• Äldre 10 May 16:10
    9564 visningar
    25 svar
    25
    9564

    Bra och billiga bantningstabletter

    Som rubriken lyder så vill jag ha tips på bra och billiga bantningstabletter. Jag väger 99 kg och vill gå ner så mycket som möjligt så då letar jag efter bantningstabletter som verkligen hjälper mig att rasa i vikt, men det får som sagt inte vara dyrt. Helst vill jag att tabletterna ska finnas i en fysisk butik i Kristianstad om det finns bra viktminskningstabletter där. Jag vet att det bästa för att gå ner i vikt är att äta regelbundet och motionera och det har jag försökt med, men det går inte så bra, så därför tänkte jag om det finns några bra bantningstabletter som kan hjälpa mig på traven. Är tacksam för bra och så många tips som möjligt. Nämn gärna priset på tabletterna också så att jag vet det.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-10 17:09
    När jag säger bantningstabletter så menar jag såna piller som ökar fettförbränningen, jag vet att det finns sådana, men vet inte vilka som är bra.

  • Svar på tråden Bra och billiga bantningstabletter
  • Äldre 10 May 16:12
    #1

    Finns inget sånt.

  • Batmam­ba
    Äldre 10 May 16:25
    #2
    Nyfikna72 skrev 2015-05-10 16:12:21 följande:

    Finns inget sånt.


    Stämmer. Hoppas att du hittar något som kan hjälpa dig med en hälsosam viktminskning TS! Kanske företagshälsovården, om ni har?
  • Äldre 10 May 16:29
    #3

    Finns inte. De få läkemedel som kan förskrivas av läkare har visat sig ha ganska allvarliga biverkningar... (Ally, reductil). Ta kontakt med dietist.

  • Äldre 10 May 17:09
    #4
    Nyfikna72 skrev 2015-05-10 16:12:21 följande:

    Finns inget sånt.


    Det finns det visst det!
  • Äldre 10 May 17:12
    #5
    aleydis skrev 2015-05-10 16:29:57 följande:

    Finns inte. De få läkemedel som kan förskrivas av läkare har visat sig ha ganska allvarliga biverkningar... (Ally, reductil). Ta kontakt med dietist.


    Det finns det väl? Jag menar alltså piller som ökar fettförbränningen! Det har jag läst om på Internet, så ingen kan säga att de inte finns när det mycket väl gör det.
  • Äldre 10 May 17:35
    #6

    Varför frågar du här då om du vet att de finns?

  • Äldre 10 May 17:49
    #7

    Det finns mängder av bantningspiller,men med dokumenterad effekt?-ingen förutom de läkare skriver ut! Bantningsindustrin är total bluff och båg från första början. Vill du gå ner-ät mindre mängd kalorier och rör på dig mer.

  • Batmam­ba
    Äldre 10 May 17:53
    #8
    Shadow94 skrev 2015-05-10 17:12:03 följande:

    Det finns det väl? Jag menar alltså piller som ökar fettförbränningen! Det har jag läst om på Internet, så ingen kan säga att de inte finns när det mycket väl gör det.


    På internet står det också att en sammansvärjning sprider gift via reguljärflyg, att människan aldrig bestigit månen, att utomjordingar vandrar förklädda mitt bland oss mm mm.

    Det finns folk som inte drar sig för att utnyttja sina medmänniskor och tjäna pengar genom att ljuga. Vem som helst kan bygga en hemsida och skriva en massa osanningar. De vet att många är desperata att gå ner i vikt och skäms inte för att utnyttja deras utsatthet.
  • Äldre 10 May 17:55
    #9
    Batmamba skrev 2015-05-10 17:53:32 följande:
    På internet står det också att en sammansvärjning sprider gift via reguljärflyg, att människan aldrig bestigit månen, att utomjordingar vandrar förklädda mitt bland oss mm mm.
    Det finns folk som inte drar sig för att utnyttja sina medmänniskor och tjäna pengar genom att ljuga. Vem som helst kan bygga en hemsida och skriva en massa osanningar. De vet att många är desperata att gå ner i vikt och skäms inte för att utnyttja deras utsatthet.
    Du glömde VM-58 som inte varit! Flört 
  • Batmam­ba
    Äldre 10 May 18:02
    #10
    Jag är bara jag skrev 2015-05-10 17:55:13 följande:

    Du glömde VM-58 som inte varit!  


    Jag skrev med den först, men raderade för att jag tänkte att den var för okänd.
Svar på tråden Bra och billiga bantningstabletter