• Äldre 21 Mar 14:27
    1456896 visningar
    23128 svar
    -17 +24
    23128
    1456896

    Har du förtroende för regeringen?

    Den rödgröna minoritetsregeringen var ganska ifrågasatt redan från början. Sedan har svikna vallöften och skandaler bara rullat på, både från S och Mp. Personligen tycker jag att denna regeringen är den bedrövligaste Sverige har haft i modern tid.

    Spännande att se vad ni tycker här inne, brukar ju vara en överrepresentation av vänsterradikaler här så förväntar mig ändå ett starkt försvar för denna flumregering...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?
  • Sensit­iveguy
    Äldre 4 May 19:54
    Gert skrev 2015-05-04 19:48:01 följande:

    Enligt facit om man jämför hur det gick för SD i valet 2014 och hur det skulle gå för SD i valet enligt opinionsinstituten. Det var även underskattning för SD inför valet 2010.


    Ändå tippade du personligen, tillsammans med alla andra sverigedemokrater på FL, ett resultat långt över det faktiska, inför höstens val.
  • Gert
    Äldre 4 May 20:01
    -1
    Sensitiveguy skrev 2015-05-04 19:54:10 följande:
    Ändå tippade du personligen, tillsammans med alla andra sverigedemokrater på FL, ett resultat långt över det faktiska, inför höstens val.
    Och? Det är inte mitt jobb att sia om valresultaten. Jag låg ändå närmare SD:s valresultat än vad "proffsen" gjorde.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Äldre 5 May 12:18
    Gert skrev 2015-05-04 20:01:08 följande:
    Och? Det är inte mitt jobb att sia om valresultaten. Jag låg ändå närmare SD:s valresultat än vad "proffsen" gjorde.
    Du är duktigt Gert! *applåder*

    Det är visserligen inte ditt jobb att sia om valresultat, men trots det gör du det minst en gång i veckan.
    Alltid med glada fantasisiffror för SD.
  • Äldre 5 May 12:24
    Gert skrev 2015-05-04 20:01:08 följande:
    Och? Det är inte mitt jobb att sia om valresultaten. Jag låg ändå närmare SD:s valresultat än vad "proffsen" gjorde.
    Jadu Gert, gläds du så länge det varar.

    Jag och många andra gläds år Löfven & Co's krympande siffror.
    Svarar sällan anonyma, definitivt inte anonymt vänsterslödder.
  • Gert
    Äldre 5 May 19:09
    +1
    Rataxes skrev 2015-05-05 12:24:21 följande:
    Jadu Gert, gläds du så länge det varar.

    Jag och många andra gläds år Löfven & Co's krympande siffror.
    Jag har två saker att glädas åt. Det ena är SD:s ständigt växande opinionssiffror och det andra är Socialdemokraternas krympande opinionssiffror.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Sensit­iveguy
    Äldre 5 May 19:12
    Gert skrev 2015-05-05 19:09:10 följande:

    Jag har två saker att glädas åt. Det ena är SD:s ständigt växande opinionssiffror och det andra är Socialdemokraternas krympande opinionssiffror.


    Jag håller bara med om det sistnämnda.
  • Gert
    Äldre 5 May 19:57
    Sensitiveguy skrev 2015-05-05 19:12:53 följande:
    Jag håller bara med om det sistnämnda.
    Jag gläds även åt MP:s krympande opinionssiffror.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Sensit­iveguy
    Äldre 5 May 23:13
    Gert skrev 2015-05-05 19:57:34 följande:

    Jag gläds även åt MP:s krympande opinionssiffror.


    Finns inte mycket som är av godo i svensk politik numera, menar jag.
  • Gert
    Äldre 7 May 19:42

    Nu ska regeringen höja antalet kvotflyktingar i Sverige. Sverige tar redan emot överlägset flest kvotflyktingar. Kvotflyktingar är dom dyraste flyktingarna.

    www.svt.se/nyheter/utrikes/sverige-bland-fa-lander-som-vill-hoja-kvoten


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Sensit­iveguy
    Äldre 8 May 01:43
    Gert skrev 2015-05-07 19:42:23 följande:

    Kvotflyktingar är dom dyraste flyktingarna.


    Jaså? Kan man värdera människor utifrån pengar?
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?