• Äldre 1 May 13:30
    1177 visningar
    6 svar
    6
    1177

    Tips på inneskor till bebis som har börjat resa sig upp?

    Hej!

    Jag skulle vilja ha tips på bra inneskor för en liten kille som plötsligt har börjat resa sig upp och ställa sig mot precis allt. Dessvärre så halkar han även om han har halksockar. Han är barfota mycket men blir kall om fötterna.

    Vad är egentligen bäst? Mockasiner? Mjuka skinnskor? Något annat?

  • Svar på tråden Tips på inneskor till bebis som har börjat resa sig upp?
  • Äldre 1 May 15:55
    #1

    Skinntofflor.

  • Äldre 1 May 20:29
    #2

    Jag skulle satsa på moccasiner

  • Äldre 1 May 21:18
    #3

    Det gör inget att barnets fötter blir lite kalla. Det viktiga är att torso/bröstet är varmt. Barn går bäst barfota inomhus enligt mig.

  • Äldre 1 May 21:30
    #4
    Halley skrev 2015-05-01 21:18:36 följande:

    Det gör inget att barnets fötter blir lite kalla. Det viktiga är att torso/bröstet är varmt. Barn går bäst barfota inomhus enligt mig.


    Det kan jag hålla med om ifall man har ett inomhustempererat golv. Vårt golv är snorkallt eftersom sonens pappa är rökare och springer in och ut genom balkongdörren hela tiden. Både sonen och jag går således barfota när mannen är borta men behöver något på fötterna när han är hemma. Jag löser dock problemet genom att sätta på mig vanliga strumpor, vilket inte fungerar på sonen.
  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 1 May 21:30
    #5
    Amanda84 skrev 2015-05-01 21:30:07 följande:
    Det kan jag hålla med om ifall man har ett inomhustempererat golv. Vårt golv är snorkallt eftersom sonens pappa är rökare och springer in och ut genom balkongdörren hela tiden. Både sonen och jag går således barfota när mannen är borta men behöver något på fötterna när han är hemma. Jag löser dock problemet genom att sätta på mig vanliga strumpor, vilket inte fungerar på sonen.
    Mockasiner
  • Äldre 1 May 22:55
    #6

    Mockasiner har inte funkat något vidare på våra barn. De har dragits ut på något vis så att hälen hamnat mitt under foten och så en massa extratyg framför tårna. Skinntofflor har funkat bäst för våra, om de inte har varit barfota. Sådana mjuka som inte ramlar av. Typ den här modellen.


    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
Svar på tråden Tips på inneskor till bebis som har börjat resa sig upp?