• Anonym (Varfö­r?)
    Äldre 22 Jan 12:22
    6919 visningar
    22 svar
    22
    6919

    Ni som får ungar med asiater

    Ni män eller ja kanske även kvinnor som får barn med asiater är ni inte rädda för att era söner ska få små snoppar?
    Den tanken bara slog mig lite spontant idag. Det blir ju allt fler framförallt gubbar/män som skaffar sina små med en thailändska och eftersom att det är sådant gnäll och bekymmer bland männen att de skäms över storleken på sin snopp, så undrar jag varför går man då och skaffar barn med en asiat och riskerar att få ungar med ännu mindre snoppar?

  • Svar på tråden Ni som får ungar med asiater
  • Äldre 22 Jan 12:30
    #1

    Gå och knulla en afrikan då.

  • Anonym (Varfö­r?) Trådstartaren
    Äldre 22 Jan 12:31
    #2
    Onix skrev 2015-01-22 12:30:03 följande:

    Gå och knulla en afrikan då.


    Bättre än en asiat i alla fall
  • Äldre 22 Jan 12:33
    #3
    Anonym (Varför?) skrev 2015-01-22 12:31:24 följande:
    Bättre än en asiat i alla fall smile5.gif
    Så du har prövat?
  • Äldre 22 Jan 12:37
    #4
    +3

    Väljer man partner utefter potential för avkomma med stora penisar, eller ens har det i åtanke, bör man nog inte ha barn alls.

  • Äldre 22 Jan 12:40
    #5

    Min spontana tanke är att man är tämligen rubbad om man går omkring och funderar på sina kommande barns storlek på kuken.

  • Anonym (tihi)
    Äldre 22 Jan 12:41
    #6
    Anonym (Varför?) skrev 2015-01-22 12:22:57 följande:
    Ni män eller ja kanske även kvinnor som får barn med asiater är ni inte rädda för att era söner ska få små snoppar?
    Den tanken bara slog mig lite spontant idag. Det blir ju allt fler framförallt gubbar/män som skaffar sina små med en thailändska och eftersom att det är sådant gnäll och bekymmer bland männen att de skäms över storleken på sin snopp, så undrar jag varför går man då och skaffar barn med en asiat och riskerar att få ungar med ännu mindre snoppar?
    Haha vilken larvig trådstart.

    Det finns en kille som är med i Svenska mästerkockarna som måste vara en mix av japan/svensk eller vietnam/svensk (gissning) och han är så fin! Han skulle få ha sex med mig alla dagar i veckan om jag var singel
    tihi
  • Anonym (hur gammal­)
    Äldre 22 Jan 12:42
    #7

    TS verkar ha kommit i kiss och bajs åldern om han funderar på sådana saker...

  • Anonym (Varfö­r?) Trådstartaren
    Äldre 22 Jan 14:57
    #8
    Vanillaextract skrev 2015-01-22 12:37:36 följande:

    Väljer man partner utefter potential för avkomma med stora penisar, eller ens har det i åtanke, bör man nog inte ha barn alls.


    Nu gällde inte detta mig utan frågan var till de män som går runt och mår dåligt över deras storlek vilket jag tycker är sjukt då man inte kan rå för hur man ser ut!!

    Bara för att jag ställer frågan så betyder det inte att JAG väljer killar pga deras storlek som vissa andra korkade satmaror här inne tycks göra.

    Tanken bara slog mig om det finns de män som tänker så eller ej.

    och ja jag håller med dig i vad du skriver!
  • Anonym (Varfö­r?) Trådstartaren
    Äldre 22 Jan 14:59
    #9
    Onix skrev 2015-01-22 12:33:11 följande:
    Så du har prövat?
    Nix, men skulle välja en afrikan framför en asiat och det är inte pga storleken utan pga att jag inte attraheras av asiater.
  • Äldre 22 Jan 17:45
    #10
    Anonym (Varför?) skrev 2015-01-22 14:59:39 följande:
    Nix, men skulle välja en afrikan framför en asiat och det är inte pga storleken utan pga att jag inte attraheras av asiater.
    Inte pga storleken? Det var väl vad hela ditt inlägg handlade om.
Svar på tråden Ni som får ungar med asiater