• Anonym (Öppna era hjärta­n)
    Äldre 16 Mar 22:12
    34063 visningar
    137 svar
    -1 +1
    137
    34063

    Bucket list, Sex

    Hoppas detta kan funka som en inspirationskälla för de nyfikna.
    Lista 5 sexuella aktiviteter du skulle vilja göra/uppleva innan du dör.
    För att ytterligare inspirera så skall du även lista 5 sexuella aktiviteter du har glädjen av att få uppleva.

    Min lista:

    To do:
    1. Trekant (MMK och KKM)
    2. Ge en tjej anal orgasm
    3. Bröstknulla ett par bröst som är minst F-kupor
    4. Vilt sex med en MILF som visar vem som bestämmer!
    5. Ha sex med en kvinna som varken talar svenska eller engelska, så att man måste låta kropparna sköta kommunikationen.

    Check!
    1. Knullat med en BBW
    2. Legat med en milf
    3. Analsex
    4. BJ på offentlig plats
    5. En kvinna har fått orgasm av att "rida" mitt ansikte.

  • Svar på tråden Bucket list, Sex
  • Anonym (Slyna till fru)
    Wed 27 Jan 2021 11:13

    Blev igår pissad i ansiktet av min man. Check! 

  • Anonym (oveta­nde)
    Thu 28 Jan 2021 19:37
    Tobben skrev 2021-01-26 17:15:10 följande:
    DP/DVP= dubbel penetration/dubbel vaginal penetration
    Airtight = den borde du kunna lista ut
    BBW= big beatyful white, en vit snygg knubbis alltså.
    BJ= blowjob, avsugning, penis i munnen...
    Rimming är slicka röv.
    Pegging är en tjej som sätter på med strapon.

    DP och DVP - alltså hur då dubbel... ?  Hur gör man? Oskyldig

    Jag inser att jag har testat rätt många av sakerna på folks lista men jag trodde inte det hörde till nåt ovanligt. Men detta- dubbel - det har jag definitivt inte testat. 


     

  • Anonym (dubbe­l)
    Thu 28 Jan 2021 20:29
    Anonym (ovetande) skrev 2021-01-28 19:37:08 följande:

    DP och DVP - alltså hur då dubbel... ?  Hur gör man? Oskyldig

    Jag inser att jag har testat rätt många av sakerna på folks lista men jag trodde inte det hörde till nåt ovanligt. Men detta- dubbel - det har jag definitivt inte testat. 


     


    Alltså, "vanlig" dubbel är ju inga konstigheter om man klarar analt. en i bak o en i fram... Är väl mest upp till killarnas teknik. Dubbel vaginal är svårare. Killarna måste ha koll på känslorna och fixa att ha en kuk mot sin. Och såklart måste hon kunna ta emot. Men min erfarenhet säger mig att kvinnor fan klarar vad son helst när de är riktigt igång. Kåtheten gör dem kapabla till vad som helst verkar det som.Flört Mysigt!
  • Anonym (Snäll­a frun)
    Fri 29 Jan 2021 09:58
    +1
    Anonym (ovetande) skrev 2021-01-28 19:37:08 följande:

    DP och DVP - alltså hur då dubbel... ?  Hur gör man? Oskyldig

    Jag inser att jag har testat rätt många av sakerna på folks lista men jag trodde inte det hörde till nåt ovanligt. Men detta- dubbel - det har jag definitivt inte testat. 


     


    Dp har jag haft flera gånger och älskar känslan. 
    Det är inte så svårt. Jag grenslar en kille och lägger mig framåt och en kille ställer sig bakom och är i rumpan. Däremot krävs det att killarna har tillräcklig storlek (längd) och inte slaknar. Sen är det i första hand killen i rumpan som styr rörelserna.
     
    DVP har jag haft en gång, jag var väldigt våt och killarna använde mycket glidmedel. Men jag som klarar av att bli fistad med uppvärmning tyckte att det blev för "slipprigt" så jag föredrar nog vanlig DP. 
  • Anonym (Inspi­reras)
    Fri 29 Jan 2021 10:43
    Anonym (Snälla frun) skrev 2021-01-29 09:58:39 följande:

    Dp har jag haft flera gånger och älskar känslan. 

