• Anonym (telef­onkall­e)
    Äldre 2 Mar 18:48
    1338 visningar
    3 svar
    3
    1338

    Minifontän + Ljudspelare

    Tjena,
    Tänkte slå två frågor i en smäll här.
    Sambon har blivit väldigt inspirerad av fontäner under en utlandsresa och tänkte överraska med en liten fontän att ha på altan/balkongen. Vete gudars var jag ska hitta nån. De jag sett är rena lyxsakerna som kostar uppåt 8-900. Hade tänkt mig max 200. Kanske räcker med en fontänpump så får jag pjåta lite själv med det och hitta nån snygg skål.

    Sedan har dottern väldigt lätt för att somna av vissa ljud, särskilt vågskvall. Både jag och sambon blir väldigt slut i halsen av att ständigt immitera detta ljud. Finns någon typ ljudspelare (alltså inte nån mp3-spelare) som loopar olika ljud, typ vågskvall och sånt? Eller kanske ska köpa sån där yoga-musik och spela på skiva? Bör vara hyffsat lätt att slå av/på...

  • Svar på tråden Minifontän + Ljudspelare
  • Anonym (Spoti­fy)
    Äldre 2 Mar 20:03
    #1

    Vågljud och andra naturliga ljud, typ regn, finns det MASSOR av på spotify. Slå igång appen på mobilen tills hon somnat. ;)

  • Anonym (telef­onkall­e) Trådstartaren
    Äldre 4 Mar 08:02
    #2
    Anonym (Spotify) skrev 2015-03-02 20:03:09 följande:

    Vågljud och andra naturliga ljud, typ regn, finns det MASSOR av på spotify. Slå igång appen på mobilen tills hon somnat. ;)


    Inte nån MP3-spelare som sagt (vilket en telefon rimligen borde räkna som, dessutom vill jag inte gärna lägga en telefon som strålar ut massa strålning nära dottern hela tiden...)
  • Äldre 5 Mar 18:07
    #3

    Sätt spellistan i offlineläge, och mobilen i flygplansläge. Ingen strålning. Problem solved.

Svar på tråden Minifontän + Ljudspelare