• Anonym (ts)
    Äldre 26 Mar 13:12
    18949 visningar
    75 svar
    75
    18949

    Varför använder man trosor?

    Vad är meningen med trosor? Jag slutade använda underkläder när jag var 14 ca eftersom de var så obekväma. Men på sistone har jag försökt börja använda trosor igen men det GÅR inte, det är omöjligt att inte hitta ett par som inte åker in i röven eller lämnar en ful linje på jeansen. Och varför täcker alla trosor bara halva skinkorna? Det är ju liksom vanliga trosor jag köpt, inte string. 

    Om ni har något tips på några trosor som är både SNYGGA (dvs jag vill inte skämmas om jag skulle behöva ta av mig byxorna framför någon) och som täcker åtminstone större delen av skinkorna får ni gärna säga till! 

  • Svar på tråden Varför använder man trosor?
  • Äldre 26 Mar 13:16
    #1
    Anonym (ts) skrev 2015-03-26 13:12:00 följande:

    (dvs jag vill inte skämmas om jag skulle behöva ta av mig byxorna framför någon)


    Jag har ju ingen aning om hur gammal du är nu men hur har du gjort hitils då?
    Eller varför kommer du på detta nu? *nyfiken*
  • Äldre 26 Mar 13:17
    #2
    +2
    Anonym (ts) skrev 2015-03-26 13:12:00 följande:

    det är omöjligt att inte hitta ett par som inte åker in i röven eller lämnar en ful linje på jeansen.


    Så du hittar alltså det du söker, eller har du bara problem med dina dubbelnegationer?
    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
  • Anonym (boxer­)
    Äldre 26 Mar 13:19
    #3

    Det finns boxer att köpa som går ner lite på benen.  www.stylepit.se/pieces-flerfargad-logo-lady-boxers-14-258433-51&utm_medium=affiliate&utm_campaign=zanoxaffiliate&utm_source=zanox  typ sånna. Dom första jag hitta på nätet.

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 13:20
    #4
    LaLola skrev 2015-03-26 13:16:03 följande:
    Jag har ju ingen aning om hur gammal du är nu men hur har du gjort hitils då?
    Eller varför kommer du på detta nu? *nyfiken*
    Jag är 23. Har haft för dåligt självförtroende för att kunna visa mig halvnaken för någon så jag har undvikit det. Men nu har jag träffat någon som jag skulle kunna tänka mig att ta av byxorna för, och då vill jag ju gärna ha trosor på mig!
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 13:23
    #5
    Anonym (boxer) skrev 2015-03-26 13:19:03 följande:
    Det finns boxer att köpa som går ner lite på benen.  www.stylepit.se/pieces-flerfargad-logo-lad y-boxers-14-258433-51?zanpid=2016149337989874688&a mp;utm_medium=affiliate&utm_campaign=zanoxaffi liate&utm_source=zanox  typ sånna. Dom första jag hitta på nätet.
    De var ju helt okej. Hoppas de är längre än de jag köpte för ett tag sedan (av samma märke) som såg helt ok ut på bilden men som bara täckte halva röva.
  • Anonym (Boxer­Trosor­)
    Äldre 26 Mar 13:24
    #6

    Köp boxer trosor. Själv använder jag Pierre Roberts och de åker då aldrig in i rumpan och täcker skinkorna.

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 13:25
    #7
    slutdiskuterat skrev 2015-03-26 13:17:58 följande:
    Så du hittar alltså det du söker, eller har du bara problem med dina dubbelnegationer?
    Vad menar du? Jag har bara haft trosor som antingen åker in i röven ELLER bara täcker halva skinkorna och därmed visar troskanten under jeansen.
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 13:26
    #8
    Anonym (BoxerTrosor) skrev 2015-03-26 13:24:56 följande:
    Köp boxer trosor. Själv använder jag Pierre Roberts och de åker då aldrig in i rumpan och täcker skinkorna.
    Tack, ska kolla upp dem.
  • Äldre 26 Mar 13:26
    #9
    +2
    Anonym (ts) skrev 2015-03-26 13:25:36 följande:
    Vad menar du? Jag har bara haft trosor som antingen åker in i röven ELLER bara täcker halva skinkorna och därmed visar troskanten under jeansen.
    Så du har alltså problem med dina dubbelnegationer?
    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 13:30
    #10
    slutdiskuterat skrev 2015-03-26 13:26:54 följande:
    Så du har alltså problem med dina dubbelnegationer?
    Ja, visst, om det gör dig nöjd. 
Svar på tråden Varför använder man trosor?