• Äldre 21 Dec 20:26
    7977 visningar
    3 svar
    3
    7977

    Mitt första sex

    Första gången jag hade sex var när jag var 11 år. Mamma hadde precis skaffas sig en ny kille. Först hade alla vi tre jätte kul vi spelade spel och sång men sen skulle mamam iväg då skulle hons kille vara där medans mamma var borta. På kvällen skulle vi se på film. Mitt i filmen satt han och kollade på mina bröst hela tiden. Till slut frågade jag vad han kollade på då svarade han Nä inget. Sen sa han Att min mamam sa att jag behövde duscha ocha TT han skulle hjälpa mig så han gick in med mig på toan. Sen sa han ta av dig kläderna då. Jag gjorde det och gick in i duschen sen skulle han tvåla in mig han klämde på mina bröst och runt slidan. Sen drog jag för draperit och skulle ducha av mig. Och när jag skulle gå ut tröck han mig mot väggen och gick in i duschen han drog ND mig till hans snopp. Han tryck mitt huvud mot snoppen. Och han skreck sug av mig då. Sen drog av upp mig och började suga på mina bröst. Han lag mig på en säg och stoppade in sin snopp i min slida det gick ut och in hela tiden jag skrev av smärta. Han slutade efter ett litet ta. Men sen satte han mig upp och skrek röka av mig. Jag gjorde det tills Det kom sperma han skrek slicka av sperman då. Dan efter vaknade jag med han. Han välte mig med en kyss sen frågade han fall om det var skönt i går. När jag skulle gå på toa sa han vänta på mig han höll på så där i 5 dra när mamma kom hem har vi aldrig mer pratat om det mamma vet inte det n och jag är vuxen nu ska jag berätta för mamma eller inte snälla hjälp mig.

  • Svar på tråden Mitt första sex
  • Äldre 21 Dec 21:29
    #1

    Men snälla du, sluta med dina sjuka sexhistorier!

    Skriv på nån porrsida istället!

  • Äldre 21 Dec 21:44
    #2

    Lägg av jag skriver vad jag vill

  • Äldre 21 Dec 21:50
    #3
    Lillasot skrev 2014-12-21 21:44:27 följande:

    Lägg av jag skriver vad jag vill


    Misstänker att du antingen hittar på, inte säkert. Eller så har du farit väldigt illa av det som hände och söker hjälp?

    Jag utgår från att du talar sanning. Snacka inte med din morsa så här många år efter, tror jag bara kommer att skada henne, så vida hon fortfarande inte är med svinet! Då borde hon fått veta för länge sedan.

    Men snacka med en psykolog.
Svar på tråden Mitt första sex