• Äldre 7 Mar 10:46
    26087 visningar
    6 svar
    6
    26087

    LG smart-tv - ej programmerad?! HJÄLP!

    Okej. Satte på tvn idag och helt plötsligt när jag höll på att fibbla med inställningarna (är rätt oteknisk och vi har två olika fjärrkontroller så hade verkligen ingen aning om vilken man skulle använda för att komma till DVD (typ hdmi någonting). Hur som helst, det enda som står på skärmen är "Ej programmerad" hur gör jag nu? Hur sjutton ska jag återställa den? Hjälp!

  • Svar på tråden LG smart-tv - ej programmerad?! HJÄLP!
  • Äldre 7 Mar 12:06
    #1

    Du kanske kan ta fram instruktionsboken och se om det finns några tips om meddelandet du fått.

  • Anonym (samma­)
    Äldre 7 Mar 13:09
    #2

    Jag har samma problem! Också en ny LG. Har letat i instruktionsboken men hittar inget!

  • Äldre 7 Mar 22:37
    #3

    Gå tillbaka till meny eller startsida. Kommer jag in på fel inställning säger våran också så, bara backa till start.

  • Äldre 8 Mar 11:24
    #4

    Ställer det alltså tillbaka tvn? Glad

  • Äldre 10 Mar 08:57
    #5

    Nä, men du har nog bara kommit åt en inställning som du inte har och går du tillbaka tillmenyn så hamnar du ju rätt igen. :kr

  • Äldre 12 Mar 18:43
    #6

    Kolla ingångslistan i TV'n så att er LG får signalen från rätt ingång för ändamålet. Min Tv hade hoppat över till "antenn" istället för "hdmi1", och eftersom jag inte har något anslutet via antenningången fick jag "Ej programmerad", det försvann direkt när jag bytte till rätt ingång.

    Mvh

Svar på tråden LG smart-tv - ej programmerad?! HJÄLP!