• Sensitiveguy

    Iphone eller Smartphone?

    Personligen tycker jag iphones är väldigt dåliga.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Iphone eller Smartphone?
  • Dr Nail

    Jag antar att du menar Iphone eller *android.

    Jag föredrar android, Iphones är skumma. Alltid en massa konstiga appar aktiverade i bakgrunden, som inte går att stänga av. Sen så ogillar jag Apple-produkter generellt.

  • Sensitiveguy
    jagärjagvemärdu skrev 2014-12-11 04:05:06 följande:

    Du vet väl om att en iphone är en smartphone?


    Nope, baserat på att iPhone använder ios som operativsystem och smartphones Android.
  • Sensitiveguy
    Dr Nail skrev 2014-12-11 07:25:58 följande:

    Jag antar att du menar Iphone eller *android.

    Jag föredrar android, Iphones är skumma. Alltid en massa konstiga appar aktiverade i bakgrunden, som inte går att stänga av. Sen så ogillar jag Apple-produkter generellt.


    Instämmer.
  • Maria 434
    Dr Nail skrev 2014-12-11 07:25:58 följande:

    Jag antar att du menar Iphone eller *android.

    Jag föredrar android, Iphones är skumma. Alltid en massa konstiga appar aktiverade i bakgrunden, som inte går att stänga av. Sen så ogillar jag Apple-produkter generellt.


    håller med
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Sensitiveguy skrev 2014-12-11 15:31:02 följande:
    Nope, baserat på att iPhone använder ios som operativsystem och smartphones Android.
    Vad kallas då telefoner med andra operativsystem? Windows Phone, Blackberry, Symbian? Eller Ubuntu touch eller Tizen för den delen.

    Om frågan nu står mellan iPhone och Android-telefoner faller mitt val på Android. Då främst Sony eller Samsung, för tillfället en Sony.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Sensitiveguy
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2014-12-11 17:35:36 följande:

    Om frågan nu står mellan iPhone och Android-telefoner faller mitt val på Android. Då främst Sony eller Samsung, för tillfället en Sony.


    Sony är ett bra val!
  • Sensitiveguy
    cirkusmusen skrev 2014-12-11 17:40:18 följande:

    Iphone är en smartphone. 


    Men använder annat operativsystem, eller, eget snarare.
Svar på tråden Iphone eller Smartphone?