• Anonym (Öppna era hjärta­n)
    Äldre 16 Mar 22:12
    34340 visningar
    137 svar
    -1 +1
    137
    34340

    Bucket list, Sex

    Hoppas detta kan funka som en inspirationskälla för de nyfikna.
    Lista 5 sexuella aktiviteter du skulle vilja göra/uppleva innan du dör.
    För att ytterligare inspirera så skall du även lista 5 sexuella aktiviteter du har glädjen av att få uppleva.

    Min lista:

    To do:
    1. Trekant (MMK och KKM)
    2. Ge en tjej anal orgasm
    3. Bröstknulla ett par bröst som är minst F-kupor
    4. Vilt sex med en MILF som visar vem som bestämmer!
    5. Ha sex med en kvinna som varken talar svenska eller engelska, så att man måste låta kropparna sköta kommunikationen.

    Check!
    1. Knullat med en BBW
    2. Legat med en milf
    3. Analsex
    4. BJ på offentlig plats
    5. En kvinna har fått orgasm av att "rida" mitt ansikte.

  • Svar på tråden Bucket list, Sex
  • Anonym (dedik­erad och het)
    Mon 1 Feb 2021 18:10
    Anonym (Vill se på i smyg) skrev 2021-01-29 17:53:58 följande:

    Jag vill se på i smyg när min make runkar. Inte att han gör det framför mig, utan så att han inte vet att jag tittar. Liksom se hur det ser ut när det är äkta och inte uppvisning. Han skall inte veta att jag ser.

    Dock integritetskränkande så det får nog förbli en gåta.


    Det där har jag också tänkt, men tror att jag nog skulle tappa respekten och äcklas lite, så bäst att lämna det till fantasin. På samma sätt skulle jag aldrig kunna visa upp mig själv i sådant skick.
  • Anonym (Inspi­reras)
    Mon 1 Feb 2021 18:35
    Anonym (dedikerad och het) skrev 2021-02-01 18:08:37 följande:

    Men det blir lite väl bisarrt att din besvikelse ska basuneras ut på det viset. Jag tror majoriteten härinne har uppfattat ditt budskap vid det här laget. Vore det inte mer konstruktivt att försöka byta perspektiv. Du utgår ju ifrån en eller två upplevelser, det är knappast representativt för alla män och kvinnor. Saker kan förändras..men då måste man vilja det själv.


    Instämmer ! Dessutom låter det inte som en Bucket list utan bara konstaterande... inte ett ?jag skulle vilja ha sex med 40 år yngre tjejer...

    dessutom finns hjälpmedel och piller mot sviktande potens om det inte är kåtheten och sänkt självkänsla som gör att humör förstörs.
  • Anonym (Lägg ner)
    Mon 1 Feb 2021 19:38
    Anonym (kaffedraken) skrev 2021-02-01 15:29:11 följande:

    Nej, men jag skriver ungefär samma. Det kan vara bra för män i min ålder att veta att vi inte får upp den med unga kvinnor. Vi besparar oss själva att bli förödmjukade, och den unga kvinnan blir inte besviken.


    Du kanske inte får upp den. Det är inte det normala direkt
  • Anonym (kaffe­draken­)
    Mon 1 Feb 2021 22:51

    Jag vet inte, aldrig haft sex med nån yngre. Men många skrev att män inte får upp den med unga tjejer, så det måste ju ligga nåt i det.

  • Anonym (sorg)
    Tue 2 Feb 2021 00:49

    På min bucket list för sex står egentligen bara en enda sak... Att få ha ett romantiskt, aktivt, vackert och regelbundet sexliv med en kvinna jag älskar och åtrår, och som älskar och åtrår mig. Själar som möts, lika nakna som kropparna. Att förenas, verkligen få trassla ihop varandras nervtrådar och kroppar, att i stunden verkligen få bli ett.

    Snart 52. Gift i 20+ år. Ännu inget sånt i mitt liv. Har bara fått känna doften av ett sådant liv svischa förbi.

  • Tue 2 Feb 2021 04:51
    +1

    Har haft otur i mitt liv av att mina långvariga ex varit sexuellt trångsynta som inte gör annat än rynkar på näsan oavsett vilken porrklipp det varit. Alltså mega vanilj.

