• Äldre 7 Mar 23:49
    2212 visningar
    14 svar
    14
    2212

    Skandal! Avpixlat och resten av gammelmedia fegar ur igen! Ska det vara så i en demokrati?

    Nu har det hänt igen! Vad är Avpixlat och all annan gammelmedia så rädda för? Varför skriver de inte om detta fasansfulla sexbrott? Varför reagerar inte dessa etablerade medier att det handlar om så unga människor?

    Jag har finkammat alla sidor men inte hittat ett ord om det. Ska det verkligen vara så här i ett demokratiskt samhälle? Vart ska medborgarna kunna vända sig för att hitta pålitlig information?

    Det är skandal!

    www.op.se/blaljus/brott/tva-doms-for-overgrepp-pa-skidgymnasium

  • Svar på tråden Skandal! Avpixlat och resten av gammelmedia fegar ur igen! Ska det vara så i en demokrati?
  • Äldre 7 Mar 23:51
    #1

    Vad säger ni andra? Ska inte media skriva om detta?

  • Anonym (Så sant)
    Äldre 7 Mar 23:51
    #2

    Jag är sverigedemokrat och jag håller med om att det är fel.

  • Äldre 7 Mar 23:52
    #3

    Avpixlat kanske har avtal om billiga liftkort om de mörkar detta?

  • Anonym (Så sant)
    Äldre 7 Mar 23:55
    #4

    Ska det verkligen vara så här att vi inte ens ska kunna lita på våra bästa nyhetssidor?

  • Äldre 7 Mar 23:57
    #5

    Menar du att ÖP inte innefattas i ditt uttryck "gammelmedia"?


    Be-bop-a-lula hela jävla dan
  • Äldre 8 Mar 00:18
    #6
    Grande Rock skrev 2015-03-07 23:57:24 följande:
    Menar du att ÖP inte innefattas i ditt uttryck "gammelmedia"?



    Vem fan vet vad ÖP är? Jag tycker det är skandal att Avpixlat inte ens nämner detta. Det handlar ju ungdomar, ja barn till och med!
  • BCH52
    Äldre 8 Mar 08:11
    #7

    Det handlar väl om att det är etniska svenskar som utsatt en kamrat för övergrepp. I dessa fall är Avpixlat inte intresserade.

  • Anonym (Wtf)
    Äldre 8 Mar 08:21
    #8

    Jimmie har tydligen krävt att Avpixlat inte får skriva om brott som svenskar begått. Det ska helst tystas ner så att man kan fokusera på de "riktiga" brottslingarna.

  • Anonym (gamme­lmedia­?)
    Äldre 8 Mar 08:24
    #9
    Trent skrev 2015-03-07 23:49:50 följande:

    Nu har det hänt igen! Vad är Avpixlat och all annan gammelmedia så rädda för? Varför skriver de inte om detta fasansfulla sexbrott? Varför reagerar inte dessa etablerade medier att det handlar om så unga människor?

    Jag har finkammat alla sidor men inte hittat ett ord om det. Ska det verkligen vara så här i ett demokratiskt samhälle? Vart ska medborgarna kunna vända sig för att hitta pålitlig information?

    Det är skandal!

    www.op.se/blaljus/brott/tva-doms-for-overgrepp-pa-skidgymnasium


    Är inte avpixlat tillräckligt rasistiskt längre?
  • Anonym (Sydsv­enskan­)
    Äldre 8 Mar 08:57
    #10

    Det stod i  min tidning igår.

  • Anonym (Wtf)
    Äldre 8 Mar 09:34
    #11
    Anonym (Sydsvenskan) skrev 2015-03-08 08:57:42 följande:

    Det stod i  min tidning igår.


    Men inte på Avpixlat.
  • Anonym (Sydsv­enskan­)
    Äldre 8 Mar 09:45
    #12
    Anonym (Wtf) skrev 2015-03-08 09:34:44 följande:
    Men inte på Avpixlat.
    Hade du väntat dig det? Avpixlat tar bara upp brott/händelser som invandrare gör.
  • Äldre 8 Mar 09:56
    #13
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 8 Mar 11:09
    #14
    Anonym (Sydsvenskan) skrev 2015-03-08 09:45:25 följande:

    Hade du väntat dig det? Avpixlat tar bara upp brott/händelser som invandrare gör.


    Jimmie har sagt att Avpixlat tar upp alla nyheter för att det ska bli en rättvis balansering av nyheterna. Stämmer inte det?? Är vi lurade??
Svar på tråden Skandal! Avpixlat och resten av gammelmedia fegar ur igen! Ska det vara så i en demokrati?