• Äldre 26 Feb 13:46
    2105 visningar
    5 svar
    5
    2105

    Svenskar i Annecy?

    Hej!

    Väldigt sällan jag använder Familjeliv... Men här är jag nu, och undrar om det finns några svenskar med barn i Annecy-trakten? Har tidigare bott där, (bor för närvarande i Sverige) och ska nu flytta tillbaka dit till sommaren/hösten 2015. Skulle vara roligt att komma i kontakt med andra svenskar i samma trakter! Har en 5-årig dotter tillsammans med en fransman.

    /Anne

  • Svar på tråden Svenskar i Annecy?
  • Äldre 22 Apr 10:45
    #1

    Hej! Samma här, väldigt sällan jag använder familjeliv... Bor i annecy sedan 2008 med en fransman och har precis fått en liten knatte. Ses gärna!

  • Äldre 23 May 20:57
    #2

    Hejsan,

    Relativt ny på fl... Jag bor i Annecy sedan drygt ett år och söker också att träffa andra svenska. Har en liten pojk som snart är två år. Träffas gärna!

    Maria

  • Äldre 1 Oct 16:56
    #3

    Hej!

    I am french, but passionated about the swedish culutre. I used to live in Göteborg 10 years ago, and I am now projecting to spend few months there with my 4 year old son, to offer him a swedish life experience, and to allow me to take some swedish courses.

    It would be a pleasure to meet the swedish community of Annecy! Skrattande

    Kram,

    Aureliana

  • Wed 14 Aug 2019 23:02
    #4

    Hej!

    Som av en slump loggade jag in här - fyra år senare ???????? och ser denna gamla tråd!

    Bor ju fortfarande kvar i Annecy och träffar gärna andra svenskar!

  • Wed 14 Aug 2019 23:03
    #5

    Hej!

    Hm, bättre sent än aldrig...! ???? Bor du kvar i Annecy?

    Jag gör ???? Träffar fortfarande gärna andra svenskar!

Svar på tråden Svenskar i Annecy?