    Men jag har tidigare varit en busig pojke och gjort massa kul från bucketlistan.

    Min dröm är att hitta den kvinnan som är öppensinnad att prova sig fram men även öppen för könsroll byte. Att vi byter plats o jag plötsligt klär mej sexigt feminint och hon dominerar mej med strapon ibland.

  • Anonym (Sjuk i huvude­t)
    Tue 2 Feb 2021 06:45
    Anonym (kåtis) skrev 2015-03-29 11:37:10 följande:

    To do:

    1. Knulla en svart tonårstjej

    2. Knulla en kks syrra eller mamma

    3. Knulla en hora

    4. Pissa i munnen, ansiktet och hela kroppen

    5. Trekant med 2 tjejer

    6. Knulla 2 tjejer efter varandra ovetandes

    Check:

    1. Knullat hälften så gammal tjej

    2. Sprutat i sovande tjejs mun

    3. Knullat anorektiskt smal  tjej

    4. Knullat någon jag varken minns namn eller utseende på

    5. Knullat efter att ha bara känt varandra 5 min

    6. Örfilat och spottat i ansiktet


    Du låter riktigt jävla sjuk i huvudet.
  • Anonym (kaffe­draken­)
    Tue 2 Feb 2021 07:26
    Anonym (Sjuk i huvudet) skrev 2021-02-02 06:45:19 följande:
    Du låter riktigt jävla sjuk i huvudet.
    Det är jag också, som blev kär i en 20 år yngre tjej, och knappt tänkte på sex, jag ville mest krama henne.
  • Tue 2 Feb 2021 10:41
    Anonym (kaffedraken) skrev 2021-02-02 07:26:38 följande:

    Det är jag också, som blev kär i en 20 år yngre tjej, och knappt tänkte på sex, jag ville mest krama henne.


    Vad är din agenda?
  • Anonym (kaffe­draken­)
    Tue 2 Feb 2021 10:51
    Tobben skrev 2021-02-02 10:41:30 följande:
    Vad är din agenda?
    Det är nog lite att visa vad folk dömer andra människor, vill tala om vad fel andra har, hur fel andra tänker, osv.
  • Anonym (Urkel­)
    Tue 2 Feb 2021 11:15
    Anonym (kaffedraken) skrev 2021-02-02 10:51:05 följande:

    Det är nog lite att visa vad folk dömer andra människor, vill tala om vad fel andra har, hur fel andra tänker, osv.


    Nu skriver du i en tråd om sexuella fantasier att du fantiserar om sex med mkt yngre, men i andra trådar så är det inte sexet det handlar om utan personen/förälskelsen. Du säger emot dig gång på gång.

    Om du är säker på vad du vill, varför spelar andras åsikt om saken roll?

    Jag tror du antingen fastnat i bitterhet och/eller så är du bara ute efter att skapa argumentation.
  • Anonym (Urkel­)
    Tue 2 Feb 2021 11:23

    Har ingen bucketlist för sex. Om jag vill prova något nytt så föreslår jag det för min partner. Trist vore att gå omkring och alltid önska något mer.

    Men kanske vi drömmer om olika saker, då gruppsex, dp osv aldrig lockat. Känns som många män är porrskadade och tror att man "måste" uppleva sådant i verkligheten. Jag kan mkt väl titta på det och bli upphetsad, men inget jag vill uppleva irl (lite som o se en thriller film eller rysare, kul men inget jag skulle vilja leva i).

  • Anonym (kaffe­draken­)
    Tue 2 Feb 2021 11:30
    Anonym (Urkel) skrev 2021-02-02 11:15:06 följande:
    Nu skriver du i en tråd om sexuella fantasier att du fantiserar om sex med mkt yngre, men i andra trådar så är det inte sexet det handlar om utan personen/förälskelsen. Du säger emot dig gång på gång.

    Om du är säker på vad du vill, varför spelar andras åsikt om saken roll?

    Jag tror du antingen fastnat i bitterhet och/eller så är du bara ute efter att skapa argumentation.
    Gör jag? Hon som jag var kär i, där tänkte jag knappt på sex.
    Med den andra tjejen, som jag pratar med nu, där tänker jag mer på sex. 
    Hur menar du att jag säger emot mig själv?
  • Fri 5 Feb 2021 23:51
    +1

    Det finns ju så mycket att göra...men här är några tankar

    To do:


    (Har fått några bra idéer av andra här!)


