• Anonym (Tjej 29)
    Äldre 20 Dec 00:35
    28087 visningar
    34 svar
    34
    28087

    Hur ofta ska man höras och ses?

    Jag dejtar en kille sen några veckor tillbaka. Tycker att det känns bra men det har blivit så att vi setts ca en gång i veckan och hörs var tredje dag eller nåt åt det hållet. För min del går det alldeles för långsamt och jag undrar om han är så särskilt intresserad av mig överhuvudtaget. Vi hörs ungefär lika ofta och jag vill inte höra av mig oftare än honom eftersom jag inte vill vara för "på".

    Vad tror ni om detta? Är det normalt att det går så långsamt eller håller det här på att rinna ut i sanden? Han har i alla fall sagt att han inte dejtar andra så den biten känner jag att jag kan lita på. Jag dejtar heller inte andra.

  • Svar på tråden Hur ofta ska man höras och ses?
  • Anonym (Svårt­)
    Äldre 20 Dec 22:58
    #11

    Låter nästan som de vore mig o min dejt!! Vi hörs varje dag i för sig men kanske bara 1-4 sms om dagen... O känner också osäkerhet från hans sida men när vi väl ses känns de bra! Jag vill också de ska hända mer, i för sig vill han vi ska blanda in barnen... Ska man??

    Känner som du händer det inte så mycket mer så bryter jag, för jag går mest o är osäker just nu o de är

    Påfrestande bara det!! Jag vill satsa för se vad som kan leda till... Så tyvärr inget råd till dig, försök se vad som händer när ni ses nästa gång... Eller försök prata med honom... Tänkte jag skulle göra det när vi får till det och ses!!

  • Anonym (Tjej 29) Trådstartaren
    Äldre 20 Dec 23:05
    #12
    Anonym (Svårt) skrev 2014-12-20 22:58:49 följande:

    Låter nästan som de vore mig o min dejt!! Vi hörs varje dag i för sig men kanske bara 1-4 sms om dagen... O känner också osäkerhet från hans sida men när vi väl ses känns de bra! Jag vill också de ska hända mer, i för sig vill han vi ska blanda in barnen... Ska man??

    Känner som du händer det inte så mycket mer så bryter jag, för jag går mest o är osäker just nu o de är

    Påfrestande bara det!! Jag vill satsa för se vad som kan leda till... Så tyvärr inget råd till dig, försök se vad som händer när ni ses nästa gång... Eller försök prata med honom... Tänkte jag skulle göra det när vi får till det och ses!!


    Men 1-4 sms om dagen är betydligt bättre än min dejt som ringer efter typ 3-4 dagar efter att man har setts och så ses man typ en gång i veckan. Det är svårt att bygga något på det. 

    Men din dejt vill ju att ni ska blanda in barnen. Hur länge har ni träffats? Hur skulle relationen se ut ut du fick bestämma?
  • Anonym (Svårt­)
    Äldre 20 Dec 23:22
    #13

    Visst är det bättre med höras varje dag, hade nog inte klarat det riktigt med höras var 3-4 dag..

    Har ni pratat känslor med varandra? Vet du vad han känner för dig?

    Jag har dejtat min i 2 månader o vill se vart de leder mellan oss... Men vi inte setts på 3 veckor nu pga barnen.. Har också! Men nu skulle vi få ihop en i mellan dagarna men han ha barnen, de va då han sa du få gärna träffa dom.. Var inte alls beredd!! För jag har inte haft tankar på blanda in barnen.. Men jag är beredd på träffa hans barn, men bara om han är seriös med det vi har!! Vilket vore konstigt annars ????

    Vi pratat inte mycket känslor men han säger att han gillar mig!!

  • Anonym (Tjej 29) Trådstartaren
    Äldre 20 Dec 23:37
    #14
    Anonym (Svårt) skrev 2014-12-20 23:22:41 följande:

    Visst är det bättre med höras varje dag, hade nog inte klarat det riktigt med höras var 3-4 dag..

    Har ni pratat känslor med varandra? Vet du vad han känner för dig?

    Jag har dejtat min i 2 månader o vill se vart de leder mellan oss... Men vi inte setts på 3 veckor nu pga barnen.. Har också! Men nu skulle vi få ihop en i mellan dagarna men han ha barnen, de va då han sa du få gärna träffa dom.. Var inte alls beredd!! För jag har inte haft tankar på blanda in barnen.. Men jag är beredd på träffa hans barn, men bara om han är seriös med det vi har!! Vilket vore konstigt annars ????

    Vi pratat inte mycket känslor men han säger att han gillar mig!!


    Jag trivs inte med att höras så sällan, det är därför jag överväger att gå vidare snart. 

    Vi har inte pratat känslor, känns alldeles för tidigt. Vi har bara träffats 6 ggr. 

    Men jag tycker att din kille verkar seriös då han vill att du ska träffa hans barn. Förstår inte vad det är du känner dig tveksam inför?
  • Anonym (Svårt­)
    Äldre 20 Dec 23:42
    #15

    Vet att jag inte borde tveka egentligen men en del av mig gör det, får nog tänka positivt.. O ta de som de kommer, få se om de blir att få träffa hans barn... Men det är inte lätt, för är van vid killar som är intresserad hör av sig oftare än 1-4 ggr om dagen men han är inte sån, va inte innan vid träffades heller!!

    Jag förstår att du inte är bekväm, men fråga han om han är intresserad för träffas mer? O om han vill de ska leda mer?

  • Sensit­iveguy
    Äldre 20 Dec 23:43
    #16

    1-2 gånger per vecka.

  • Äldre 20 Dec 23:59
    #17

    Vad menar du förresten när du säger att ni hörs för sällan? Om ni hörs 4 ggr på en vecka är det varannan gång ni hör av er eller är det bara du eller bara han? Vad händer om du bara ringer den där extra gången?

    Om jag gillar någon så hör jag av mig oavsett om det gått en dag sen sist och om det även var jag som ringde förra gången. Det jag avläser för att veta om jag är för på eller ej är ju hur samtalet är. Verkar han glad att jag ringer, flyter samtalet på och är trevligt osv. Sen vill jag ju såklart inte vara den enda som hör av mig.

    det kan ju vara så pass att ni sitter i samma tankar och ingen tar initiativ trots att ni båda vill. Någon måste ju ta steget och om man alltid ska sitta och invänta killens initiativ så Kan det bli knepigt.

  • Anonym (Tjej 29) Trådstartaren
    Äldre 21 Dec 00:10
    #18
    Sensitiveguy skrev 2014-12-20 23:43:31 följande:

    1-2 gånger per vecka.


    Hur menar du?
  • Anonym (-)
    Äldre 21 Dec 00:26
    #19

    Har dejtade ett antal innan jag träffade min man. De det aldrig blev nöjd med hade jag utdragen kontakt med, som sy beskriver, men när jag träffade rätt började vi höras varje dag efter första kyssen. Det var bara så, vi ville ju prata med varandra, det kändes rätt.

  • Anonym (-)
    Äldre 21 Dec 00:27
    #20

    "De det aldrig blev något med" skulle det stå.

Svar på tråden Hur ofta ska man höras och ses?