• Äldre 20 Dec 16:29
    4409 visningar
    16 svar
    16
    4409

    Någon som fått sin vinst ur kalendern?

    Vann lucka nr 3 och har varesig fått svar från fl eller fått vinsten, fast jag mailade samma dag. Någon som fått sin?


    Leo
  • Svar på tråden Någon som fått sin vinst ur kalendern?
  • Äldre 20 Dec 23:52
    #1

    Maila igen.

  • Äldre 21 Dec 00:25
    #2

    Det har jag gjort.

  • lillem­an2000
    Äldre 21 Dec 00:33
    #3

    Jag vann också tidigt i december och har inte sett röken av någonting ännu. Mejl ignoreras. Jag misstänker att vi blivit snuvade på konfekten, tyvärr...

  • Äldre 21 Dec 01:22
    #4

    Det vore väldigt tråkigt. Men jag har många gånger läst om extremt sena vinster, eller till och med uteblivna sådana från familjeliv vore himla tråkigt då sonen skulle bli så glad för det där legot.

  • Äldre 27 Dec 18:15
    #5

    Vann lucka 7, men har inte fått svar eller någon vinst ännu..

  • 880215
    Äldre 27 Dec 18:19
    #6

    De har ju detta i samarbete med Lego, så att de skulle "snuva" en på vinsten har jag svårt att tro.
    Förmodligen har de fått samtliga Lego-paket av Lego, för att tävla ut, och för detta får Lego en enorm reklamsida under en hel månad, på Sveriges största föräldraforum.

    Jag har också läst om sena vinster. Dock aldrig om uteblivna, men jag har inte varit medlem här så länge.

    Jag tror nog att vi får svar efter all ledighet som är nu. Efter nyår nån gång. :)

  • 880215
    Äldre 27 Dec 18:23
    #7
    880215 skrev 2014-12-27 18:19:45 följande:

    De har ju detta i samarbete med Lego, så att de skulle "snuva" en på vinsten har jag svårt att tro.
    Förmodligen har de fått samtliga Lego-paket av Lego, för att tävla ut, och för detta får Lego en enorm reklamsida under en hel månad, på Sveriges största föräldraforum.

    Jag har också läst om sena vinster. Dock aldrig om uteblivna, men jag har inte varit medlem här så länge.

    Jag tror nog att vi får svar efter all ledighet som är nu. Efter nyår nån gång. :)


    Så här svarade Forumvärden i denna (www.familjeliv.se/forum/thread/72405832-utebliven-vinst-fran-fl) tråd:

    "För att klargöra det tydligt och klart. Självklart ska den som vinner få sin vinst.
    Det löser vi alltid!
    Ingen ska bli utan. Ibland kan det dock ta en tid innan vinsten kan levereras i och med att det oftast är företagen som skickar ut vinsterna.
    Men- har man vunnit så har man vunnit".

    Så vi kan nog bara ta det lugnt och luta oss tillbaka. Det kommer när det kommer. Den som väntar på något got... Flört
    Det kan ju vara så att FL inte ens har fått in alla Lego-paket av Lego än, varför de heller inte kunnat skicka ut några.
  • Äldre 29 Dec 23:00
    #8

    Men, det skulle kännas tryggt att få en bekräftelse på mailet, att de fått uns uppgifter, etc!

  • Äldre 29 Dec 23:35
    #9

    Precis. Något svar eller bevis på att dom ens läst ens mail vore ju bra...

  • Äldre 30 Dec 13:48
    #10

    Kanske inte gäller samma, men jag vann i en tävling förra året och vinsten tog så låååååång tid på sig att komma att jag hunnit glömma bort den.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 1 Jan 23:01
    #11

    Jag har vunnit här tidigare och aldrig blivit snuvad på vinsten. Förra året var det problem från Företagets sida, vissa produkter fanns inte hemma och därför blev det försenat. Jag fick presentkort istället, värt mer än vinsten jag vann. Tror inte ni behöver oroa er.


    Mille & Nattis
  • Äldre 14 Jan 22:24
    #12

    Hur har det gått? Någon som hört något eller fått sin vinst?

    Jag vann första luckan och har inte heller fått något svar eller någon vinst. Lite tråkigt. Visst, det kan strula och bli förseningar, men att vi inte får svar på våra mejl så att vi får veta vad som är på gång.. ja, det tycker jag är himla trist.

  • Äldre 15 Jan 08:16
    #13

    Fick svar på mitt andra mail igår. Vinsterna ska visst ha börjat skickas ut. Men jag vet inte om dom faktiskt har det :P

  • Äldre 15 Jan 08:21
    #14

    Jag fick också svar igår, eller om det var i förrgår. Där skrev hon att alla adresser skickats till Lego, så nu är "bollen hos dem", typ (hon skrev inte så, men det var så jag tolkade det).

  • Äldre 15 Jan 08:27
    #15

    Ja så var det kanske. Så det tar väl en månad till innan vinsterna kommer.

  • Äldre 15 Jan 08:49
    #16

    Hej hej!

    Vinsterna kommer att komma. Alla adresser är skickade vidare till LEGO som håller på att skicka ut paketen!
    Snart så landar det hos er

Svar på tråden Någon som fått sin vinst ur kalendern?