konstigt mående med grymt onda bröst och illamående, kissnödig hela tiden, molande värk i magen mm. så tog ja precis ett gravtest efter att ha hållit mig i sex timmar. Idag är alltså 11 dagar efter ovitrtrelle sprutan och såhär såg testet ut, kan man bli lite glad eller kan detta bero på sprutan?

    Jag tänker att testet är ju ändå ganska starkt och på fass står de att man kan få falskt upp till 10 dagar efter sprutan så hade de berott på den borde de väl vara ganska mycke svagare?

    (Borde finnas ett Rehab för testnatkomaner som mig)


    ja det där testet visar ingen graviditet då det är ett ÄL-test.
  • Erica

    Men Gud ja la in fel bild de där är ältestet ja gjorde dan innan otrivelle sprutan ð??³

    Går de inte att lägga in bilder från mobilen??

  • Jag är bara jag
    Erica skrev 2014-12-07 16:53:40 följande:
    Men Gud ja la in fel bild de där är ältestet ja gjorde dan innan otrivelle sprutan ð³

    Går de inte att lägga in bilder från mobilen??
    Nej,det går inte.
  • kasovi
    Erica skrev 2014-12-07 16:53:40 följande:

    Men Gud ja la in fel bild de där är ältestet ja gjorde dan innan otrivelle sprutan ð??³

    Går de inte att lägga in bilder från mobilen??


    Det går om du loggar in via webbläsaren!
  • Pyret 85
    Jag är bara jag skrev 2014-12-07 18:51:48 följande:
    Nej,det går inte.
    Jo det går visst. Om du har appen som heter familjeliv ny
  • Jag är bara jag
    Pyret 85 skrev 2014-12-07 22:14:27 följande:
    Jo det går visst. Om du har appen som heter familjeliv ny
    Ja,men inte bara med mobil för det har väldigt många påpekat senaste året!
  • kasovi

    Jag laddar upp bilder via appen "Familjeliv Ny", så jodå, det bör fungera!

    Tagit nåt mer test?

  • Erica

    Ja fick de aldrig att funka men imorse tog jag ett digitalt och ett från gravidkollen och båda va positiva ð???

    Lever i ett lyckorus just nu ð???

  • Pyret 85
    Erica skrev 2014-12-11 20:53:02 följande:

    Ja fick de aldrig att funka men imorse tog jag ett digitalt och ett från gravidkollen och båda va positiva ð???

    Lever i ett lyckorus just nu ð???


    Grattis!
Svar på tråden Testat dag 11 efter Ovitrelle (bild)