• jagjag

    Riktiga symtom eller bara Lutinus??

    Är inne på ruvardag 12 och rejält modfälld. Har insett att allt jag känner antagligen bara beror på Lutinus, alla biverkningar som står kan ju också vara tecken på graviditet. Känns deppigt att inte kunna lita på sin kropp, vilket jag iofs inte kunnat göra tidigare heller uppenbarligen, men hade jag inte tagit Lutinus nu så hade jag typ inte ens behövt ta ett gravtest för att veta att jag var gravid. Tjuvtestade imorse också, negativt, och jag vet att det är tidigt men jag ville bara få nåt annat att tänka på än mitt skitjobb... Förlåt, deppigt inlägg. Hur håller man lågan och hoppet uppe??? Ni andra ruvare, hur mår ni så här runt rd 12?

  • Svar på tråden Riktiga symtom eller bara Lutinus??
  • bellis84

    Hej!

    Är också på dag 12, testade neg igår. Idag har det kommit lite rosa när jag torkar mig. Antar att det är mens på gång... Så jobbigt detta!

  • jagjag

    Usch, vad tråkigt!! Men det behöver ju inte vara kört än, har läst att många blöder ganska rejält i början av grav... Jag har inte haft en droppe blod än, imorgon ska min "riktiga" mens komma, om det hade varit en vanlig cykel.

  • bellis84
    jagjag skrev 2015-03-10 16:02:00 följande:

    Usch, vad tråkigt!! Men det behöver ju inte vara kört än, har läst att många blöder ganska rejält i början av grav... Jag har inte haft en droppe blod än, imorgon ska min "riktiga" mens komma, om det hade varit en vanlig cykel.


    Kul att följas åt!

    Håller tummarna för oss båda!
  • M82

    Inne på v. 8 eller 9 med Lutinus, tappat räkningen. Jag fick jätteömma bröst efter ca 7-10 dagar med Lutinus, höll i sig ungefär en vecka, va helt säker på att det va en biverkning. Inga spottings heller, brukar alltid få det ca 5 dagar innan mens. Vet hur det känns när man inte vet vad som e vad, men ge det några dagar och testa igen, jag plussade på BIM+2 eller 3. Skulle trappa ner så ville bara kolla för säkerhets skull men va helt säker på att det inte hade lyckats utan att det bara va kroppen som strula. Sen e det många som småblöder i början av grav. för att kroppen inte förstått att man e gravid än så ta inte ut nåt i förskott. När man väl blivit gravid börjar man oroa sig för massa andra saker, som MF eller att man mår dåligt, det blir er tur snart också. Lycka till tjejer!

  • Lemima

    Jag går in på ruvar DAg 12 i morgon. Jag har haft rosa bruna flytningar Held riden sen tillbaka sättningen, igår kom lite slem blod idag kom klar röd blod. Vet inte om det är en mens eller blödning, känns förvirrande min klinik hänvisar tills test dagen 16/3 och jag känner bara en hopplös känsla. Min man hoppad på en mellan blödning men jag tror det är försent, skulle KU ha min mens igår enligt min mens cyckel, hoppas det går bra annars.

  • Lemima

    Ska man testa sig om man börjat blöda?? Jag vågar inte rädd och se ett jävla minus. Men även om det är minus idag, kan de bli plus på test datumet då? Förvirrad själ känner jag mig som /

  • jagjag

    jag har också testdag den 16/3 men tänker ta ett test på söndag, vill inte få positivt eller negativt besked och sedan skynda iväg till jobbet...

    Den första tiden hade jag väldigt ont i magen och tänkte att det nog var ett bra tecken men det har nästan gått över nu så det berodde nog på äp. Mina boobs växte jättemycket i början och det syntes verkligen eftersom jag eg har tiny boobs. Nu har det avstannat men de är fortfarande ganska ömma. Har börjat få annorlunda flytningar (förlåt, äckligt) men annars känner jag inget. Jo, har gråtit väldigt mycket senaste veckan men det är nog mest för att mitt jobb är skit just nu. Och så är jag ohälsosamt negativ, haha.

    Kul att ni svarat! ????

  • Lemima

    Oki vi har test dag samma dag, men jag blöder fortfarande ganska mycket och färskt rött blod. Håller tummarna för dig jag/jag. Jag har exakt samma symtom som dig med svullna bröst och jag gråter mycket. Men jag har ändå fått ett hopp efter jag började skriva här. Jag mår lite illa nu också, men det kan vara maten ????. Ja vi får fortsätta ruva på tills på måndag tjejer ???

  • bellis84

    Hej tjejer!

    Jag har blött igår och idag, både brunt och rött, ibland lite slem.. Jätte fräscht..

    Jag har gråtit typ nonstop, känns helt kört.

    Ska till Sahlgrenska imorgon och ta gravtest där, blodprov.

    Kämpa på tjejer!

  • Lemima

    Lycka till bellis i morgon håller tummarna. Styrke kram . Jag blöder ganska mycket är på rd 12.

Svar på tråden Riktiga symtom eller bara Lutinus??