• Äldre 17 Dec 00:49
    25280 visningar
    41 svar
    41
    25280

    Mensvärk i över 1 vecka-ingen mens inget plus

    Alltså, mensvärk flera dagar utan mens utan plus. Kan komma och gå litegrann, men det känns om att mensen ska komma, men det gör den inte. Har testat negativt flera dagar dessutom......Blir så less då man aldrig fattar vad kroppen gör....

  • Svar på tråden Mensvärk i över 1 vecka-ingen mens inget plus
  • Äldre 17 Dec 00:53
    #1

    Åh, sitter i samma sits.

    Det är 8 dagar sen jag skulle haft min mens.. men jag varken plussar eller har tant röd i sikte.

    Har någon slags molvärk som kommer o går som inte känns som mensvärk.

    vill slita av mig håret snart, jaag vill pluuusssaaa! :(

  • Äldre 17 Dec 00:58
    #2

    Det är ju så frustrerande så man vet inte vad....Första gången jag testade så var jag så jäkla säker att det skulle blir +, för det kändes typ som då jag var gravid med sonen. Hur länge ska man vänta nu då? Kändes så drygt att börja ringa bm och gå på undersökningar som man säkert ändå inte blir klokare av....

  • Äldre 26 Mar 15:27
    #3

    Vill puffa denna tråden. Vet att den är gammal men jag är i samma sits nu. Bim+4. Mensvärk deluxe emellanåt, inga ömma bröst, minus på stickan

  • Äldre 18 Jun 20:43
    #4

    Är också i samma sits. Mensvärk i över en vecka nu som kommer och går som den vill. Inga ömma bröst men rätt så svullna. Testat neg 3 gånger. Bim+6 nu.

  • Äldre 20 Jun 22:02
    #5

    Här är en till. Haft mensvärk ett tag nu, de senaste tre dagarna har jag mått illa, varit oerhört känslig för dofter och haft halsbränna. Inget plus och fortfarande ingen mens. :/

  • Äldre 23 Jun 19:47
    #6

    Och här är ytterligare en! BIM +4, molvärk, illamående och liiite bruna flytningar men ingen mens i sikte. Testade negativt idag.....

  • Äldre 23 Jun 22:36
    #7

    Känner mig så frustrerad.. jag fick posetiv lh test för en vecka exakt, fick ägglossning?bekräftad? på måndag, men tempen har varit ganska låg tycker jag.. iallafall 3 dagar efter ägglossning satt jag på soffan och det högg till 3 gånger höll sig i några sekunder sen dess har jag haft som mensvärk brukar aldrig ha det sista vare för 1 eller 2 år sen...känner inget på brösten bara mensvärk och ont i ryggen, det känns som jag ska få mens men det kommer inget.. har oregelbunden mens tror jag, har haft skydd sen jag var 15år är 23, men har blivit gravid 3 gånger när jag skulle byta skydd.. tog ut spiralen för 2 månader fick förra mensen den 25.. vet ej vad jag ska tror...

  • Äldre 23 Jun 22:46
    #8

    Samma för mig..

    Är på bim 16 idag och ingen mens i sikte, och givetvis bara negativa tester..

    Har precis alla symptom som jag hade med dottern, känner mig verkligen gravid men icke tydligen..

    Hatar ovissheten om varför mensen inte vill dyka upp..

  • Äldre 23 Jun 22:52
    #9
    Kiwibiwi skrev 2018-06-23 22:46:25 följande:

    Samma för mig..

    Är på bim 16 idag och ingen mens i sikte, och givetvis bara negativa tester..

    Har precis alla symptom som jag hade med dottern, känner mig verkligen gravid men icke tydligen..

    Hatar ovissheten om varför mensen inte vill dyka upp..


    Har aldrig mensvärk min mens kommer bara sådär pang liksom..
  • Äldre 23 Jun 23:15
    #10
    94tjejen skrev 2018-06-23 22:52:43 följande:

    Har aldrig mensvärk min mens kommer bara sådär pang liksom..


    Jag brukar ha i 2 dagar innan typ å ngn dag efter men nu har jag haft "mensvärk" i 3veckor.. så irriterande..
Svar på tråden Mensvärk i över 1 vecka-ingen mens inget plus