• Äldre 20 Jan 00:53
    1352 visningar
    16 svar
    16
    1352

    Hur bitchig var man i skolan egentligen?

    På gymnasiet var vi 2 tjejer som hängde.  Vi var populära tjejer, hade skapligt med makt att påverka.  Även lärarna.   Vi hade ju vårt hemliga vapen.  Ni förstår.  En termin började en liten söt tjej från indien hos oss.  Hon hade flyttat till stan och hade inga speciella vänner.  Vi blev ju klart hennes vänner. Hon ville ju så gärna var poppis, så hon gjorde vad som helst.  Hon var lätt att styra,

    Vi fick dåligt betyg av en lärare, men lyckades deala till oss ett bättre betyg om läraren fick njuta av en natt med den indiska tjejen.  Till henne sa vi att om hon gick till sängs med honom så skulle hon få de bästa betygen :)

    Vi fick bättre betyg kan ja ju avslöja :)  

  • Svar på tråden Hur bitchig var man i skolan egentligen?
  • Anonym (..)
    Äldre 20 Jan 00:56
    #1

    Ok...
    Är det du på bilden?

  • Anonym (Stran­ger)
    Äldre 20 Jan 01:23
    #2
    +1
    Anonym (..) skrev 2015-01-20 00:56:46 följande:

    Ok...

    Är det du på bilden?


    Nej, det är Lydia Simonis, en modell från Australien. TS är egentligen en kille.
  • Äldre 20 Jan 19:24
    #3

    Jag gjorde nåt i den stilen jag med. Vi var ett grabbgäng på 4 pers som var brutalt coola och en dag hyrde vi en prostituerad (kille) från Arjeplog. När han kom så sålde vi han till ISIS, Helt wild and crazy :). Jag gjorde lite revolt hemma 

  • Äldre 21 Jan 23:51
    #4

    Det stämmer att bilden är Lydia, hon är vacker som få.   :D

    Skulle aldrig lägga ut en bild på mig själv här,   

  • Äldre 21 Jan 23:57
    #5

    En del tjejer var jävligt bitchiga (förhoppningsvis inte på TS nivå dock).

    Själv var jag rätt nördig och försökte få upmärksamhet genom att hänga med de lite stökiga grabbarna, istället för att bara vara mig själv. Man kan ju vara nördig och egen på ett positivt sätt, men det fattade man inte då.

  • Äldre 22 Jan 00:26
    #6
    +1

    Jag ryser när jag läser TS. Om tanken är att det ska vara lite roligt har det verkligen noll effekt på mig. De "populära" som det heter numera var i de allra flesta fall just bitchiga, elaka, självförhärligande. Jag tillhörde inte den klicken och till skillnad från många andra hade jag ingen som helst lust att göra det heller. Gick min egen väg och var fullt nöjd med det.

  • Anonym (Ungdo­mar)
    Wed 22 Apr 2020 21:27
    #7

    Har inte direkt tänkt på att tjejer skulle vara så speciellt dryga under tonårstiden.
    Är dryga tonårstjejer mest så mot andra tjejer och  snällare gentemot killar? 

  • Anonym (Ungdo­mar)
    Sat 1 Aug 2020 23:13
    #8

    Så är dessa tjejer populära på högstadiet gymnasiet

  • Anonym (skäms­)
    Sun 2 Aug 2020 06:14
    #9

    Du låter stolt, ts....

  • nénuph­ar
    Sun 2 Aug 2020 08:02
    #10
    Anonym (Ungdomar) skrev 2020-08-01 23:13:36 följande:

    Så är dessa tjejer populära på högstadiet gymnasiet


    Hittepåtjejerna som bor i Fantasin? Enormt! Det är dessa killarna skryter om.
  • Anonym (Y)
    Sun 2 Aug 2020 08:06
    #11

    Jadu, folk som utnyttjar andra för att själva må bättre/få vad dom vill ha. De är de värsta människorna här på jorden enligt mig. Parasiter kan de även benämnas. 

  • Anonym (Tuppi­s)
    Sun 2 Aug 2020 09:11
    #12
    Anonym (Y) skrev 2020-08-02 08:06:19 följande:

    Jadu, folk som utnyttjar andra för att själva må bättre/få vad dom vill ha. De är de värsta människorna här på jorden enligt mig. Parasiter kan de även benämnas. 


    Och läskiga, de är ju manipulativa...
  • Maria0­598
    Sun 2 Aug 2020 09:30
    #13

    Vad menas med bitchig? Är det om man som tjej utnyttjat sin kropp för att få makt och fördelar?

  • Anonym (Hm)
    Sun 2 Aug 2020 09:43
    #14

    Låter mer sorgligt än bitchigt. Den typen av tjejer vi andra såg ner på, alternativt tyckte synd om.

  • Anonym (Tihi)
    Sun 2 Aug 2020 10:00
    #15

    Det lustiga är att de tjejer som var populära hos killarna på gymnasiet, ingen aning om de var bitchiga eller ej, jag hade mina vettiga vänner att umgås med, är de som är helt misslyckade idag 20 år senare.

    De har barn med flera fäder, lågstatusjobb såsom kassörska, personlig assistent etc.

    Själv har jag och mina vettiga vänner utbildat oss på universitetsnivå, har bra inkomster och lever i kärnfamilj då vi hade andra preferenser än cool och snygg när vi valde partner.

    What goes around comes around.

  • Anonym (G)
    Mon 3 Aug 2020 06:21
    #16
    Anonym (Tihi) skrev 2020-08-02 10:00:46 följande:

    Det lustiga är att de tjejer som var populära hos killarna på gymnasiet, ingen aning om de var bitchiga eller ej, jag hade mina vettiga vänner att umgås med, är de som är helt misslyckade idag 20 år senare.

    De har barn med flera fäder, lågstatusjobb såsom kassörska, personlig assistent etc.

    Själv har jag och mina vettiga vänner utbildat oss på universitetsnivå, har bra inkomster och lever i kärnfamilj då vi hade andra preferenser än cool och snygg när vi valde partner.

    What goes around comes around.


    Tur att inte alla är som du och dina vänner som väljer partner efter inkomst före charm. Tror inte du har garanti på ditt äktenskap bara för att du valde en ful tjej/kille med bra utbildning.
Svar på tråden Hur bitchig var man i skolan egentligen?