    - Lejonsex. Sexigt att ha märken efteråt!


    - Cumwalk på stan


    - Åka på jakthelg eller liknande med ett gäng killar, jag är bara med för att de ska få använda mig precis när och hur de vill. 


    - Bli fastkedjad medan Lover knullar annan brud, när han sprutat över henne får jag komma loss och slicka i mig hela satsen från hennes kropp.


    - Ha telefonsex med en kk medan min Lover hör och ser på.


    - Gå på lång strandpromenad i vattenbrynet helt naken (i string kanske det får vara) och visa upp mina tatueringar och piercingar


     


    - Låtit hantverkare på besök knulla mig. 


    - Sugit av kuk i buss och flygplan. Då måste man kunna svälja.


    - Gb, som mest med fem killar, häftigast var det med ögonbindel.


    - Dansat och hånglat med en annan mycket lättklädd brud på en fest, framför ögonen på - alla killar. 


    - Avsiktligt knullat inför andra på efterfester, ibland med flera i följd


    - Cum swap

  • Anonym (Slyna till fru)
    Wed 10 Feb 2021 11:44
    +1
    Pussan skrev 2021-02-05 23:51:24 följande:

    Det finns ju så mycket att göra...men här är några tankar

    To do:


    (Har fått några bra idéer av andra här!)


    - Lejonsex. Sexigt att ha märken efteråt!


    - Cumwalk på stan


    - Åka på jakthelg eller liknande med ett gäng killar, jag är bara med för att de ska få använda mig precis när och hur de vill. 


    - Bli fastkedjad medan Lover knullar annan brud, när han sprutat över henne får jag komma loss och slicka i mig hela satsen från hennes kropp.


    - Ha telefonsex med en kk medan min Lover hör och ser på.


    - Gå på lång strandpromenad i vattenbrynet helt naken (i string kanske det får vara) och visa upp mina tatueringar och piercingar


     


    - Låtit hantverkare på besök knulla mig. 


    - Sugit av kuk i buss och flygplan. Då måste man kunna svälja.


    - Gb, som mest med fem killar, häftigast var det med ögonbindel.


    - Dansat och hånglat med en annan mycket lättklädd brud på en fest, framför ögonen på - alla killar. 


    - Avsiktligt knullat inför andra på efterfester, ibland med flera i följd


    - Cum swap


    Jakthelgen låter underbar. Det är precis vad jag också vill några som när som helst får knulla mig eller beordra mig att suga eller slicka. mmmm.... liten hora. 
  • Anonym (Miffe­)
    Wed 10 Feb 2021 14:12
    +1
    Pussan skrev 2021-02-05 23:51:24 följande:

    Det finns ju så mycket att göra...men här är några tankar

    To do:

    (Har fått några bra idéer av andra här!)

    - Lejonsex. Sexigt att ha märken efteråt!

    - Cumwalk på stan

    - Åka på jakthelg eller liknande med ett gäng killar, jag är bara med för att de ska få använda mig precis när och hur de vill. 

    - Bli fastkedjad medan Lover knullar annan brud, när han sprutat över henne får jag komma loss och slicka i mig hela satsen från hennes kropp.

    - Ha telefonsex med en kk medan min Lover hör och ser på.

    - Gå på lång strandpromenad i vattenbrynet helt naken (i string kanske det får vara) och visa upp mina tatueringar och piercingar

     

    - Låtit hantverkare på besök knulla mig. 

    - Sugit av kuk i buss och flygplan. Då måste man kunna svälja.

    - Gb, som mest med fem killar, häftigast var det med ögonbindel.

    - Dansat och hånglat med en annan mycket lättklädd brud på en fest, framför ögonen på - alla killar. 

    - Avsiktligt knullat inför andra på efterfester, ibland med flera i följd

    - Cum swap


    Idén om en helgs utnyttjande gillar jag också.

    Kanske bli inlåst i en bur medans de har annat för sig och sedan plockas man fram när någon behöver tömma.

    Alternativt bli fastbunden i en position där man inte kommer loss och där tillgängligheten ändå är god.
Svar på tråden Bucket list, Sex