• Lisamarie

    Finngösa förskola Partille

    Är det någon som har sitt/sina barn på Finngösa förskola i Partille? Vi har ansökt om plats för vår son från aug, men har nu hört en del negativt. Någon som har information?

  • Svar på tråden Finngösa förskola Partille
  • jenny99

    Vad jag vet är det inget vidare där,har dock inga personliga erfarenheter.Men jag har hört att Ensittarevägen förskola är mycket bra.Dom har egen kock,är inte ofta underbemannade och personalen fantastiska.

  • Eliay

    Hej!

    Jag hade velat väcka liv i denna tråd och undrar om någon vet något mer om förskolan . Jag funderar på att söka dit

    Tack

  • Nixxa89

    Jag har och har haft alla mina barn på förskolan. Vad vill du veta?.

    Vi är nöjda med förskola, en liten förskola och många av pedagogerna har jobbat där i många år.

  • Eliay

    Okej va skönt. Det var mer att jag läste lite dåliga omdömen angående att det är mycket byte av personal och att personalen inte är så närvarande som de borde vara vilket gjorde mig osäker.

  • Nixxa89

    En förskola som aldrig får något klagomål finns nog inte. Men det som är POSITIVT med förskolan är att den är liten med 3 avdelningar, så barnen blir väldigt trygga i fsk/personalen/och med varandra.Sen är det fantastiskt att inga saker försvinner, vi har aldrig blivit av med något.

Svar på tråden Finngösa förskola Partille