• Äldre 9 Feb 14:17
    10444 visningar
    64 svar
    64
    10444

    Äntligen kommit av att bli slickad :)

    Hade sex i helgen med en gammal killkompis. Har alltid anat att han är bra i sängen och ja.. wiiiiihiii. Jag har aldrig förr kommit av att bli slickad men nu äntligen gjorde jag det. Och jag behövde inte ge några detaljerade instruktioner innan, han provade sig fram och jag visade med ljud och rörelser vad som var skönast.

    Lite svårt att veta exakt vad han gjorde som var så bra, men en sak vet jag. När han märkte att jag höll på att komma så ökade han inte tempot. Många killar gör det, både med tungan och fingrarna. Det stressar mig, jag vill ha samma tempo och kanske kanske lite hårdare tryck men inte mycket. Bara fortsätt lugnt liksom. Håller ni andra tjejer med? Funkar ni likadant?


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Svar på tråden Äntligen kommit av att bli slickad :)
  • Äldre 9 Feb 16:25
    #1

    Härligt att höra :)

    Min erfarenhet är densamma: att behålla samma rytmiska lagom snabba tempo med tungan mot klitoris ända in i mål brukar fungera bäst (med eller utan kompletterande fingrar i musen).

  • Äldre 9 Feb 16:31
    #2

    Tack för det "tipset", tror de är en vanlig grej att man ökar tempot faktiskt. Tyvärr inte träffat tjejer/kvinnor som gillar att bli slickade

  • Anonym (Grabb­en brevid­)
    Äldre 9 Feb 16:45
    #3
    mikey skrev 2015-02-09 16:31:09 följande:

    Tack för det "tipset", tror de är en vanlig grej att man ökar tempot faktiskt. Tyvärr inte träffat tjejer/kvinnor som gillar att bli slickade


    What?? Bor du i en u-båt eller??
  • Anonym (Locki­g)
    Äldre 9 Feb 16:48
    #4
    Anonym (Grabben brevid) skrev 2015-02-09 16:45:28 följande:

    What?? Bor du i en u-båt eller??


    Och du är 14 eller?
  • Äldre 9 Feb 17:03
    #5

    Det finns gott om tjejer som inte gillar det, vilket är lite små tråkigt eftersom jag tycker det är underbart att slicka en kvinna, en väldigt tillfredsställande känsla när man hör reaktionen och känner hur deras kroppar reagera på det man gör. Men grattis till dig tråkigt att höra det ha varit frånvarande i ditt sexliv hittils

  • Anonym (Man 50+)
    Äldre 9 Feb 17:10
    #6

    Oj, det finns massor av kvinnor som gillar att bli slickade! Men det är sällan som två vill ha det likadant. Det finns visst de som vill att det ska gå snabbare mot slutet, men det gäller ju naturligtvis inte alla.

    Den som slickar måste vara lyhörd och den som blir slickad måste vara ärlig och ge rätt respons. Ett givande och tagande så är den bästa chansen att båda blir nöjda och glada!

    Den kvinna som varit svårast att slicka till orgasm var en som ville ha långsamma slick - riktigt långsamma - hela tiden. Och jag märkte inte på henne att nåt hände. Men hon sa till mig att vara tålmodig, och till slut kom hon. Men det var jobbigare än man kan tro, att slicka så långsamt.

  • Anonym (hulda­)
    Äldre 9 Feb 17:48
    #7

    Ja jag tycker också om att det går lika lugnt ända till slutet. Det är nästan som att orgasmen varar ett visst antal "slick" (eller "smekrörelser" om det är handen ) och går det fort så går orgasmen över fortare. Och det vill jag ju inte!

    Jag får påminna min partner ibland , han blir gärna snabbare när jag kommer för att han själv tycker om snabbare stimulans nära orgasm.

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 9 Feb 18:00
    #8
    Anonym (hulda) skrev 2015-02-09 17:48:03 följande:

    Ja jag tycker också om att det går lika lugnt ända till slutet. Det är nästan som att orgasmen varar ett visst antal "slick" (eller "smekrörelser" om det är handen ) och går det fort så går orgasmen över fortare. Och det vill jag ju inte!

    Jag får påminna min partner ibland , han blir gärna snabbare när jag kommer för att han själv tycker om snabbare stimulans nära orgasm.


    Ska det inte gå snabbare när ni närmar er orgasm menar du? Ska man köra samma tempo hela vägen igenom oavsett om det är fingrar eller tunga? Tycker ni andra tjejer så med?
  • Anonym (Mia)
    Äldre 9 Feb 19:47
    #9
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-09 18:00:48 följande:

    Ska det inte gå snabbare när ni närmar er orgasm menar du? Ska man köra samma tempo hela vägen igenom oavsett om det är fingrar eller tunga? Tycker ni andra tjejer så med?


    Yes jag tycker så också. Så störigt när killar börjar smeka/slicka snabbare, det blir inte skönare!
  • Anonym (T)
    Äldre 9 Feb 20:06
    #10
    Anonym (Mia) skrev 2015-02-09 19:47:31 följande:

    Yes jag tycker så också. Så störigt när killar börjar smeka/slicka snabbare, det blir inte skönare!


    Håller med fullständigt! Varför gör alla killar så?
Svar på tråden Äntligen kommit av att bli slickad :)