• Anonym (Öppna era hjärtan)

    Bucket list, Sex

    Hoppas detta kan funka som en inspirationskälla för de nyfikna.
    Lista 5 sexuella aktiviteter du skulle vilja göra/uppleva innan du dör.
    För att ytterligare inspirera så skall du även lista 5 sexuella aktiviteter du har glädjen av att få uppleva.

    Min lista:

    To do:
    1. Trekant (MMK och KKM)
    2. Ge en tjej anal orgasm
    3. Bröstknulla ett par bröst som är minst F-kupor
    4. Vilt sex med en MILF som visar vem som bestämmer!
    5. Ha sex med en kvinna som varken talar svenska eller engelska, så att man måste låta kropparna sköta kommunikationen.

    Check!
    1. Knullat med en BBW
    2. Legat med en milf
    3. Analsex
    4. BJ på offentlig plats
    5. En kvinna har fått orgasm av att "rida" mitt ansikte.

  • Svar på tråden Bucket list, Sex
  • Anonym (Man 50+)

    Känner att jag faktiskt inte har så mycket kvar, fast lite finns ju... det mesta rör trekant

    To do:
    1. Trekant (Vill ha MMF)
    2. Spitroast
    3. DP
    4. En tjej som sväljer hela satsen och slickar rent, inte bara tar den i munnen och spottar
    5. Cuckold där kvinnans man tittar på

    Check:

    1. Analsex
    2. Deepthroat
    3. Smiskat och örfilat tjejer som tänder på det
    4. Haft sex med 25 år yngre tjej (30 åring) och 15 år äldre kvinna.
    5. Haft sex med tjejer med både F- och AA-kupa (jag gillar alla bröst ;).

  • Anonym (??)

    Vad är detta för löjlig tråd. 
    Vuxna (mestadels) som har bucket list för sex? 

    Man ser väl till att ha skönt sex och så är det bra med det. 

  • Anonym (kaffedraken)

    Jag skulle vilja ha sex med en 20-25 år yngre tjej. Skulle väl tyvärr bli mindre bra för henne, då vi män inte får upp den med yngre tjejer Gråter

  • Pussan
    Anonym (??) skrev 2021-01-31 11:55:05 följande:

    Vad är detta för löjlig tråd. 
    Vuxna (mestadels) som har bucket list för sex? 

    Man ser väl till att ha skönt sex och så är det bra med det. 


    Men du behöver ju inte läsa?
  • Anonym (Triss)

    Check: Haft sex med runkandes män som publik, varit på swingersklubb, trekant med två män, trekant med extra tjej, fått fontänorgasmer, trekant med två tjejkompisar... Kvar: Får alltid de skönaste orgasmerna när jag penetreras analt så vill verkligen ha en dp. Drömmer även om att suga två stora kukar samtidigt.

  • Anonym (dedikerad och het)

    Ha sex med en man som fortsätter vara spännande för mig och överraska länge.Som får mig att förgås av lust fort jag tittar på honom och känner hans åtrå i varje blick. En som är en mästare på min kropp och aldrig slutar vara nyfiken och vilja serva mig.

  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (ovetande) skrev 2021-01-29 17:46:38 följande:
    superbra beskrivning. Skulle gärna testa dp då efter din beskrivning, dock absolut inte dvp (är det ungefär samma ställningar som i dp eller hur får man det att funka rent fysiskt?)  och inte heller att bli fistad. Förstår verkligen inte hur det är möjligt, jag har svårt att få in en tampong - en knytnäve (för det är väl det som det är i fisting, är ju rejält stor) Jisses. Blir man inte uttänjd? 
    Ja, det är typ samma ställning, möjligtvis att jag får svanka upp mer. 
    Angående fistning så är det bara ett fåtal gånger som män gjort det, då med mycket olja och tillit. Kvinnohand är ju lättare. Så skön känsla att bli uttänjd. Det är ju lite teknik, handen är ju inte knytnäve vid införandet, raka fingrar som är tätt ihop och försiktigt med mycket glid så går det, men inte trycka på så något brister. 
  • Anonym (dedikerad och het)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2021-01-31 12:16:32 följande:

    Jag skulle vilja ha sex med en 20-25 år yngre tjej. Skulle väl tyvärr bli mindre bra för henne, då vi män inte får upp den med yngre tjejer Gråter


    Kör du copy and paste i alla trådar? Tycker jag läser exakt dessa rader i så gott som varje tråd oavsett ämne!
  • Anonym (kaffedraken)

    Nej, men jag skriver ungefär samma. Det kan vara bra för män i min ålder att veta att vi inte får upp den med unga kvinnor. Vi besparar oss själva att bli förödmjukade, och den unga kvinnan blir inte besviken.

  • Anonym (dedikerad och het)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2021-02-01 15:29:11 följande:

    Nej, men jag skriver ungefär samma. Det kan vara bra för män i min ålder att veta att vi inte får upp den med unga kvinnor. Vi besparar oss själva att bli förödmjukade, och den unga kvinnan blir inte besviken.


    Men det blir lite väl bisarrt att din besvikelse ska basuneras ut på det viset. Jag tror majoriteten härinne har uppfattat ditt budskap vid det här laget. Vore det inte mer konstruktivt att försöka byta perspektiv. Du utgår ju ifrån en eller två upplevelser, det är knappast representativt för alla män och kvinnor. Saker kan förändras..men då måste man vilja det själv.
Svar på tråden Bucket list, Sex