• fala6
    Äldre 27 Apr 11:17
    3535 visningar
    35 svar
    35
    3535

    The Real Housewives of..?

    Vilken av dessa reality tv shower tycker ni är bäst/mest underhållande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden The Real Housewives of..?
  • Anonym (named­ropper­)
    Äldre 28 Apr 19:29
    #11
    Duckan skrev 2015-04-28 19:20:19 följande:

    Svårt att veta tycker jag. Ex Så verkar ju Heather och Carole verkligen vara vänner, men Who knows?!


    Absolut. Morsan kan ha fel. Mammor vet ju inte allt, även om dom tror det ibland.
  • Äldre 28 Apr 19:36
    #12

    Kan absolut vara fejk alltihop. Att vuxna människor kan ha så mycket gräl och intriger som alla dessa fruarna har vare sig det är NY eller nån annan stad är fasen inte trovärdigt.

  • Anonym (named­ropper­)
    Äldre 28 Apr 19:52
    #13
    Duckan skrev 2015-04-28 19:36:46 följande:

    Kan absolut vara fejk alltihop. Att vuxna människor kan ha så mycket gräl och intriger som alla dessa fruarna har vare sig det är NY eller nån annan stad är fasen inte trovärdigt.


    Ha, ha, håller med. Verkar lite väl skruvat ibland för att det ska vara trovärdigt. Från det ena till det andra: Det är trevligt att "prata" med dig, Duckan. Undrar bara om du och jag är dom enda på fl som kollar X-fruar? Själv ska jag strax slå mig ner framför tv:n och kolla Svenska Hollywoodfruar. Gunilla Persson! Jag säger bara: Gunilla Persson! Måste motvilligt ge henne rätt i det hon sa att om det inte vore för henne skulle det inte bli nån show. Vilken människa! Jag undrar om hon är fejk. Hoppas verkligen det, för jag vill inte att nån människa ska behöva vara som hon.
  • Äldre 28 Apr 20:00
    #14

    Gunilla ger mig magont, men jag tittar på de svenska fruarna också. Jag är uppenbarligen en sucker för intriger

  • Anonym (niko)
    Äldre 28 Apr 20:01
    #15

    Orange county får jag inte nog av, har sett alla nio säsonger.

  • Äldre 28 Apr 20:03
    #16

    Du är också trevlig (namedropper)

    OC har jag settlite grann av i början, men sen tappade jag bort dem.

  • Anonym (named­ropper­)
    Äldre 28 Apr 21:04
    #17
    Duckan skrev 2015-04-28 20:00:32 följande:

    Gunilla ger mig magont, men jag tittar på de svenska fruarna också. Jag är uppenbarligen en sucker för intriger


    Bättre att kolla intriger på tv än att sätta igång egna.
  • Anonym (Locka­nde)
    Mon 12 Aug 2019 15:36
    #18

    Vad är det som är så lockande med den här reality serien. Är det alla dessa intriger? 

  • Anonym (Grej)
    Wed 18 Sep 2019 15:04
    #19

    Vad är grejen med dessa såpor?

  • Thu 31 Oct 2019 06:42
    #20
    +1

    Jag rekommenderar "Real housewives of ISIS". Finns på YouTube

Svar på tråden The Real Housewives of..?