    Det är inte så svårt. Jag grenslar en kille och lägger mig framåt och en kille ställer sig bakom och är i rumpan. Däremot krävs det att killarna har tillräcklig storlek (längd) och inte slaknar. Sen är det i första hand killen i rumpan som styr rörelserna.

     


    Tack för exempel... vill gärna uppleva. Så bra längd men ej för grova är föredra.
  • Anonym (Snäll­a frun)
    Fri 29 Jan 2021 13:17
    Anonym (Inspireras) skrev 2021-01-29 10:43:05 följande:
    Tack för exempel... vill gärna uppleva. Så bra längd men ej för grova är föredra.
    Ja, framförallt längd, för korta så är det ju lätt att nån glider ut vid rörelserna och det blir lite meckigt att behöva stoppa och sen starta om. 
  • Anonym (oveta­nde)
    Fri 29 Jan 2021 17:46
    Anonym (Snälla frun) skrev 2021-01-29 09:58:39 följande:
    Dp har jag haft flera gånger och älskar känslan. 
    Det är inte så svårt. Jag grenslar en kille och lägger mig framåt och en kille ställer sig bakom och är i rumpan. Däremot krävs det att killarna har tillräcklig storlek (längd) och inte slaknar. Sen är det i första hand killen i rumpan som styr rörelserna.
     
    DVP har jag haft en gång, jag var väldigt våt och killarna använde mycket glidmedel. Men jag som klarar av att bli fistad med uppvärmning tyckte att det blev för "slipprigt" så jag föredrar nog vanlig DP. 
    superbra beskrivning. Skulle gärna testa dp då efter din beskrivning, dock absolut inte dvp (är det ungefär samma ställningar som i dp eller hur får man det att funka rent fysiskt?)  och inte heller att bli fistad. Förstår verkligen inte hur det är möjligt, jag har svårt att få in en tampong - en knytnäve (för det är väl det som det är i fisting, är ju rejält stor) Jisses. Blir man inte uttänjd? 
  • Anonym (Vill se på i smyg)
    Fri 29 Jan 2021 17:53

    Jag vill se på i smyg när min make runkar. Inte att han gör det framför mig, utan så att han inte vet att jag tittar. Liksom se hur det ser ut när det är äkta och inte uppvisning. Han skall inte veta att jag ser.

    Dock integritetskränkande så det får nog förbli en gåta.

  • Anonym (Hejoh­åå)
    Fri 29 Jan 2021 19:36
    +1
    Anonym (Vill se på i smyg) skrev 2021-01-29 17:53:58 följande:

    Jag vill se på i smyg när min make runkar. Inte att han gör det framför mig, utan så att han inte vet att jag tittar. Liksom se hur det ser ut när det är äkta och inte uppvisning. Han skall inte veta att jag ser.

    Dock integritetskränkande så det får nog förbli en gåta.


    Förstår känslan av att titta i smyg ..... men ett ex och jag onanerade vända mot varandra i soffan. Rätt hett kan jag väl säga och båda kom ordentligt och dessutom samtidigt.
    Ingen fick röra den andra - bara sig själv.
    Kan vara en början??
  • Anonym (Vill se på i smyg)
    Fri 29 Jan 2021 20:08
    Anonym (Hejohåå) skrev 2021-01-29 19:36:44 följande:
    Förstår känslan av att titta i smyg ..... men ett ex och jag onanerade vända mot varandra i soffan. Rätt hett kan jag väl säga och båda kom ordentligt och dessutom samtidigt.
    Ingen fick röra den andra - bara sig själv.
    Kan vara en början??
    Jo, men då blir det liksom en show av det (Inget fel på det men inte riktigt vad jag är ute efter) jag vill se på utan att han vet att jag ser på eller utan att han vet att jag kanske ser på. Han skall tro att ingen tittar. Låter det knäppt?
Svar på tråden Bucket list, Sex