• Felicia86

    Har du förtroende för regeringen?

    Den rödgröna minoritetsregeringen var ganska ifrågasatt redan från början. Sedan har svikna vallöften och skandaler bara rullat på, både från S och Mp. Personligen tycker jag att denna regeringen är den bedrövligaste Sverige har haft i modern tid.

    Spännande att se vad ni tycker här inne, brukar ju vara en överrepresentation av vänsterradikaler här så förväntar mig ändå ett starkt försvar för denna flumregering...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?
  • Digestive
    KillBill skrev 2022-01-24 19:42:35 följande:

    Jag kan vart rekommendera dig denna sida!  Jag vet i och för sig inte om man kan nominera sig själv men varför skulle man inte kunna det? 


    twitter.com/SSIH__2022
    Du verkar förvirrad. Anledningen till att aktuella elever har fått byta om till svarta leggings och så vidare var för att det har hänt.

    Är då kjollängderna i fråga direkt uppseendeväckande här så är det inte speciellt långsökt att samma längd på kjolar kan distrahera jämnåriga i årskurs 4-9.
  • Marmite Devil
    Digestive skrev 2022-01-24 20:10:15 följande:
    Du verkar förvirrad. Anledningen till att aktuella elever har fått byta om till svarta leggings och så vidare var för att det har hänt.

    Är då kjollängderna i fråga direkt uppseendeväckande här så är det inte speciellt långsökt att samma längd på kjolar kan distrahera jämnåriga i årskurs 4-9.
    Vilket är varför kvinnor bär burka i andra delar av världen. För att inte distrahera män. Men det känner du nog till då du verkar röra dig i talibankretsar. 
  • KillBill
    Digestive skrev 2022-01-24 20:10:15 följande:
    Du verkar förvirrad. Anledningen till att aktuella elever har fått byta om till svarta leggings och så vidare var för att det har hänt.

    Är då kjollängderna i fråga direkt uppseendeväckande här så är det inte speciellt långsökt att samma längd på kjolar kan distrahera jämnåriga i årskurs 4-9.
    Nej Digistive. Att tjejerna på Engelska skolan går klädda i kläder som de köpt på Evas underkläder är inget annat än en förvirrad fantasi.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Digestive
    KillBill skrev 2022-01-24 21:46:46 följande:
    Nej Digistive. Att tjejerna på Engelska skolan går klädda i kläder som de köpt på Evas underkläder är inget annat än en förvirrad fantasi.
    Så varför förvirra dig själv med sådana fantasier?

    Det handlar om kjollängd och inte om vart en kjol har inhandlats.

    Du fick en bild på en kjol som hade aktuell kjollängd och det var tydligen uppseendeväckande - inte minst i din mening, vilket du åter igen intygar här.

    Du får bestämma dig, antingen är aktuella kjollängder uppseendeväckande eller inte.
  • Digestive
    Marmite Devil skrev 2022-01-24 21:27:08 följande:
    Vilket är varför kvinnor bär burka i andra delar av världen. För att inte distrahera män. Men det känner du nog till då du verkar röra dig i talibankretsar. 
    Vad kvinnor har på sig eller inte är för min del ointressant.

    Tycker man att Engelska Skolan motiverar och följer upp sin klädpolicy på oacceptabla vis så söker man sig inte dit, varken för egen del eller för sina barns del.

    Svårare än så är inte fria val.
  • Marmite Devil
    Digestive skrev 2022-01-25 00:36:34 följande:
    Vad kvinnor har på sig eller inte är för min del ointressant.

    Tycker man att Engelska Skolan motiverar och följer upp sin klädpolicy på oacceptabla vis så söker man sig inte dit, varken för egen del eller för sina barns del.

    Svårare än så är inte fria val.

    För någon som inte bryr sig har du engagerat dig väldigt i att rationalisera Engelska skolans klåfingriga klädpolicys. 


    underklädeslänkarna förstår jag inte alls. Vad är det som gör att du associerar underkläder med klädpolicys för barn? 

  • spettakel
    Marmite Devil skrev 2022-01-25 01:11:38 följande:

    För någon som inte bryr sig har du engagerat dig väldigt i att rationalisera Engelska skolans klåfingriga klädpolicys. 


    underklädeslänkarna förstår jag inte alls. Vad är det som gör att du associerar underkläder med klädpolicys för barn? 


    Vad, har egentligen klädkoder med sossarna att göra...? 
  • Digestive
    Marmite Devil skrev 2022-01-25 01:11:38 följande:

    För någon som inte bryr sig har du engagerat dig väldigt i att rationalisera Engelska skolans klåfingriga klädpolicys. 


    underklädeslänkarna förstår jag inte alls. Vad är det som gör att du associerar underkläder med klädpolicys för barn? 


    Känner mig inte ett dugg engagerad. Det ser dock märkligt ut när aktuella kjollängder väcker stort uppseende här - hos dem som menar att samma kjollängder inte skulle göra det i en skolmiljö.

    Vilka underklädslänkar? Ingenting har handlat om underkläder för min del.
  • Rataxes
    Marmite Devil skrev 2022-01-24 21:27:08 följande:
    Vilket är varför kvinnor bär burka i andra delar av världen. För att inte distrahera män. Men det känner du nog till då du verkar röra dig i talibankretsar. 
    Som norska socialdemokrater ?
    Socialdemokraterna är det enda partiet med företrädare som dömts för valfusk.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?